Dat had ik ook wel verwacht eerlijk gezegd, ik had dat vorig jaar. Ook dit jaar waren ze fijn trouwens, maar anders dan ik had gewild. Maar och, mijn zusje is er mee geholpen, die heeft nu klushulp gehad op 2e kerstdagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed
Heel erg goed eigenlijk.
De beste in jaren
En de jouwe?
Al wist ik wat ik hierop moest zeggen zou ik dat doen...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik probeer je niet te pakken. Al snap ik heel goed dat je het zo voelt. Maar ik vond het tijd voor de knuppel in het hoenderhok. Ga maar gauw je gitaar ophalen, veel plezier. En laat je dag niet verpesten.
Daar was ze vast blij meequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel verwacht eerlijk gezegd, ik had dat vorig jaar. Ook dit jaar waren ze fijn trouwens, maar anders dan ik had gewild. Maar och, mijn zusje is er mee geholpen, die heeft nu klushulp gehad op 2e kerstdag
Je kunt ook gewoon jouw kant van het verhaal straks posten in je eigen woorden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al wist ik wat ik hierop moest zeggen zou ik dat doen...
Liever niet ook, ik ben niet van plan mijn kant van het verhaal te vertellen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon jouw kant van het verhaal straks posten in je eigen woorden.
Het is een mooi en bewogen eindequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:21 schreef Q. het volgende:
Nou jongens, deze poging van de Singles-reeks was weer leuk, tot de volgende, over een jaartje ofzo.
Kloptquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:20 schreef S95Sedan het volgende:
Oh en MLI dat van Kluts was trouwens een grapje tussen mij en MNR, zijn nooit PM's geweest.
EN wat heb ik over jou en MLI gemist?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:24 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zal erover denken onderweg. JB was er ook bij dus die kan het je ook vertellen.
uh nietquote:
Hou ons op de hoogte hèquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uh niet
Vanavond komt ie langs en we zien wel he
Maak je je alweer druk om wat je aan moet trekken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uh niet
Vanavond komt ie langs en we zien wel he
Haha nee.. Mrbox probeerde mij eergister daar al mee druk te maken en het is hem niet geluktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maak je je alweer druk om wat je aan moet trekken?
Hé, jij ook hier. Hoe staat het met onze wanhopigheidquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maak je je alweer druk om wat je aan moet trekken?
Als dat ook achteraf mag dan vind ik het goedquote:
Ja, nou ja, met live scoor je natuurlijk beduidend meer puntenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als dat ook achteraf mag dan vind ik het goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |