Moet je je gegevens maar voor je houden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:42 schreef MLI het volgende:
We weten allemaal dat ik het over Sedan heb. Het gaat echt wel te ver dat een vrouwelijke usert heeft moeten dreigen met de politie omdat hij op een redelijk onchristelijke tijd ineens voor de deur stond. Of dat de helft hem negeert. Of dat iedereen hem weer blockt op msn. Dat mensen maar met hem afspreken om van het gezeur af te zijn.
Autist of niet. Ik zie niet in waarom we het niet eens gewoon op het forum bespreken.. Want normaal is het niet.
Waar heb je het in godsnaam over. Hou a.j.b je bek over dingen die helemaal niet waar zijn stomme kuthoer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:42 schreef MLI het volgende:
We weten allemaal dat ik het over Sedan heb. Het gaat echt wel te ver dat een vrouwelijke usert heeft moeten dreigen met de politie omdat hij op een redelijk onchristelijke tijd ineens voor de deur stond. Of dat de helft hem negeert. Of dat iedereen hem weer blockt op msn. Dat mensen maar met hem afspreken om van het gezeur af te zijn.
Autist of niet. Ik zie niet in waarom we het niet eens gewoon op het forum bespreken.. Want normaal is het niet.
De timing van je isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hello, ik kom op t goede moment binnenvallen zie ik
Het klinkt heel gezellig
Of ze dat nu is of niet, Singles is niet de plaats om dat te bespreken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:44 schreef Bengeltje het volgende:
Ben je serieus MLI?
Ja. Ik vind écht dat het maar eens openlijk 'besproken' moet worden. Het wordt allemaal netjes buiten het forum gehouden terwijl hij alle dames hier lastig valt.quote:
Mijn gedachtequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
Oja, dat is de manier Sedan, gelijk gaan gooien met bek en kuthoer.
Ik vind fok niet eens de plek.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of ze dat nu is of niet, Singles is niet de plaats om dat te bespreken.
nee hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja. Ik vind écht dat het maar eens openlijk 'besproken' moet worden. Het wordt allemaal netjes buiten het forum gehouden terwijl hij alle dames hier lastig valt.
Au contraire. Het gevaar Sedan mag niet de doofpot in.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan moeten die vrouwen sterker zijn en hem negeren, zoveel moeite kost dat ook weer niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja. Ik vind écht dat het maar eens openlijk 'besproken' moet worden. Het wordt allemaal netjes buiten het forum gehouden terwijl hij alle dames hier lastig valt.
Ze moet gewoon d'r muil houden en kappen met onwaarheden verspreiden, ja dan wordt ik boos.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
Oja, dat is de manier Sedan, gelijk gaan gooien met bek en kuthoer.
Hoi sedan. Begrijp je zelf waarom vrouwen jou als opdringerig ervaren?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over. Hou a.j.b je bek over dingen die helemaal niet waar zijn stomme kuthoer.
Als ze geen doet bedoel je.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Au contraire. Het gevaar Sedan mag niet de doofpot in.
En als blijkt dat MLI valse beschuldigingen doet, dan hebben de users recht op die info om zich er tegen te kunnen beschermen.
En zo ook van vele anderenquote:
Heb je PM'etjes die je verhaal versterken? Kijk, wij krijgen niks van hem dus willen we wel zien of het waar isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:47 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoi sedan. Begrijp je zelf waarom vrouwen jou als opdringerig ervaren?
Oh je kan zo m'n hele MSN geschiedenis krijgen was het niet dat er adressen en andere persoonlijke dingen in staan van mij en die andere desbetreffende persoon.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Heb je PM'etjes die je verhaal versterken? Kijk wij krijgen niks van hem dus willen we wel zien of het waar is
Terwijl uit een topic als dit toch zo het tegenovergestelde blijktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ze geen doet bedoel je.Je doet alsof alle users op fok achterlijk zijn.
Verder hou ik me er nu buiten.
Ja, hallo, jammer dat je gaat, anders had ik even je komst aangegrepen om over heel deze discussie heen te lullenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:48 schreef Adolecens het volgende:
oew... teeveepee!
Ik ben wel in voor een goeie bitchfight op z'n tijd![]()
En nu ga ik even in bad, mijn zusje komt straks
oh jee... de kat is uit de tasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:42 schreef MLI het volgende:
Je weet dat dat banwaardig is, toch? Niet dat ik hier partij in wil gaan trekken, maar dat je in je enthousiasme geen dingen doet waar je spijt van krijgt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:53 schreef S95Sedan het volgende:
anders staat er hier vanmiddag een MSN geschiedenis online.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:53 schreef S95Sedan het volgende:
@Desbetreffende User: Als ik jou was zou ik met MLI praten anders staat er hier vanmiddag een MSN geschiedenis online.
Ja, lekker.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef DR34M3R het volgende:
Gezellige SC hier.. denk ik ook eens te gaan kijken of het er gezellig is...![]()
Maar aangezien deze reeks ook al langer bestaat dan vandaag bedenk ik me maar dat het er normaal vast gezelliger is.
Koffie iemand?
Als mensen mij vals beschuldigen zal ik toch op de een of andere manier mijn gelijk moeten halen L.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat dat banwaardig is, toch? Niet dat ik hier partij in wil gaan trekken, maar dat je in je enthousiasme geen dingen doet waar je spijt van krijgt.
Het is altijd gezelligquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef DR34M3R het volgende:
Gezellige SC hier.. denk ik ook eens te gaan kijken of het er gezellig is...![]()
Maar aangezien deze reeks ook al langer bestaat dan vandaag bedenk ik me maar dat het er normaal vast gezelliger is.
Koffie iemand?
nog een tvp!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:53 schreef S95Sedan het volgende:
@Desbetreffende User: Als ik jou was zou ik met MLI praten anders staat er hier vanmiddag een MSN geschiedenis online.
Ben je weer onschuldig?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hallo, jammer dat je gaat, anders had ik even je komst aangegrepen om over heel deze discussie heen te lullen
Normaal is het veel gezelligerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef DR34M3R het volgende:
Koffie iemand?
Ik heb alleen tig smaakjes nescafé... welke wil je?quote:
Is niet nodig hoor. Bovendien, je snijdt inderdaad alleen jezelf in de vingers. Maar ondertussen gebeurt er zoveel dat ik eigenlijk wel wil weten wát er precies waar is en wat niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als mensen mij vals beschuldigen zal ik toch op de een of andere manier mijn gelijk moeten halen L.![]()
Heb je ook eigen ervaringen MLI?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Is niet nodig hoor. Bovendien, je snijdt inderdaad alleen jezelf in de vingers. Maar ondertussen gebeurt er zoveel dat ik eigenlijk wel wil weten wát er precies waar is en wat niet.
Goed, dus wat is volgens jou uit de OP niet waar?
Doe mij die ook maar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb alleen tig smaakjes nescafé... welke wil je?
* DR34M3R neemt zelf Café Amaretto
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef MLI het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:45 schreef Litpho het volgende:
Sorryquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef DR34M3R het volgende:
Koffie iemand?
niet laten vallen hequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef Adolecens het volgende:
ow wacht ik neem mijn smartphone mee naar bad, kan ik het daar nog ff volgen
Ik heb te sterke koffie gezet, nu moet ik aanlengen met waterquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Normaal is het veel gezelliger. En koffie
.
.
Nu ga ik mijn neus in zaken steken die me niet aan gaan.. maar waarom dan? Wat is er mis met "erboven staan" en gewoon laten zien dat je niet de persoon bent die daar afgeschilderd wordt? Door gewoon jezelf te zijn waarschijnlijk, als je zo zeker bent dat het niet klopt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als mensen mij vals beschuldigen zal ik toch op de een of andere manier mijn gelijk moeten halen L.![]()
For the record, ik negeer jou normaal gezien op het forum en in mijn fobo ook. Ik ervaar jou namelijk ook als opdringerig. Geen grapje. Je bent té doorzichtig. Maar je bent soms nog vermakelijk.quote:
En wat gaat jou dat aan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Is niet nodig hoor. Bovendien, je snijdt inderdaad alleen jezelf in de vingers. Maar ondertussen gebeurt er zoveel dat ik eigenlijk wel wil weten wát er precies waar is en wat niet.
*Nog een zakje pakt*quote:
gadverdamme!.. zet er dan een glas water bij net als bij een goede espresso. Maar water door je koffie gieten BRRRquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb te sterke koffie gezet, nu moet ik aanlengen met water.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef Adolecens het volgende:
ow wacht ik neem mijn smartphone mee naar bad, kan ik het daar nog ff volgen
Ow cool.. Waar komt je frustratie of achterdocht vandaan? Of laten we zeggen de arrogantie om te denken dat ik iets van je wil. ha haquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:00 schreef MLI het volgende:
[..]
For the record, ik negeer jou normaal gezien op het forum en in mijn fobo ook. Ik ervaar jou namelijk ook als opdringerig. Geen grapje. Je bent té doorzichtig.
Niet met koud water!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb te sterke koffie gezet, nu moet ik aanlengen met water.
Gieten is overdreven, maar een beetje kan wel degelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gadverdamme!.. zet er dan een glas water bij net als bij een goede espresso. Maar water door je koffie gieten BRRR
Omdat ik er niet van hou als mensen mij beschuldigen van dingen die niet waar zij, wat dan ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu ga ik mijn neus in zaken steken die me niet aan gaan.. maar waarom dan? Wat is er mis met "erboven staan" en gewoon laten zien dat je niet de persoon bent die daar afgeschilderd wordt? Door gewoon jezelf te zijn waarschijnlijk, als je zo zeker bent dat het niet klopt.
Smartphone foto's van Adol in bad?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen missen als kiespijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
hey!... geen grappen over kiespijn hequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen missen als kiespijn
Wie wel? Maar zo gooi je alleen maar olie op het vuur lijkt me.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat ik er niet van hou als mensen mij beschuldigen van dingen die niet waar zij, wat dan ook.
Dat zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:03 schreef dawg het volgende:
Je kunt ook gewoon meteen een goed bakje koffie zetten, Plato.
Tja, het is niet anders.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wie wel? Maar zo gooi je alleen maar olie op het vuur lijkt me.
Whehehe.. weet je wel hoe moeilijk dat is? Vandaar mijn zakjes oploskoffie met een smaakjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:03 schreef dawg het volgende:
Je kunt ook gewoon meteen een goed bakje koffie zetten, Plato.
MSN-logs plaatsen hoort gewoon niet Sedan.quote:
Klinkt niet goed nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hey!... geen grappen over kiespijn heik moet nog tot dinsdag wachten tot ik bij de tandarts terecht kan zodat ze naar mijn afgebrokkelde tand kan kijken. Momenteel heb ik een kies die aanvoelt alsof je met je tong over de grandcanyon gaat en het laatste stukje wat die kies bij elkaar houdt staat te wankelen.
Serieuze beschuldigingen zonder onderbouwing plaatsen hoort ook niet. Daar biedt FOK! voldoende alternatieven voor om dat aan te kaarten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
MSN-logs plaatsen hoort gewoon niet Sedan.
Nou en, mijn eigen shit staat er toch ook tussen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
MSN-logs plaatsen hoort gewoon niet Sedan.
Nee, want het gaat nl om mij.quote:
Cool! Wat voor één?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou en, mijn eigen shit staat er toch ook tussen.
Maargoed, weg, over een uurtje hervatten we het wel weer.
(voor degene die alles van me willen weten ben een gitaar ophalen in heemskerk)
Dat klopt ook, maar dan moet Sedan daar werk van maken en geen prive-gesprekken op FOK gooien.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Serieuze beschuldigingen zonder onderbouwing plaatsen hoort ook niet. Daar biedt FOK! voldoende alternatieven voor om dat aan te kaarten.
Bedank MLI dan evenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, want het gaat nl om mij.
En ik zit daar niet op te wachten en ik vind het vnl helemaal niet leuk dat al het gezeik weer opgerakeld moet worden nu.
zou het best fijn vinden als er gewoon verder niet op ingegaan werd.
Ik ga dat iig niet doen.
JB!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik zit daar niet op te wachten en ik vind het vnl helemaal niet leuk dat al het gezeik weer opgerakeld moet worden nu.
Ik ga dat iig niet doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je gelijk in. Het spijt me dat ik niet netjes overkom, maar ik sta er wel achter.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Serieuze beschuldigingen zonder onderbouwing plaatsen hoort ook niet. Daar biedt FOK! voldoende alternatieven voor om dat aan te kaarten.
Als laatste optie ja, denk je dat ik graag dat soort dingen hier neerpleur?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar dan moet Sedan daar werk van maken en geen prive-gesprekken op FOK gooien.
OP wijzigen voor je?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga dat iig niet doen.
dank jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klinkt niet goed nee.voor je
Pijnstillers helpen![]()
[meneerkaktusmodus]En, spelende vrouw, wat hebben we nu geleerd?[/meneerkaktusmodus]quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe het mezelf aan
Hoi Dromer
Denk voortaan na voordat je iemand probeert te pakken raken. Nu een beetje laat achteraf MLI....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het spijt me dat ik niet netjes overkom, maar ik sta er wel achter.
Geen toffees eten danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dank jeDoet alleen geen pijn, ben als de dood dat ik straks op een stuk kies kauw met alle ellende die daar bij komt kijken
Eet al een week erg voorzichtig zeg maar
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Leuk, speel je al lang gitaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Goedquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[meneerkaktusmodus]En, spelende vrouw, wat hebben we nu geleerd?[/meneerkaktusmodus]
Verder alles ok? Hoe zijn de feestdagen je bevallen dit jaar?
Popcorn is ook gevaarlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen toffees eten dan
En ook geen harde dingen.
Ik probeer je niet te pakken. Al snap ik heel goed dat je het zo voelt. Maar ik vond het tijd voor de knuppel in het hoenderhok. Ga maar gauw je gitaar ophalen, veel plezierquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk voortaan na voordat je iemand probeert te pakken. Nu een beetje laat achteraf MLI....
Dat had ik ook wel verwacht eerlijk gezegd, ik had dat vorig jaar. Ook dit jaar waren ze fijn trouwens, maar anders dan ik had gewild. Maar och, mijn zusje is er mee geholpen, die heeft nu klushulp gehad op 2e kerstdagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed
Heel erg goed eigenlijk.
De beste in jaren
En de jouwe?
Al wist ik wat ik hierop moest zeggen zou ik dat doen...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik probeer je niet te pakken. Al snap ik heel goed dat je het zo voelt. Maar ik vond het tijd voor de knuppel in het hoenderhok. Ga maar gauw je gitaar ophalen, veel plezier. En laat je dag niet verpesten.
Daar was ze vast blij meequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel verwacht eerlijk gezegd, ik had dat vorig jaar. Ook dit jaar waren ze fijn trouwens, maar anders dan ik had gewild. Maar och, mijn zusje is er mee geholpen, die heeft nu klushulp gehad op 2e kerstdag
Je kunt ook gewoon jouw kant van het verhaal straks posten in je eigen woorden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al wist ik wat ik hierop moest zeggen zou ik dat doen...
Liever niet ook, ik ben niet van plan mijn kant van het verhaal te vertellen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon jouw kant van het verhaal straks posten in je eigen woorden.
Het is een mooi en bewogen eindequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:21 schreef Q. het volgende:
Nou jongens, deze poging van de Singles-reeks was weer leuk, tot de volgende, over een jaartje ofzo.
Kloptquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:20 schreef S95Sedan het volgende:
Oh en MLI dat van Kluts was trouwens een grapje tussen mij en MNR, zijn nooit PM's geweest.
EN wat heb ik over jou en MLI gemist?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:24 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zal erover denken onderweg. JB was er ook bij dus die kan het je ook vertellen.
uh nietquote:
Hou ons op de hoogte hèquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uh niet
Vanavond komt ie langs en we zien wel he
Maak je je alweer druk om wat je aan moet trekken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uh niet
Vanavond komt ie langs en we zien wel he
Haha nee.. Mrbox probeerde mij eergister daar al mee druk te maken en het is hem niet geluktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maak je je alweer druk om wat je aan moet trekken?
Hé, jij ook hier. Hoe staat het met onze wanhopigheidquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maak je je alweer druk om wat je aan moet trekken?
Als dat ook achteraf mag dan vind ik het goedquote:
Ja, nou ja, met live scoor je natuurlijk beduidend meer puntenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als dat ook achteraf mag dan vind ik het goed
Bij jou of bij hem?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:32 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ja, nou ja, met live scoor je natuurlijk beduidend meer punten
Bij jou scoor ik dan wel een keer op een andere manier pluspuntenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:33 schreef Lixi het volgende:
[..]
Pluspunten? Bij mij
Minpunten? Ik vrees bij hem op zo'n moment
Ik weet m'n plek weerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij jou scoor ik dan wel een keer op een andere manier pluspuntenLaat ik het vanavond even achterwege
quote:
tis alweer voorbij gelukkig...quote:
heb je eigen merk bouten? klinkt stom, maar dat is echt ruk spul. bouten, moeren, schroeven en vooral pluggen, altijd merk kopen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:39 schreef Feitosa het volgende:
De plasma hangt nog niet , de bijgeleverde pluggen zijn te klein waardoor de bouten afbraken.![]()
Nu eindelijk de gaten geboord, maar de passing klopt niet. Nu gaan we maar met een frees de pasgaten kloppend maken want dit is gewoon echt te erg.
Straks maar met de rekening naar de BCC en de gemaakte kosten terugeisen , want dit is gewoon te bespottelijk.
'T zit je niet mee hè...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:39 schreef Feitosa het volgende:
De plasma hangt nog niet , de bijgeleverde pluggen zijn te klein waardoor de bouten afbraken.![]()
Nu eindelijk de gaten geboord, maar de passing klopt niet. Nu gaan we maar met een frees de pasgaten kloppend maken want dit is gewoon echt te erg.
Straks maar met de rekening naar de BCC en de gemaakte kosten terugeisen , want dit is gewoon te bespottelijk.
blijf in de buurt zou ik zeggen danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:40 schreef Re het volgende:
ik zie een TR, ik zie een paar reacties ... ik ben niet 100% aanwezig
en zoiets is nooit voorbij natuurlijk...
Met de bouten was niks mis, alleen als ze verkeerde pluggen leveren breken ze wel af.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
heb je eigen merk bouten? klinkt stom, maar dat is echt ruk spul. bouten, moeren, schroeven en vooral pluggen, altijd merk kopen!
een typfout?quote:
quote:
Wat voor nut heeft dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:45 schreef Re het volgende:
[..]
topic report.... driehoekje boven aan de pagine
ow ok, ik ben maar een simpele usertquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:45 schreef Re het volgende:
[..]
topic report.... driehoekje boven aan de pagina
om aan te geven als er iets fout gaat en er niet direct moderatie aanwezig isquote:
cool! nooit geweten dat die daar zat!quote:
* Adolecens checkt de mijne ook maar weer eens..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:47 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben ineens benieuwd naar een niet nader te noemen persoon zijn usernotes...
Ik ben lieverquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
* Adolecens checkt de mijne ook maar weer eens..
ja, ik quote mezelf![]()
edit: Niks aan de hand, nog steeds maar één. Ik ben lief![]()
Totaan oudejaarsavond jaquote:
Nee hoor.. nu nog steedsquote:
edit: toch nietquote:
* Maakt maar geen grapjes over toevallig aanwezige ongesteldheid etc. die d'r nog onschuldig houdenquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
* Maakt maar geen grapjes over toevallig aanwezige ongesteldheid etc. die d'r nog onschuldig houden
Die heb jij me gewoon net gegeven he!quote:
Ik dacht dat jij nul had.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
* Adolecens checkt de mijne ook maar weer eens..
ja, ik quote mezelf![]()
edit: Niks aan de hand, nog steeds maar één. Ik ben lief![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die heb jij me gewoon net gegeven he!
Nee, ik heb er ééntje, zei ik toen ook al. En volgens mij heeft Tally die gemaakt, waarin staat dat ik een toffe gozer benquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nul had.![]()
Toch niet zo'n doetje he.
nee...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik heb er ééntje, zei ik toen ook al. En volgens mij heeft Tally die gemaakt, waarin staat dat ik een toffe gozer ben
Die andere was echt Adol, dit is een vreemd mannetje bij een klaveren Aas.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:59 schreef Adolecens het volgende:
Niemand zegt trouwens iets over mijn nieuwe avater..
Lol.quote:
Hé...een nieuwe avatar!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:59 schreef Adolecens het volgende:
NEE?!quote:
Al een tijdje terug zei ik: ik herkende je nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:59 schreef Adolecens het volgende:
Ow.. "echt Adol"quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die andere was echt Adol, dit is een vreemd mannetje bij een klaveren Aas.
[..]
Lol.
De mijne ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr m'n harde schrijven zitten gewoon allemaal bijna vol
Ik heb nog 4,7 TB vrij, ruimte huren? Alleen voor logs, foto's en ander pikant materiaal natuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr m'n harde schrijven zitten gewoon allemaal bijna vol
Ik vond m leuker, leuker als deze en die andere met dat oog.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:59 schreef Adolecens het volgende:
Uh je ipodquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:05 schreef Lixi het volgende:
De mijne ookmaar waar moet ik dan heen met m'n muziek
Dit dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow.. "echt Adol"![]()
Wat is echt Adol dan??
Voor dat soort zaken hou ik hier gewoon ruimte vrijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb nog 4,7 TB vrij, ruimte huren? Alleen voor logs, foto's en ander pikant materiaal natuurlijk
Als hij alle dames lastig valt dan mail je FOK! maar. Ik zie niet in wat dat met het singles-topic te maken heeft en als je dit soort dingen hier gaat bespreken vrees ik dat het einde singles gaat worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:46 schreef MLI het volgende:
[..]
quote:
Nu maak je het Adol weer moeilijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:06 schreef MNR het volgende:
Ik vond m leuker, leuker als deze en die andere met dat oog.
Moet je even op dat abonnementen ding klikken en dan staat er wel iets van inzien notes.. en dan zie je of je er 1 of meerdere of nul hebt.quote:
owquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor dat soort zaken hou ik hier gewoon ruimte vrij
Als ie afgaat op de stemming dan nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu maak je het Adol weer moeilijk.
Geen wonder dat je een note hebtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:09 schreef Adolecens het volgende:
ow![]()
muziek en films enzo heb ik zelf al 1,8TB van, daarvoor stel ik niks beschikbaar
dat onderwerp is alweer afgesloten RZquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als hij alle dames lastig valt dan mail je FOK! maar. Ik zie niet in wat dat met het singles-topic te maken heeft en als je dit soort dingen hier gaat bespreken vrees ik dat het einde singles gaat worden.![]()
Of open er een KLB topic over.
Als ik ook maar even weg ben
Ik zou er bij dawgjelief niet eens antwoord op geven met een PI ->quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je even op dat abonnementen ding klikken en dan staat er wel iets van inzien notes.. en dan zie je of je er 1 of meerdere of nul hebt.
Ja, maar niet voor het aantal.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, je moet nog steeds betalen, zie ik. ¤4,50 voor 2 notes. Niet dus.
hoezo?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen wonder dat je een note hebt
Ow.. ik kijk niet altijd wie er iets zegt/vraagtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou er bij dawgjelief niet eens antwoord op geven met een PI ->
Alleen maar beschikbaar voor 'ranzige' zakenquote:
jij hebt toch geen "ranzige" zaken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen maar beschikbaar voor 'ranzige' zaken
Ja, ik kom er ook achter, ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat onderwerp is alweer afgesloten RZ
Nee, weet ik. Als ik er nu honderdzevenentachtig had gehad, had ik er misschien wel ¤4,50 voor over gehad. Misschien.quote:
187 leest prettiger dawgquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Als ik er nu honderdzevenentachtig had gehad, had ik er misschien wel ¤4,50 voor over gehad. Misschien.
Ownee, das waarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:14 schreef Adolecens het volgende:
jij hebt toch geen "ranzige" zaken?![]()
En toch bood ik je dat aan!
ik heb trouwens mijn fobo ook geüpdatet met pakfoto's!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die andere was echt Adol, dit is een vreemd mannetje bij een klaveren Aas.
doe es lief! zo krijg ik er weer een note bij!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ownee, das waar![]()
Allemaal eigen belang Ado, allemaal eigen belang
Ik heb er geen geloof ikquote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er geen geloof ik
Maar goed, ik weet weer eens niet waar ik moet kijken
Zie vorige pagina schatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er geen geloof ik
Maar goed, ik weet weer eens niet waar ik moet kijken
Jij? Ik bedoel jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
doe es lief! zo krijg ik er weer een note bij!
Jij vond deze (huidige) het leukste vanwege die ogen nietwaar? Ik vind die ogen juist een beetje... hoe zeg je dat? Doet me denken aan die ene soap met die vampier erinquote:
Is dat zo? Volgens mij niet hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik kom er ook achter, ja.
Dan is het voor de volgende keer.
En is het erg zorgwekkend dat een paar potten bier en een paar shotjes Fireman beter werken dan hoestdrank?
En Tegan? Er bestaan ook positieve notes.
Er bestaan wel nutteloze notesquote:
Brave padvinder hierzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je even op dat abonnementen ding klikken en dan staat er wel iets van inzien notes.. en dan zie je of je er 1 of meerdere of nul hebt.
Jawel hoor, sinds de invoering van het Pappie_Culo besluit worden ook positieve notes gemaakt.quote:
Kom vanzelf wel als je er eenmaal bentquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef Tegan het volgende:
Ik ga trouwens straks uit eten met drie vrienden van me. En daarna misschien naar de kroeg, maar ik heb eigenlijk geen zin.
He ging je niet met scharrel gister of vandaag?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef Tegan het volgende:
Ik ga trouwens straks uit eten met drie vrienden van me. En daarna misschien naar de kroeg, maar ik heb eigenlijk geen zin.
Je hebt toch geen ¤ 4,50 betaald om die ene te bekijken he?quote:
Geniet er maar van, over tien jaar ga je alleen nog maar met stelletjes op stapquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef Tegan het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt toch geen ¤ 4,50 betaald om die ene te bekijken he?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He ging je niet met scharrel gister of vandaag?
Een van jezelf of ga ik weer kijken naar een vreemde gozer?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik heb trouwens mijn fobo ook geüpdatet met pakfoto's!
En hij is al zo cahrmantquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij vond deze (huidige) het leukste vanwege die ogen nietwaar? Ik vind die ogen juist een beetje... hoe zeg je dat? Doet me denken aan die ene soap met die vampier erin(sorry Ado
)
Als ik hem dan zou bewerken en zou fixeren op de ogen zou ik de rest wat meer bruiner van tint maken.. Dan komt ie vast veeeel charmanter over
Ja, ergens begrijp ik je wel! Ik zit zelf ook erg in dubio, maar ik heb geen 4 euro meer op mijn bankrekening staan, anders deed ik het ook wel...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik moest gewoon bewijs hebben dat ik nog altijd braaf ben geweest
Het heet gewoon interessequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ssst. Breng haar nou niet op slechte ideeën.
Ja, hij kon alleen 's avonds afspreken. Met dat ik uit eten ging wordt dat een beetje lastig. Misschien zie ik hem dan in de kroeg, anders gaan we misschien zondag iets doen. Ik heb nooit gezegd dat we vandaag iets gingen doen, dat hebben jullie ervan gemaakt, de afspraak was voor dit weekendquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He ging je niet met scharrel gister of vandaag?
Dank jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
hier meisje...
In elk geval een fantasievol themaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een van jezelf of ga ik weer kijken naar een vreemde gozer?
Na zo'n post ..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:25 schreef Adolecens het volgende:
![]()
![]()
![]()
serious?!![]()
OMG! CG!
Nu willen we weten wat erin staat ook!!
hmm, met jou wil ik wel eens daten dan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
En nee, nog steeds geen
Ow ja.. dit weekend/vanavond voor mij 1 pot natquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, hij kon alleen 's avonds afspreken. Met dat ik uit eten ging wordt dat een beetje lastig. Misschien zie ik hem dan in de kroeg, anders gaan we misschien zondag iets doen. Ik heb nooit gezegd dat we vandaag iets gingen doen, dat hebben jullie ervan gemaakt, de afspraak was voor dit weekend.
Twee van de drie zijn ook een stelletjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geniet er maar van, over tien jaar ga je alleen nog maar met stelletjes op stap
Volgens mij was mijn post heel vriendelijk! Jij hebt hem bewerkt, voordat je quote...quote:
Wat ben je toch lekker positief.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 14:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geniet er maar van, over tien jaar ga je alleen nog maar met stelletjes op stap
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen als de mod inquestie verliefd op je is.
Is goed, wat gaan we doen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hmm, met jou wil ik wel eens daten dan!![]()
Eindelijk een onschuldig en lief meisje!
Doei.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 14:28 schreef Lixi het volgende:
Lieve mensen, ik ga voor de kachel hangen. Daaaag
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:28 schreef Lixi het volgende:
Met nadres op: volgens jou..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:29 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij was mijn post heel vriendelijk! Jij hebt hem bewerkt, voordat je quote...
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn post heel vriendelijk! Jij hebt hem bewerkt, voordat je quote...
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:28 schreef Lixi het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is goed, wat gaan we doen?
Ik stem voor sauna, kunnen we elkaar gelijk naakt bekijkenkan ik gelijk kijken of je piem0l groot genoeg is en ik ben er wel weer eens aan toe
Ok, goed idee! Braaf en onschuldig naakt zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is goed, wat gaan we doen?
Ik stem voor sauna, kunnen we elkaar gelijk naakt bekijken en ik ben er wel weer eens aan toe
Ik heb wel zin in het etentje, maar niet om daarna in de kou naar de kroeg te fietsenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow ja.. dit weekend/vanavond voor mij 1 pot nat(ben niet zo goed in dagen de afgelopen tijd
)
Maar dat uit eten ga je vast wel gezellig vinden als je er bent.. zeker als je je vrienden altijd metbestempeld
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet van welke mod je een note hebt?
Niet zeurenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in het etentje, maar niet om daarna in de kou naar de kroeg te fietsen.
Met nadres...? Is dat Tukkers?quote:
Die PI doet vermoeden dat je niet erg blij bent.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:32 schreef mrbox het volgende:
hallo
Heb je volgend weekend tijd?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, goed idee! Braaf en onschuldig naakt zijn![]()
ik hou wel van een vrouw die de touwtjes in handen heeft en bepaalt wat we gaan doen
quote:
Oew, ok, dan moet ik even wat andere dates afzeggen, maar moet lukken!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je volgend weekend tijd?
Sorryquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet zeuren![]()
Is leukEffe door die kou baggeren, daarna lekker opwarmen met een drankje
nadres is poepen in het Tukkersquote:
quote:
Ja sorry.. moest ineens ontzettend schijten ervan ..quote:
Doe komt vanavond.. dus we zullen zienquote:
Spannennnnnnnd!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe komt vanavond.. dus we zullen zien
Ah "gelukkig" maarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:40 schreef mrbox het volgende:
Hay iedereen, nah gewoon beetje ziekjes/koorts. Vandaar die PI
Spannendquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe komt vanavond.. dus we zullen zien
Immer immer, zie dat ik een rel met sedan gemist hebquote:
Ja wss gewoon bankhangen..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Spannend![]()
. Wat gaan jullie doen? Of gewoon bankhangen?
Dat zegt ze toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Spannend![]()
. Wat gaan jullie doen? Of gewoon bankhangen?
Na heel lang erover nageddacht te hebben. Als het over het singles topic ging, dan zou dat toch goed kunnen. Hij is toch degene die er het meeste over gaat/ging?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:44 schreef Tegan het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn note van Re is.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat denk jij trouwens wel niet van mij
En dan niet als in .. neuken!!!quote:
Owja, iddquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Na heel lang erover nageddacht te hebben. Als het over het singles topic ging, dan zou dat toch goed kunnen. Hij is toch degene die er het meeste over gaat/ging?
Wat vind je eigenlijk zo leuk aan hem? Daar heb ik nog maar weinig over gehoord, dus ben ik wel even nieuwsgierig naarquote:
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik ongelijk had?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, idd. Ik heb trouwens echt heel lang gedacht dat Re een meisje was
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dan niet als in .. neuken!!!![]()
MNR steld de juiste vragenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk zo leuk aan hem? Daar heb ik nog maar weinig over gehoord, dus ben ik wel even nieuwsgierig naar
Niets bijzonders gebeurd, dus je kan gewoon gelijk hier verder.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
Wat zijn jullie hard gegaan! Ik lees niet terug hoor
Als ik wat gemist heb, vertrouw ik op jullie, kom maar op met de update
Uhm tja.. ik ken hem nu voornamelijk als collega..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:47 schreef MNR het volgende:
Wat vind je eigenlijk zo leuk aan hem? Daar heb ik nog maar weinig over gehoord, dus ben ik wel even nieuwsgierig naar
tja ik heb niet allemaal zelf in de hand.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Maar bij bankhangen wordt het geen relatie.
Ah als de sex maar goed isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja ik heb niet allemaal zelf in de hand.
en zoals ik al zei.. het is een leuke jongen, maar geen idee welke kant het op zal gaan. Zowel vanuit mijn oogpunt als zeker vanuit zijn kant.
Aha, fysieke aantrekkingskracht dus. Leuk. En verder weet je eigelijk nog niet echt veel van/over hem?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Uhm tja.. ik ken hem nu voornamelijk als collega..
Maar toen ik hem voor het eerst zag was het gelijk van:.. Welke smoes gebruik ik straks om op zijn kantoor te komen. En een tijdje later kwam ik daar gewoon vast te zitten. En dus heb je ook gewone gesprekken, maar ook gewoon lol enzo. Tja weet niet.. hij is eigenlijk gewoon een 'normale jongen'..
En ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal achter zit.
Ik heb Re wel eens in het echt gezien en geloof me, dat is absoluut geen vrouw,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, idd. Ik heb trouwens echt heel lang gedacht dat Re een meisje was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |