De mijne ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr m'n harde schrijven zitten gewoon allemaal bijna vol
Ik heb nog 4,7 TB vrij, ruimte huren? Alleen voor logs, foto's en ander pikant materiaal natuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr m'n harde schrijven zitten gewoon allemaal bijna vol
Ik vond m leuker, leuker als deze en die andere met dat oog.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:59 schreef Adolecens het volgende:
Niemand zegt trouwens iets over mijn nieuwe avater..
Uh je ipodquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:05 schreef Lixi het volgende:
De mijne ookmaar waar moet ik dan heen met m'n muziek
Dit dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow.. "echt Adol"![]()
Wat is echt Adol dan??
Voor dat soort zaken hou ik hier gewoon ruimte vrijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb nog 4,7 TB vrij, ruimte huren? Alleen voor logs, foto's en ander pikant materiaal natuurlijk
Als hij alle dames lastig valt dan mail je FOK! maar. Ik zie niet in wat dat met het singles-topic te maken heeft en als je dit soort dingen hier gaat bespreken vrees ik dat het einde singles gaat worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja. Ik vind écht dat het maar eens openlijk 'besproken' moet worden. Het wordt allemaal netjes buiten het forum gehouden terwijl hij alle dames hier lastig valt.
quote:
Nu maak je het Adol weer moeilijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:06 schreef MNR het volgende:
Ik vond m leuker, leuker als deze en die andere met dat oog.
Moet je even op dat abonnementen ding klikken en dan staat er wel iets van inzien notes.. en dan zie je of je er 1 of meerdere of nul hebt.quote:
owquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor dat soort zaken hou ik hier gewoon ruimte vrij
Als ie afgaat op de stemming dan nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu maak je het Adol weer moeilijk.
Geen wonder dat je een note hebtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:09 schreef Adolecens het volgende:
ow![]()
muziek en films enzo heb ik zelf al 1,8TB van, daarvoor stel ik niks beschikbaar
dat onderwerp is alweer afgesloten RZquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als hij alle dames lastig valt dan mail je FOK! maar. Ik zie niet in wat dat met het singles-topic te maken heeft en als je dit soort dingen hier gaat bespreken vrees ik dat het einde singles gaat worden.![]()
Of open er een KLB topic over.
Als ik ook maar even weg ben
Ik zou er bij dawgjelief niet eens antwoord op geven met een PI ->quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je even op dat abonnementen ding klikken en dan staat er wel iets van inzien notes.. en dan zie je of je er 1 of meerdere of nul hebt.
Ja, maar niet voor het aantal.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, je moet nog steeds betalen, zie ik. ¤4,50 voor 2 notes. Niet dus.
hoezo?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen wonder dat je een note hebt
Ow.. ik kijk niet altijd wie er iets zegt/vraagtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou er bij dawgjelief niet eens antwoord op geven met een PI ->
Alleen maar beschikbaar voor 'ranzige' zakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |