quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He ging je niet met scharrel gister of vandaag?
Een van jezelf of ga ik weer kijken naar een vreemde gozer?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik heb trouwens mijn fobo ook geüpdatet met pakfoto's!
En hij is al zo cahrmantquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij vond deze (huidige) het leukste vanwege die ogen nietwaar? Ik vind die ogen juist een beetje... hoe zeg je dat? Doet me denken aan die ene soap met die vampier erin(sorry Ado
)
Als ik hem dan zou bewerken en zou fixeren op de ogen zou ik de rest wat meer bruiner van tint maken.. Dan komt ie vast veeeel charmanter over
Ja, ergens begrijp ik je wel! Ik zit zelf ook erg in dubio, maar ik heb geen 4 euro meer op mijn bankrekening staan, anders deed ik het ook wel...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik moest gewoon bewijs hebben dat ik nog altijd braaf ben geweest
Het heet gewoon interessequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ssst. Breng haar nou niet op slechte ideeën.
Ja, hij kon alleen 's avonds afspreken. Met dat ik uit eten ging wordt dat een beetje lastig. Misschien zie ik hem dan in de kroeg, anders gaan we misschien zondag iets doen. Ik heb nooit gezegd dat we vandaag iets gingen doen, dat hebben jullie ervan gemaakt, de afspraak was voor dit weekendquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He ging je niet met scharrel gister of vandaag?
Dank jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
hier meisje...
In elk geval een fantasievol themaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een van jezelf of ga ik weer kijken naar een vreemde gozer?
Na zo'n post ..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:25 schreef Adolecens het volgende:
![]()
![]()
![]()
serious?!![]()
OMG! CG!
Nu willen we weten wat erin staat ook!!
hmm, met jou wil ik wel eens daten dan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
En nee, nog steeds geen
Ow ja.. dit weekend/vanavond voor mij 1 pot natquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, hij kon alleen 's avonds afspreken. Met dat ik uit eten ging wordt dat een beetje lastig. Misschien zie ik hem dan in de kroeg, anders gaan we misschien zondag iets doen. Ik heb nooit gezegd dat we vandaag iets gingen doen, dat hebben jullie ervan gemaakt, de afspraak was voor dit weekend.
Twee van de drie zijn ook een stelletjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geniet er maar van, over tien jaar ga je alleen nog maar met stelletjes op stap
Volgens mij was mijn post heel vriendelijk! Jij hebt hem bewerkt, voordat je quote...quote:
Wat ben je toch lekker positief.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 14:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geniet er maar van, over tien jaar ga je alleen nog maar met stelletjes op stap
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen als de mod inquestie verliefd op je is.
Is goed, wat gaan we doen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hmm, met jou wil ik wel eens daten dan!![]()
Eindelijk een onschuldig en lief meisje!
Doei.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 14:28 schreef Lixi het volgende:
Lieve mensen, ik ga voor de kachel hangen. Daaaag
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:28 schreef Lixi het volgende:
Met nadres op: volgens jou..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:29 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij was mijn post heel vriendelijk! Jij hebt hem bewerkt, voordat je quote...
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn post heel vriendelijk! Jij hebt hem bewerkt, voordat je quote...
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:28 schreef Lixi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |