Ah "gelukkig" maarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:40 schreef mrbox het volgende:
Hay iedereen, nah gewoon beetje ziekjes/koorts. Vandaar die PI
Spannendquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe komt vanavond.. dus we zullen zien
Immer immer, zie dat ik een rel met sedan gemist hebquote:
Ja wss gewoon bankhangen..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Spannend![]()
. Wat gaan jullie doen? Of gewoon bankhangen?
Dat zegt ze toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Spannend![]()
. Wat gaan jullie doen? Of gewoon bankhangen?
Na heel lang erover nageddacht te hebben. Als het over het singles topic ging, dan zou dat toch goed kunnen. Hij is toch degene die er het meeste over gaat/ging?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:44 schreef Tegan het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn note van Re is.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat denk jij trouwens wel niet van mij
En dan niet als in .. neuken!!!quote:
Owja, iddquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Na heel lang erover nageddacht te hebben. Als het over het singles topic ging, dan zou dat toch goed kunnen. Hij is toch degene die er het meeste over gaat/ging?
Wat vind je eigenlijk zo leuk aan hem? Daar heb ik nog maar weinig over gehoord, dus ben ik wel even nieuwsgierig naarquote:
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik ongelijk had?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, idd. Ik heb trouwens echt heel lang gedacht dat Re een meisje was
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dan niet als in .. neuken!!!![]()
MNR steld de juiste vragenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk zo leuk aan hem? Daar heb ik nog maar weinig over gehoord, dus ben ik wel even nieuwsgierig naar
Niets bijzonders gebeurd, dus je kan gewoon gelijk hier verder.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
Wat zijn jullie hard gegaan! Ik lees niet terug hoor
Als ik wat gemist heb, vertrouw ik op jullie, kom maar op met de update
Uhm tja.. ik ken hem nu voornamelijk als collega..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:47 schreef MNR het volgende:
Wat vind je eigenlijk zo leuk aan hem? Daar heb ik nog maar weinig over gehoord, dus ben ik wel even nieuwsgierig naar
tja ik heb niet allemaal zelf in de hand.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Maar bij bankhangen wordt het geen relatie.
Ah als de sex maar goed isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja ik heb niet allemaal zelf in de hand.
en zoals ik al zei.. het is een leuke jongen, maar geen idee welke kant het op zal gaan. Zowel vanuit mijn oogpunt als zeker vanuit zijn kant.
Aha, fysieke aantrekkingskracht dus. Leuk. En verder weet je eigelijk nog niet echt veel van/over hem?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Uhm tja.. ik ken hem nu voornamelijk als collega..
Maar toen ik hem voor het eerst zag was het gelijk van:.. Welke smoes gebruik ik straks om op zijn kantoor te komen. En een tijdje later kwam ik daar gewoon vast te zitten. En dus heb je ook gewone gesprekken, maar ook gewoon lol enzo. Tja weet niet.. hij is eigenlijk gewoon een 'normale jongen'..
En ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal achter zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |