jij hebt toch geen "ranzige" zaken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen maar beschikbaar voor 'ranzige' zaken
Ja, ik kom er ook achter, ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat onderwerp is alweer afgesloten RZ
Nee, weet ik. Als ik er nu honderdzevenentachtig had gehad, had ik er misschien wel ¤4,50 voor over gehad. Misschien.quote:
187 leest prettiger dawgquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Als ik er nu honderdzevenentachtig had gehad, had ik er misschien wel ¤4,50 voor over gehad. Misschien.
Ownee, das waarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:14 schreef Adolecens het volgende:
jij hebt toch geen "ranzige" zaken?![]()
En toch bood ik je dat aan!
ik heb trouwens mijn fobo ook geüpdatet met pakfoto's!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die andere was echt Adol, dit is een vreemd mannetje bij een klaveren Aas.
doe es lief! zo krijg ik er weer een note bij!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ownee, das waar![]()
Allemaal eigen belang Ado, allemaal eigen belang
Ik heb er geen geloof ikquote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er geen geloof ik
Maar goed, ik weet weer eens niet waar ik moet kijken
Zie vorige pagina schatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er geen geloof ik
Maar goed, ik weet weer eens niet waar ik moet kijken
Jij? Ik bedoel jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
doe es lief! zo krijg ik er weer een note bij!
Jij vond deze (huidige) het leukste vanwege die ogen nietwaar? Ik vind die ogen juist een beetje... hoe zeg je dat? Doet me denken aan die ene soap met die vampier erinquote:
Is dat zo? Volgens mij niet hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik kom er ook achter, ja.
Dan is het voor de volgende keer.
En is het erg zorgwekkend dat een paar potten bier en een paar shotjes Fireman beter werken dan hoestdrank?
En Tegan? Er bestaan ook positieve notes.
Er bestaan wel nutteloze notesquote:
Brave padvinder hierzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je even op dat abonnementen ding klikken en dan staat er wel iets van inzien notes.. en dan zie je of je er 1 of meerdere of nul hebt.
Jawel hoor, sinds de invoering van het Pappie_Culo besluit worden ook positieve notes gemaakt.quote:
Kom vanzelf wel als je er eenmaal bentquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef Tegan het volgende:
Ik ga trouwens straks uit eten met drie vrienden van me. En daarna misschien naar de kroeg, maar ik heb eigenlijk geen zin.
He ging je niet met scharrel gister of vandaag?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef Tegan het volgende:
Ik ga trouwens straks uit eten met drie vrienden van me. En daarna misschien naar de kroeg, maar ik heb eigenlijk geen zin.
Je hebt toch geen ¤ 4,50 betaald om die ene te bekijken he?quote:
Geniet er maar van, over tien jaar ga je alleen nog maar met stelletjes op stapquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef Tegan het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt toch geen ¤ 4,50 betaald om die ene te bekijken he?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He ging je niet met scharrel gister of vandaag?
Een van jezelf of ga ik weer kijken naar een vreemde gozer?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik heb trouwens mijn fobo ook geüpdatet met pakfoto's!
En hij is al zo cahrmantquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij vond deze (huidige) het leukste vanwege die ogen nietwaar? Ik vind die ogen juist een beetje... hoe zeg je dat? Doet me denken aan die ene soap met die vampier erin(sorry Ado
)
Als ik hem dan zou bewerken en zou fixeren op de ogen zou ik de rest wat meer bruiner van tint maken.. Dan komt ie vast veeeel charmanter over
Ja, ergens begrijp ik je wel! Ik zit zelf ook erg in dubio, maar ik heb geen 4 euro meer op mijn bankrekening staan, anders deed ik het ook wel...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik moest gewoon bewijs hebben dat ik nog altijd braaf ben geweest
Het heet gewoon interessequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ssst. Breng haar nou niet op slechte ideeën.
Ja, hij kon alleen 's avonds afspreken. Met dat ik uit eten ging wordt dat een beetje lastig. Misschien zie ik hem dan in de kroeg, anders gaan we misschien zondag iets doen. Ik heb nooit gezegd dat we vandaag iets gingen doen, dat hebben jullie ervan gemaakt, de afspraak was voor dit weekendquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He ging je niet met scharrel gister of vandaag?
Dank jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
hier meisje...
In elk geval een fantasievol themaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een van jezelf of ga ik weer kijken naar een vreemde gozer?
Na zo'n post ..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:25 schreef Adolecens het volgende:
![]()
![]()
![]()
serious?!![]()
OMG! CG!
Nu willen we weten wat erin staat ook!!
hmm, met jou wil ik wel eens daten dan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
En nee, nog steeds geen
Ow ja.. dit weekend/vanavond voor mij 1 pot natquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, hij kon alleen 's avonds afspreken. Met dat ik uit eten ging wordt dat een beetje lastig. Misschien zie ik hem dan in de kroeg, anders gaan we misschien zondag iets doen. Ik heb nooit gezegd dat we vandaag iets gingen doen, dat hebben jullie ervan gemaakt, de afspraak was voor dit weekend.
Twee van de drie zijn ook een stelletjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geniet er maar van, over tien jaar ga je alleen nog maar met stelletjes op stap
Volgens mij was mijn post heel vriendelijk! Jij hebt hem bewerkt, voordat je quote...quote:
Wat ben je toch lekker positief.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 14:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geniet er maar van, over tien jaar ga je alleen nog maar met stelletjes op stap
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen als de mod inquestie verliefd op je is.
Is goed, wat gaan we doen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hmm, met jou wil ik wel eens daten dan!![]()
Eindelijk een onschuldig en lief meisje!
Doei.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 14:28 schreef Lixi het volgende:
Lieve mensen, ik ga voor de kachel hangen. Daaaag
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:28 schreef Lixi het volgende:
Met nadres op: volgens jou..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:29 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij was mijn post heel vriendelijk! Jij hebt hem bewerkt, voordat je quote...
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn post heel vriendelijk! Jij hebt hem bewerkt, voordat je quote...
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:28 schreef Lixi het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is goed, wat gaan we doen?
Ik stem voor sauna, kunnen we elkaar gelijk naakt bekijkenkan ik gelijk kijken of je piem0l groot genoeg is en ik ben er wel weer eens aan toe
Ok, goed idee! Braaf en onschuldig naakt zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is goed, wat gaan we doen?
Ik stem voor sauna, kunnen we elkaar gelijk naakt bekijken en ik ben er wel weer eens aan toe
Ik heb wel zin in het etentje, maar niet om daarna in de kou naar de kroeg te fietsenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow ja.. dit weekend/vanavond voor mij 1 pot nat(ben niet zo goed in dagen de afgelopen tijd
)
Maar dat uit eten ga je vast wel gezellig vinden als je er bent.. zeker als je je vrienden altijd metbestempeld
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet van welke mod je een note hebt?
Niet zeurenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in het etentje, maar niet om daarna in de kou naar de kroeg te fietsen.
Met nadres...? Is dat Tukkers?quote:
Die PI doet vermoeden dat je niet erg blij bent.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:32 schreef mrbox het volgende:
hallo
Heb je volgend weekend tijd?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, goed idee! Braaf en onschuldig naakt zijn![]()
ik hou wel van een vrouw die de touwtjes in handen heeft en bepaalt wat we gaan doen
quote:
Oew, ok, dan moet ik even wat andere dates afzeggen, maar moet lukken!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je volgend weekend tijd?
Sorryquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet zeuren![]()
Is leukEffe door die kou baggeren, daarna lekker opwarmen met een drankje
nadres is poepen in het Tukkersquote:
quote:
Ja sorry.. moest ineens ontzettend schijten ervan ..quote:
Doe komt vanavond.. dus we zullen zienquote:
Spannennnnnnnd!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe komt vanavond.. dus we zullen zien
Ah "gelukkig" maarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:40 schreef mrbox het volgende:
Hay iedereen, nah gewoon beetje ziekjes/koorts. Vandaar die PI
Spannendquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe komt vanavond.. dus we zullen zien
Immer immer, zie dat ik een rel met sedan gemist hebquote:
Ja wss gewoon bankhangen..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Spannend![]()
. Wat gaan jullie doen? Of gewoon bankhangen?
Dat zegt ze toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Spannend![]()
. Wat gaan jullie doen? Of gewoon bankhangen?
Na heel lang erover nageddacht te hebben. Als het over het singles topic ging, dan zou dat toch goed kunnen. Hij is toch degene die er het meeste over gaat/ging?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:44 schreef Tegan het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn note van Re is.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat denk jij trouwens wel niet van mij
En dan niet als in .. neuken!!!quote:
Owja, iddquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Na heel lang erover nageddacht te hebben. Als het over het singles topic ging, dan zou dat toch goed kunnen. Hij is toch degene die er het meeste over gaat/ging?
Wat vind je eigenlijk zo leuk aan hem? Daar heb ik nog maar weinig over gehoord, dus ben ik wel even nieuwsgierig naarquote:
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik ongelijk had?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, idd. Ik heb trouwens echt heel lang gedacht dat Re een meisje was
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dan niet als in .. neuken!!!![]()
MNR steld de juiste vragenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk zo leuk aan hem? Daar heb ik nog maar weinig over gehoord, dus ben ik wel even nieuwsgierig naar
Niets bijzonders gebeurd, dus je kan gewoon gelijk hier verder.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
Wat zijn jullie hard gegaan! Ik lees niet terug hoor
Als ik wat gemist heb, vertrouw ik op jullie, kom maar op met de update
Uhm tja.. ik ken hem nu voornamelijk als collega..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:47 schreef MNR het volgende:
Wat vind je eigenlijk zo leuk aan hem? Daar heb ik nog maar weinig over gehoord, dus ben ik wel even nieuwsgierig naar
tja ik heb niet allemaal zelf in de hand.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Maar bij bankhangen wordt het geen relatie.
Ah als de sex maar goed isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja ik heb niet allemaal zelf in de hand.
en zoals ik al zei.. het is een leuke jongen, maar geen idee welke kant het op zal gaan. Zowel vanuit mijn oogpunt als zeker vanuit zijn kant.
Aha, fysieke aantrekkingskracht dus. Leuk. En verder weet je eigelijk nog niet echt veel van/over hem?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Uhm tja.. ik ken hem nu voornamelijk als collega..
Maar toen ik hem voor het eerst zag was het gelijk van:.. Welke smoes gebruik ik straks om op zijn kantoor te komen. En een tijdje later kwam ik daar gewoon vast te zitten. En dus heb je ook gewone gesprekken, maar ook gewoon lol enzo. Tja weet niet.. hij is eigenlijk gewoon een 'normale jongen'..
En ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal achter zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |