jij hebt toch geen "ranzige" zaken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen maar beschikbaar voor 'ranzige' zaken
Ja, ik kom er ook achter, ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat onderwerp is alweer afgesloten RZ
Nee, weet ik. Als ik er nu honderdzevenentachtig had gehad, had ik er misschien wel ¤4,50 voor over gehad. Misschien.quote:
187 leest prettiger dawgquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Als ik er nu honderdzevenentachtig had gehad, had ik er misschien wel ¤4,50 voor over gehad. Misschien.
Ownee, das waarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:14 schreef Adolecens het volgende:
jij hebt toch geen "ranzige" zaken?![]()
En toch bood ik je dat aan!
ik heb trouwens mijn fobo ook geüpdatet met pakfoto's!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die andere was echt Adol, dit is een vreemd mannetje bij een klaveren Aas.
doe es lief! zo krijg ik er weer een note bij!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ownee, das waar![]()
Allemaal eigen belang Ado, allemaal eigen belang
Ik heb er geen geloof ikquote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er geen geloof ik
Maar goed, ik weet weer eens niet waar ik moet kijken
Zie vorige pagina schatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er geen geloof ik
Maar goed, ik weet weer eens niet waar ik moet kijken
Jij? Ik bedoel jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
doe es lief! zo krijg ik er weer een note bij!
Jij vond deze (huidige) het leukste vanwege die ogen nietwaar? Ik vind die ogen juist een beetje... hoe zeg je dat? Doet me denken aan die ene soap met die vampier erinquote:
Is dat zo? Volgens mij niet hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik kom er ook achter, ja.
Dan is het voor de volgende keer.
En is het erg zorgwekkend dat een paar potten bier en een paar shotjes Fireman beter werken dan hoestdrank?
En Tegan? Er bestaan ook positieve notes.
Er bestaan wel nutteloze notesquote:
Brave padvinder hierzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je even op dat abonnementen ding klikken en dan staat er wel iets van inzien notes.. en dan zie je of je er 1 of meerdere of nul hebt.
Jawel hoor, sinds de invoering van het Pappie_Culo besluit worden ook positieve notes gemaakt.quote:
Kom vanzelf wel als je er eenmaal bentquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef Tegan het volgende:
Ik ga trouwens straks uit eten met drie vrienden van me. En daarna misschien naar de kroeg, maar ik heb eigenlijk geen zin.
He ging je niet met scharrel gister of vandaag?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef Tegan het volgende:
Ik ga trouwens straks uit eten met drie vrienden van me. En daarna misschien naar de kroeg, maar ik heb eigenlijk geen zin.
Je hebt toch geen ¤ 4,50 betaald om die ene te bekijken he?quote:
Geniet er maar van, over tien jaar ga je alleen nog maar met stelletjes op stapquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef Tegan het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt toch geen ¤ 4,50 betaald om die ene te bekijken he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |