Klinkt niet goed nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hey!... geen grappen over kiespijn heik moet nog tot dinsdag wachten tot ik bij de tandarts terecht kan zodat ze naar mijn afgebrokkelde tand kan kijken. Momenteel heb ik een kies die aanvoelt alsof je met je tong over de grandcanyon gaat en het laatste stukje wat die kies bij elkaar houdt staat te wankelen.
Serieuze beschuldigingen zonder onderbouwing plaatsen hoort ook niet. Daar biedt FOK! voldoende alternatieven voor om dat aan te kaarten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
MSN-logs plaatsen hoort gewoon niet Sedan.
Nou en, mijn eigen shit staat er toch ook tussen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
MSN-logs plaatsen hoort gewoon niet Sedan.
Nee, want het gaat nl om mij.quote:
Cool! Wat voor één?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou en, mijn eigen shit staat er toch ook tussen.
Maargoed, weg, over een uurtje hervatten we het wel weer.
(voor degene die alles van me willen weten ben een gitaar ophalen in heemskerk)
Dat klopt ook, maar dan moet Sedan daar werk van maken en geen prive-gesprekken op FOK gooien.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Serieuze beschuldigingen zonder onderbouwing plaatsen hoort ook niet. Daar biedt FOK! voldoende alternatieven voor om dat aan te kaarten.
Bedank MLI dan evenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, want het gaat nl om mij.
En ik zit daar niet op te wachten en ik vind het vnl helemaal niet leuk dat al het gezeik weer opgerakeld moet worden nu.
zou het best fijn vinden als er gewoon verder niet op ingegaan werd.
Ik ga dat iig niet doen.
JB!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik zit daar niet op te wachten en ik vind het vnl helemaal niet leuk dat al het gezeik weer opgerakeld moet worden nu.
Ik ga dat iig niet doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je gelijk in. Het spijt me dat ik niet netjes overkom, maar ik sta er wel achter.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Serieuze beschuldigingen zonder onderbouwing plaatsen hoort ook niet. Daar biedt FOK! voldoende alternatieven voor om dat aan te kaarten.
Als laatste optie ja, denk je dat ik graag dat soort dingen hier neerpleur?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar dan moet Sedan daar werk van maken en geen prive-gesprekken op FOK gooien.
OP wijzigen voor je?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga dat iig niet doen.
dank jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klinkt niet goed nee.voor je
Pijnstillers helpen![]()
[meneerkaktusmodus]En, spelende vrouw, wat hebben we nu geleerd?[/meneerkaktusmodus]quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe het mezelf aan
Hoi Dromer
Denk voortaan na voordat je iemand probeert te pakken raken. Nu een beetje laat achteraf MLI....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het spijt me dat ik niet netjes overkom, maar ik sta er wel achter.
Geen toffees eten danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dank jeDoet alleen geen pijn, ben als de dood dat ik straks op een stuk kies kauw met alle ellende die daar bij komt kijken
Eet al een week erg voorzichtig zeg maar
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Leuk, speel je al lang gitaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Goedquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[meneerkaktusmodus]En, spelende vrouw, wat hebben we nu geleerd?[/meneerkaktusmodus]
Verder alles ok? Hoe zijn de feestdagen je bevallen dit jaar?
Popcorn is ook gevaarlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen toffees eten dan
En ook geen harde dingen.
Ik probeer je niet te pakken. Al snap ik heel goed dat je het zo voelt. Maar ik vond het tijd voor de knuppel in het hoenderhok. Ga maar gauw je gitaar ophalen, veel plezierquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk voortaan na voordat je iemand probeert te pakken. Nu een beetje laat achteraf MLI....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |