om aan te geven als er iets fout gaat en er niet direct moderatie aanwezig isquote:
cool! nooit geweten dat die daar zat!quote:
* Adolecens checkt de mijne ook maar weer eens..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:47 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben ineens benieuwd naar een niet nader te noemen persoon zijn usernotes...
Ik ben lieverquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
* Adolecens checkt de mijne ook maar weer eens..
ja, ik quote mezelf![]()
edit: Niks aan de hand, nog steeds maar één. Ik ben lief![]()
Totaan oudejaarsavond jaquote:
Nee hoor.. nu nog steedsquote:
edit: toch nietquote:
* Maakt maar geen grapjes over toevallig aanwezige ongesteldheid etc. die d'r nog onschuldig houdenquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
* Maakt maar geen grapjes over toevallig aanwezige ongesteldheid etc. die d'r nog onschuldig houden
Die heb jij me gewoon net gegeven he!quote:
Ik dacht dat jij nul had.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
* Adolecens checkt de mijne ook maar weer eens..
ja, ik quote mezelf![]()
edit: Niks aan de hand, nog steeds maar één. Ik ben lief![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die heb jij me gewoon net gegeven he!
Nee, ik heb er ééntje, zei ik toen ook al. En volgens mij heeft Tally die gemaakt, waarin staat dat ik een toffe gozer benquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nul had.![]()
Toch niet zo'n doetje he.
nee...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik heb er ééntje, zei ik toen ook al. En volgens mij heeft Tally die gemaakt, waarin staat dat ik een toffe gozer ben
Die andere was echt Adol, dit is een vreemd mannetje bij een klaveren Aas.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:59 schreef Adolecens het volgende:
Niemand zegt trouwens iets over mijn nieuwe avater..
Lol.quote:
Hé...een nieuwe avatar!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:59 schreef Adolecens het volgende:
NEE?!quote:
Al een tijdje terug zei ik: ik herkende je nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:59 schreef Adolecens het volgende:
Ow.. "echt Adol"quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die andere was echt Adol, dit is een vreemd mannetje bij een klaveren Aas.
[..]
Lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |