Moet je je gegevens maar voor je houden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:42 schreef MLI het volgende:
We weten allemaal dat ik het over Sedan heb. Het gaat echt wel te ver dat een vrouwelijke usert heeft moeten dreigen met de politie omdat hij op een redelijk onchristelijke tijd ineens voor de deur stond. Of dat de helft hem negeert. Of dat iedereen hem weer blockt op msn. Dat mensen maar met hem afspreken om van het gezeur af te zijn.
Autist of niet. Ik zie niet in waarom we het niet eens gewoon op het forum bespreken.. Want normaal is het niet.
Waar heb je het in godsnaam over. Hou a.j.b je bek over dingen die helemaal niet waar zijn stomme kuthoer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:42 schreef MLI het volgende:
We weten allemaal dat ik het over Sedan heb. Het gaat echt wel te ver dat een vrouwelijke usert heeft moeten dreigen met de politie omdat hij op een redelijk onchristelijke tijd ineens voor de deur stond. Of dat de helft hem negeert. Of dat iedereen hem weer blockt op msn. Dat mensen maar met hem afspreken om van het gezeur af te zijn.
Autist of niet. Ik zie niet in waarom we het niet eens gewoon op het forum bespreken.. Want normaal is het niet.
De timing van je isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hello, ik kom op t goede moment binnenvallen zie ik
Het klinkt heel gezellig
Of ze dat nu is of niet, Singles is niet de plaats om dat te bespreken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:44 schreef Bengeltje het volgende:
Ben je serieus MLI?
Ja. Ik vind écht dat het maar eens openlijk 'besproken' moet worden. Het wordt allemaal netjes buiten het forum gehouden terwijl hij alle dames hier lastig valt.quote:
Mijn gedachtequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
Oja, dat is de manier Sedan, gelijk gaan gooien met bek en kuthoer.
Ik vind fok niet eens de plek.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of ze dat nu is of niet, Singles is niet de plaats om dat te bespreken.
nee hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja. Ik vind écht dat het maar eens openlijk 'besproken' moet worden. Het wordt allemaal netjes buiten het forum gehouden terwijl hij alle dames hier lastig valt.
Au contraire. Het gevaar Sedan mag niet de doofpot in.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan moeten die vrouwen sterker zijn en hem negeren, zoveel moeite kost dat ook weer niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja. Ik vind écht dat het maar eens openlijk 'besproken' moet worden. Het wordt allemaal netjes buiten het forum gehouden terwijl hij alle dames hier lastig valt.
Ze moet gewoon d'r muil houden en kappen met onwaarheden verspreiden, ja dan wordt ik boos.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
Oja, dat is de manier Sedan, gelijk gaan gooien met bek en kuthoer.
Hoi sedan. Begrijp je zelf waarom vrouwen jou als opdringerig ervaren?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over. Hou a.j.b je bek over dingen die helemaal niet waar zijn stomme kuthoer.
Als ze geen doet bedoel je.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Au contraire. Het gevaar Sedan mag niet de doofpot in.
En als blijkt dat MLI valse beschuldigingen doet, dan hebben de users recht op die info om zich er tegen te kunnen beschermen.
En zo ook van vele anderenquote:
Heb je PM'etjes die je verhaal versterken? Kijk, wij krijgen niks van hem dus willen we wel zien of het waar isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:47 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoi sedan. Begrijp je zelf waarom vrouwen jou als opdringerig ervaren?
Oh je kan zo m'n hele MSN geschiedenis krijgen was het niet dat er adressen en andere persoonlijke dingen in staan van mij en die andere desbetreffende persoon.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Heb je PM'etjes die je verhaal versterken? Kijk wij krijgen niks van hem dus willen we wel zien of het waar is
Terwijl uit een topic als dit toch zo het tegenovergestelde blijktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ze geen doet bedoel je.Je doet alsof alle users op fok achterlijk zijn.
Verder hou ik me er nu buiten.
Ja, hallo, jammer dat je gaat, anders had ik even je komst aangegrepen om over heel deze discussie heen te lullenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:48 schreef Adolecens het volgende:
oew... teeveepee!
Ik ben wel in voor een goeie bitchfight op z'n tijd![]()
En nu ga ik even in bad, mijn zusje komt straks
oh jee... de kat is uit de tasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:42 schreef MLI het volgende:
Je weet dat dat banwaardig is, toch? Niet dat ik hier partij in wil gaan trekken, maar dat je in je enthousiasme geen dingen doet waar je spijt van krijgt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:53 schreef S95Sedan het volgende:
anders staat er hier vanmiddag een MSN geschiedenis online.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:53 schreef S95Sedan het volgende:
@Desbetreffende User: Als ik jou was zou ik met MLI praten anders staat er hier vanmiddag een MSN geschiedenis online.
Ja, lekker.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef DR34M3R het volgende:
Gezellige SC hier.. denk ik ook eens te gaan kijken of het er gezellig is...![]()
Maar aangezien deze reeks ook al langer bestaat dan vandaag bedenk ik me maar dat het er normaal vast gezelliger is.
Koffie iemand?
Als mensen mij vals beschuldigen zal ik toch op de een of andere manier mijn gelijk moeten halen L.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat dat banwaardig is, toch? Niet dat ik hier partij in wil gaan trekken, maar dat je in je enthousiasme geen dingen doet waar je spijt van krijgt.
Het is altijd gezelligquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef DR34M3R het volgende:
Gezellige SC hier.. denk ik ook eens te gaan kijken of het er gezellig is...![]()
Maar aangezien deze reeks ook al langer bestaat dan vandaag bedenk ik me maar dat het er normaal vast gezelliger is.
Koffie iemand?
nog een tvp!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:53 schreef S95Sedan het volgende:
@Desbetreffende User: Als ik jou was zou ik met MLI praten anders staat er hier vanmiddag een MSN geschiedenis online.
Ben je weer onschuldig?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hallo, jammer dat je gaat, anders had ik even je komst aangegrepen om over heel deze discussie heen te lullen
Normaal is het veel gezelligerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef DR34M3R het volgende:
Koffie iemand?
Ik heb alleen tig smaakjes nescafé... welke wil je?quote:
Is niet nodig hoor. Bovendien, je snijdt inderdaad alleen jezelf in de vingers. Maar ondertussen gebeurt er zoveel dat ik eigenlijk wel wil weten wát er precies waar is en wat niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als mensen mij vals beschuldigen zal ik toch op de een of andere manier mijn gelijk moeten halen L.![]()
Heb je ook eigen ervaringen MLI?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Is niet nodig hoor. Bovendien, je snijdt inderdaad alleen jezelf in de vingers. Maar ondertussen gebeurt er zoveel dat ik eigenlijk wel wil weten wát er precies waar is en wat niet.
Goed, dus wat is volgens jou uit de OP niet waar?
Doe mij die ook maar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb alleen tig smaakjes nescafé... welke wil je?
* DR34M3R neemt zelf Café Amaretto
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef MLI het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:45 schreef Litpho het volgende:
Sorryquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef DR34M3R het volgende:
Koffie iemand?
niet laten vallen hequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef Adolecens het volgende:
ow wacht ik neem mijn smartphone mee naar bad, kan ik het daar nog ff volgen
Ik heb te sterke koffie gezet, nu moet ik aanlengen met waterquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Normaal is het veel gezelliger. En koffie
.
.
Nu ga ik mijn neus in zaken steken die me niet aan gaan.. maar waarom dan? Wat is er mis met "erboven staan" en gewoon laten zien dat je niet de persoon bent die daar afgeschilderd wordt? Door gewoon jezelf te zijn waarschijnlijk, als je zo zeker bent dat het niet klopt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als mensen mij vals beschuldigen zal ik toch op de een of andere manier mijn gelijk moeten halen L.![]()
For the record, ik negeer jou normaal gezien op het forum en in mijn fobo ook. Ik ervaar jou namelijk ook als opdringerig. Geen grapje. Je bent té doorzichtig. Maar je bent soms nog vermakelijk.quote:
En wat gaat jou dat aan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Is niet nodig hoor. Bovendien, je snijdt inderdaad alleen jezelf in de vingers. Maar ondertussen gebeurt er zoveel dat ik eigenlijk wel wil weten wát er precies waar is en wat niet.
*Nog een zakje pakt*quote:
gadverdamme!.. zet er dan een glas water bij net als bij een goede espresso. Maar water door je koffie gieten BRRRquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb te sterke koffie gezet, nu moet ik aanlengen met water.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef Adolecens het volgende:
ow wacht ik neem mijn smartphone mee naar bad, kan ik het daar nog ff volgen
Ow cool.. Waar komt je frustratie of achterdocht vandaan? Of laten we zeggen de arrogantie om te denken dat ik iets van je wil. ha haquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:00 schreef MLI het volgende:
[..]
For the record, ik negeer jou normaal gezien op het forum en in mijn fobo ook. Ik ervaar jou namelijk ook als opdringerig. Geen grapje. Je bent té doorzichtig.
Niet met koud water!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb te sterke koffie gezet, nu moet ik aanlengen met water.
Gieten is overdreven, maar een beetje kan wel degelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gadverdamme!.. zet er dan een glas water bij net als bij een goede espresso. Maar water door je koffie gieten BRRR
Omdat ik er niet van hou als mensen mij beschuldigen van dingen die niet waar zij, wat dan ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu ga ik mijn neus in zaken steken die me niet aan gaan.. maar waarom dan? Wat is er mis met "erboven staan" en gewoon laten zien dat je niet de persoon bent die daar afgeschilderd wordt? Door gewoon jezelf te zijn waarschijnlijk, als je zo zeker bent dat het niet klopt.
Smartphone foto's van Adol in bad?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen missen als kiespijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
hey!... geen grappen over kiespijn hequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen missen als kiespijn
Wie wel? Maar zo gooi je alleen maar olie op het vuur lijkt me.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat ik er niet van hou als mensen mij beschuldigen van dingen die niet waar zij, wat dan ook.
Dat zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:03 schreef dawg het volgende:
Je kunt ook gewoon meteen een goed bakje koffie zetten, Plato.
Tja, het is niet anders.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wie wel? Maar zo gooi je alleen maar olie op het vuur lijkt me.
Whehehe.. weet je wel hoe moeilijk dat is? Vandaar mijn zakjes oploskoffie met een smaakjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:03 schreef dawg het volgende:
Je kunt ook gewoon meteen een goed bakje koffie zetten, Plato.
MSN-logs plaatsen hoort gewoon niet Sedan.quote:
Klinkt niet goed nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hey!... geen grappen over kiespijn heik moet nog tot dinsdag wachten tot ik bij de tandarts terecht kan zodat ze naar mijn afgebrokkelde tand kan kijken. Momenteel heb ik een kies die aanvoelt alsof je met je tong over de grandcanyon gaat en het laatste stukje wat die kies bij elkaar houdt staat te wankelen.
Serieuze beschuldigingen zonder onderbouwing plaatsen hoort ook niet. Daar biedt FOK! voldoende alternatieven voor om dat aan te kaarten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
MSN-logs plaatsen hoort gewoon niet Sedan.
Nou en, mijn eigen shit staat er toch ook tussen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
MSN-logs plaatsen hoort gewoon niet Sedan.
Nee, want het gaat nl om mij.quote:
Cool! Wat voor één?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou en, mijn eigen shit staat er toch ook tussen.
Maargoed, weg, over een uurtje hervatten we het wel weer.
(voor degene die alles van me willen weten ben een gitaar ophalen in heemskerk)
Dat klopt ook, maar dan moet Sedan daar werk van maken en geen prive-gesprekken op FOK gooien.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Serieuze beschuldigingen zonder onderbouwing plaatsen hoort ook niet. Daar biedt FOK! voldoende alternatieven voor om dat aan te kaarten.
Bedank MLI dan evenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, want het gaat nl om mij.
En ik zit daar niet op te wachten en ik vind het vnl helemaal niet leuk dat al het gezeik weer opgerakeld moet worden nu.
zou het best fijn vinden als er gewoon verder niet op ingegaan werd.
Ik ga dat iig niet doen.
JB!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik zit daar niet op te wachten en ik vind het vnl helemaal niet leuk dat al het gezeik weer opgerakeld moet worden nu.
Ik ga dat iig niet doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je gelijk in. Het spijt me dat ik niet netjes overkom, maar ik sta er wel achter.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Serieuze beschuldigingen zonder onderbouwing plaatsen hoort ook niet. Daar biedt FOK! voldoende alternatieven voor om dat aan te kaarten.
Als laatste optie ja, denk je dat ik graag dat soort dingen hier neerpleur?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar dan moet Sedan daar werk van maken en geen prive-gesprekken op FOK gooien.
OP wijzigen voor je?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga dat iig niet doen.
dank jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klinkt niet goed nee.voor je
Pijnstillers helpen![]()
[meneerkaktusmodus]En, spelende vrouw, wat hebben we nu geleerd?[/meneerkaktusmodus]quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe het mezelf aan
Hoi Dromer
Denk voortaan na voordat je iemand probeert te pakken raken. Nu een beetje laat achteraf MLI....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het spijt me dat ik niet netjes overkom, maar ik sta er wel achter.
Geen toffees eten danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dank jeDoet alleen geen pijn, ben als de dood dat ik straks op een stuk kies kauw met alle ellende die daar bij komt kijken
Eet al een week erg voorzichtig zeg maar
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Leuk, speel je al lang gitaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Goedquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[meneerkaktusmodus]En, spelende vrouw, wat hebben we nu geleerd?[/meneerkaktusmodus]
Verder alles ok? Hoe zijn de feestdagen je bevallen dit jaar?
Popcorn is ook gevaarlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen toffees eten dan
En ook geen harde dingen.
Ik probeer je niet te pakken. Al snap ik heel goed dat je het zo voelt. Maar ik vond het tijd voor de knuppel in het hoenderhok. Ga maar gauw je gitaar ophalen, veel plezierquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk voortaan na voordat je iemand probeert te pakken. Nu een beetje laat achteraf MLI....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |