quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is goed, wat gaan we doen?
Ik stem voor sauna, kunnen we elkaar gelijk naakt bekijkenkan ik gelijk kijken of je piem0l groot genoeg is en ik ben er wel weer eens aan toe
Ok, goed idee! Braaf en onschuldig naakt zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is goed, wat gaan we doen?
Ik stem voor sauna, kunnen we elkaar gelijk naakt bekijken en ik ben er wel weer eens aan toe
Ik heb wel zin in het etentje, maar niet om daarna in de kou naar de kroeg te fietsenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow ja.. dit weekend/vanavond voor mij 1 pot nat(ben niet zo goed in dagen de afgelopen tijd
)
Maar dat uit eten ga je vast wel gezellig vinden als je er bent.. zeker als je je vrienden altijd metbestempeld
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet van welke mod je een note hebt?
Niet zeurenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in het etentje, maar niet om daarna in de kou naar de kroeg te fietsen.
Met nadres...? Is dat Tukkers?quote:
Die PI doet vermoeden dat je niet erg blij bent.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:32 schreef mrbox het volgende:
hallo
Heb je volgend weekend tijd?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, goed idee! Braaf en onschuldig naakt zijn![]()
ik hou wel van een vrouw die de touwtjes in handen heeft en bepaalt wat we gaan doen
quote:
Oew, ok, dan moet ik even wat andere dates afzeggen, maar moet lukken!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je volgend weekend tijd?
Sorryquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet zeuren![]()
Is leukEffe door die kou baggeren, daarna lekker opwarmen met een drankje
nadres is poepen in het Tukkersquote:
quote:
Ja sorry.. moest ineens ontzettend schijten ervan ..quote:
Doe komt vanavond.. dus we zullen zienquote:
Spannennnnnnnd!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe komt vanavond.. dus we zullen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |