En daarna moet de lattenbodem getest wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:59 schreef Greys het volgende:![]()
Ik heb gewoon teveel liefde voor jullie!
Ik had dat trouwens wel de ultieme verzoening gevonden, Miss_S en Vik die samen een Ikea bed in elkaar knutselen!![]()
![]()
dit is ook ongeveer het eerste wat ik zie hoor dit seizoenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:01 schreef Miss_S het volgende:
Dus..............
En ik kan weer geen schaatsen kijkenwaarom moest ik ook een sociaal leven krijgen
Te laat: Jij en Dries zijn nu tot in den eeuwigheid met elkaar verbondenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
Ik wil niet met die griebel geassocieerd worden in de OP!![]()
Jij ook muizepluis!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet eens sociaal gaan doen.
Fijne zaterdag!
Een héle fijne dag liefje!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet eens sociaal gaan doen.
Fijne zaterdag!
* Viking84 visualiseertquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:06 schreef Greys het volgende:
Even douchen.
Ik zit nog met badjas en lelijke nep-Uggs er onder (doe maar niet visualiseren) en met mijn haar op half elf.
Zal je zien dat er aangebeld wordt zo
doe mn kamer ook gelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 visualiseert.
Waarschuwing: ik ben in een vervelende bui vandaag, maar gelukkig voor jullie ga ik nu ook douchen en daarna het huis soppen.
Wat niet is, dat kan nog komen, wat jij Greyssie??!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
niet dat ik weet hoor![]()
Zou het Greys?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat niet is, dat kan nog komen, wat jij Greyssie??!!
TJ is geboren en getogen in Rotterdam. Sterker nog ik weer aan de mooiste brug en rivier van Nederland!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:11 schreef Greys het volgende:
Komt TJ uit Rotterdam?
Ohhhh! Ik dacht serieus uit ergens ver-weg waar ze geen kapsalonnetjes hebben!
Maar hij woont in kapsalon-walhalla!
Hahahahahahaha iddquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
TJ kan niet zo goed tegen koppelen geloof ik![]()
Ik niets snap?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
TJ is geboren en getogen in Rotterdam. Sterker nog ik weer aan de mooiste brug en rivier van Nederland!
Ja klopt Greys maar hier in huis hoeven ze het niet
Zo bedoelde ik het niet conVond het alleen simpele reactie van je
Dat verklaart ook het Doornbos gebeuren!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
TJ is geboren en getogen in Rotterdam. Sterker nog ik weer aan de mooiste brug en rivier van Nederland!
Ze weten niet wat ze missenquote:Ja klopt Greys maar hier in huis hoeven ze het niet
Oh ja nee, dat is een stuk aardiger inderdaadquote:Zo bedoelde ik het niet conVond het alleen simpele reactie van je
Dank u!quote:
Schrijf dan gewoon NL, hoeven wij ook niet te raden wat het betekentquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
weer = werk schat![]()
K woon vlak achter De Kuip
enge?? Binnen merk je er niks van schatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
Oh!
Fietsbabe: herstel!
weer = werk!
En TJ werkt dus in dat enge schuine gebouw!
ViktatorCycletator!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Schrijf dan gewoon NL, hoeven wij ook niet te raden wat het betekent
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat kan ik doen om het goed te maken?
Niet zo moeilijk na eerst in je fobo gelurkt te hebbenquote:
Nee helaas was ik vrij dit jaar en vanuit mijn raam kan ik ook net dat stukje maas niet zien. Zit met uitzicht boven het Luxorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:18 schreef Greys het volgende:
Dus jij zit bij de Redbull Air Race altijd op je werk zeker!?
Het ultieme uitzicht!
Oh jij zit bij je jarige paps? Gefeliciteerd!quote:
Laat maar gaan danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeggen dat Ajax een miljoen x beter is dan Feijenoord.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeggen dat Ajax een miljoen x beter is dan Feijenoord.
Mn fobo dus..........shitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk na eerst in je fobo gelurkt te hebben.
(maar ik had al zo'n vermoeden nav dat 'Feyenoord'),
*Herkenning*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:20 schreef Viking84 het volgende:
En kut, het bed dat ik wil is niet op voorraad. Ja wel in Verweggistan, maar om nu 3 uur in de auto te gaan zitten voor een bed. Gelukkig moet ik nog even geduld hebben, want eerst overleggen met pa en moe. Geduld hebben is niet aan mij besteed
![]()
.
Erg is dat he? Je wilt iets, je hebt je zinnen er op gezet, en dan moet het ook wel metéén!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:20 schreef Viking84 het volgende:
En kut, het bed dat ik wil is niet op voorraad. Ja wel in Verweggistan, maar om nu 3 uur in de auto te gaan zitten voor een bed. Gelukkig moet ik nog even geduld hebben, want eerst overleggen met pa en moe. Geduld hebben is niet aan mij besteed
![]()
.
Boks ouwe!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Schrijf dan gewoon NL, hoeven wij ook niet te raden wat het betekent
Had ik de dramatiek er goed ingelegd ja?quote:
Ikke Erik Breukink!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:23 schreef cyclechick het volgende:
*mengt zich ook in gesprek*
Hey, ik ken wel erik hulzenbosch
Ik heb al twee keer naar je geschreven doossie!quote:
En ik een Erik ergens van vroegah uit Medisch Centrum West!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:23 schreef cyclechick het volgende:
*mengt zich ook in gesprek*
Hey, ik ken wel erik hulzenbosch
Is dat die met die bril??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik een Erik ergens van vroegah uit Medisch Centrum West!
*raak mij aan*
Hij is echt zo relaxed en altijd in voor een dolletje. En ik ken nog een sympathieke Rotterdammer al denken sommige hier er blijkbaar anders overquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik de dramatiek er goed ingelegd ja?
@TJ: kénnen is een groot woord, nog nooit in het echt ontmoet. Maar ik vind het een held! En het lijkt me een bijzonder sympathieke gozert! En een Rotterdammerrrrrrr!
Tony was er niets bijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik de dramatiek er goed ingelegd ja?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
*Herkenning*
Als ik iets wil hebben, ga ik er eerst een miljoen jaar over twijfelen, en als ik dan heb besloten, kies ik het in 1 uur uit en wil ik het perse nog het uur daarop in mjin bezit hebben. Of het nu om een fiets, mp3 speler, nieuwe broek of een paar nieuwe sokken gaat
Over sympathieke Rotterdammers gesproken:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij is echt zo relaxed en altijd in voor een dolletje. En ik ken nog een sympathieke Rotterdammer al denken sommige hier er blijkbaar anders over
Shitzooi gewoon verloren
Nee joh!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom hier even uithuilenSanne was zo tof me te vertellen over de nieuwe te gekke weegschaal die ze had en ik dacht: hé, leuk ding! Gekocht dus. Maar....nu ben ik echt kilo's zwaarder geworden
![]()
*knuffel voor Isa*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom hier even uithuilenSanne was zo tof me te vertellen over de nieuwe te gekke weegschaal die ze had en ik dacht: hé, leuk ding! Gekocht dus. Maar....nu ben ik echt kilo's zwaarder geworden
![]()
Nou waar wacht je nog op, ga het gewoon halen dan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ook herkenbaar. En ik kon vannacht ook niet slapen, omdat ik er de hele tijd aan moest denken
![]()
.
En ik wil al jaren een tweepersoons, maar ik dacht dat dat niet kon icm mijn driepersoonsbank, dus ik zou ook meteen een nieuwe bank moeten kopen. Maar het blijkt dus wel te passen. Wilde de beslissing ook uitstellen tot ik hier wegga, maar dat gaat vermoedelijk nog wel even duren. Ik wil dat bed. Nu!
.
ja... en 's ochtends wil ik gewoon wakker worden en geen hele gesprekken voeren en nu is het hier lunchtijd en en en enquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jij zit bij je jarige paps? Gefeliciteerd!
(Toch? Toch? Of heb ik niet goed gelezen?)
Is eigenlijk een redelijk normale maat hier. Vind de bedjes in de IKEA ook altijd zo kleinquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:28 schreef Greys het volgende:
Tink, een bed van 2x2! Je hebt altijd baas boven baas he?
Ow, dat is altijd kut. Kan je 'm niet ruilen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:28 schreef Isabeau het volgende:
![]()
I wishquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:29 schreef Greys het volgende:
Nee joh!
Dat ding is gewoon niet goed!
Terugbrengen!
die bedoelde ik dus niet. Die leipkees noemde ongeveer elke Feyenoorder crimineel. Dus ik vindt dat meneer zn legioenpas moet inleveren!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Over sympathieke Rotterdammers gesproken:
Ik mis Ivo nu al
Nee, dat kan niet, want het bed is niet op voorraadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nou waar wacht je nog op, ga het gewoon halen dan!![]()
Ik bedenk me ineens dat ik nog een tegoedbon heb van een winkel waar ze leuke gympies verkopen, dus die ga ik nu maar even gebruiken![]()
Dag slanke dennetjes!
Ik had net op je gereageerd in het andere topic! Maar hier dan nog eenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:28 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Misschien toch maar gaan rijden? Kan je over 7 uur in je nieuwe bed liggenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ook herkenbaar. En ik kon vannacht ook niet slapen, omdat ik er de hele tijd aan moest denken
![]()
.
En ik wil al jaren een tweepersoons, maar ik dacht dat dat niet kon icm mijn driepersoonsbank, dus ik zou ook meteen een nieuwe bank moeten kopen. Maar het blijkt dus wel te passen. Wilde de beslissing ook uitstellen tot ik hier wegga, maar dat gaat vermoedelijk nog wel even duren. Ik wil dat bed. Nu!
.
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:29 schreef Miss_S het volgende:
*knuffel voor Isa*
Je weet dat je eigenlijk niet kilo's zwaarder bent geworden, en nog steeds veel bent afgevallen.
Is het die met die kleurtjes?
Genoeg ruimte voor de hele Slankclub dusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:26 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens hebben wij een bed van 2.00 bij 2.00 en dat bevalt erg goed. Genoeg slaap- en speelruimte.
Ik vond hem stiekem ook wel leuk klinkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaik ben een sucker voor kleurtjes
Erik de Vogel (Ludo uit Goede Tijden) stond een keer naast mij bij het stoplicht, ergens in de buurt van Deventer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik een Erik ergens van vroegah uit Medisch Centrum West!
*raak mij aan*
Oh nou ik vind 'm wel sympathiekquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die bedoelde ik dus niet. Die leipkees noemde ongeveer elke Feyenoorder crimineel. Dus ik vindt dat meneer zn legioenpas moet inleveren!
Ik heb een keer een mooie digitale weegschaal gekocht,. en hoe vaker ik erop ging staan, hoe lichter ik werd. Het begon met 55, dat kon nooit kloppen (ben al eeeuwen niet lichter dan 57 geweest en woog toen vermoedelijk rond de 59). Dus ik nog een keer erop staan: 53, 52 en ik eindigde op 47quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
I wish
Misschien moet ik gewoon elke weegschaal die ze hebben opkopen, die weegschaal waar ik het minst zwaar op ben houden en de rest terugbrengen
Eigenlijk zou ik nog wel een groter bed willen hebbenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Genoeg ruimte voor de hele Slankclub dus.
Dat hebben wij thuis. Een boxspring van 1.80 x 2.20 en dan nog een topmatrasje er op tegen de gleufquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt trouwens ook van die hele dunne topmatrasjes die je over 2 losse 1 persoonsmatrassen heen kan leggen zodat je geen last hebt van de middengleuf.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Erik de Vogel (Ludo uit Goede Tijden) stond een keer naast mij bij het stoplicht, ergens in de buurt van Deventer.
Baas boven baas.
Tot vanavondquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Cycle, da's altijd leuk, shoppen met een bon!
Veel plezier!
Moblo, tot hoe laat moet je nog blijven daar dan?
Ook al klinkt dat akelig, zo bedoel ik het niet
Mr Sluijter. En we hebben natuurlijk deze nog:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou ik vind 'm wel sympathiek
Wie bedoelde jij dan? Ik ken zoveel sympathieke Rotterdammers!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hebben wij thuis. Een boxspring van 1.80 x 2.20 en dan nog een topmatrasje er op tegen de gleuf
Bink was niet zo blij met dit bed ivm de hoogte, die kon er niet meer op springen! Agossie!Dus nu hebben we een dekenkist aan het voeteneind gezet als een soort tussenstapje
Ja idd ik wou het wel met Faat doen ipv Raemonquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:36 schreef Greys het volgende:
Remon/Raemon/Raymond Sluijter die tennissert?
Da's een lekker dingJammer dat hij het met Fatima doet
Ben je naar het afscheid van Opstelten geweest de 19e?
Daar had je alle Rotterdamse BN-ers bij elkaar!
Fuck aardig en schattig, hij is gewoon woest aantrekkelijk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:37 schreef Miss_S het volgende:
Raemon Sluiter, die is wel superaardig en schattig enzo
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Fuck aardig en schattig, hij is gewoon woest aantrekkelijk!
ik zie hem toch meer als ultiem Rotterdamse man die Rotterdam all over the world representquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Fuck aardig en schattig, hij is gewoon woest aantrekkelijk!
Hij was gestopt maar wil nu weer beginnen volgens mij?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
Issie niet een beetje uit tha picture qua tennis dan?
Ik dacht dat hij zijn beste jaren wel gehad had!
Hij vond het bij Heer G wel leuk staan denk ik en toen wilde hij het ookquote:
Klopt hij gaat weer beginnen dit jaar en ik wacht op de dag dat die Federer helemaal tot kaas slaatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hij was gestopt maar wil nu weer beginnen volgens mij?
Heeft Heer G. het nog steeds zo kort??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij vond het bij Heer G wel leuk staan denk ik en toen wilde hij het ook
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij vond het bij Heer G wel leuk staan denk ik en toen wilde hij het ook
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Op de dam, lopen naar de nieuwmarkt, terug naar de dam (binnen) om 9:00 zu hause..
je bent te lief om te ontslaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:43 schreef conleche het volgende:
Als ik mijn baas was geweest had ik me ontslagen. Ik heb echt nog geen flikker uitgevoerd. Ik ben zo duf als een konijn, maar ja.........
Ja. Het was alleen voor de vakantie maar het bevalt zo goed.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Heeft Heer G. het nog steeds zo kort??![]()
Het zou verboden moeten worden...
?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat ook
En ik heb hem 2 jaar achter elkaar aan mogen raken
O heb ik je gebeldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn feest was best stom.
Ik vond je voicemalberichtje heul schattig!!
Keedan, zand druber.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
doe ik lief is het weer niet goed
D_H, als in de mannelijke Fok!stier???quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:49 schreef P.F het volgende:
Ik kreeg D_H uit Venetië ook opeens aan de telefoon [ afbeelding ]
Hij heeft je als volgende op het oog?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:49 schreef P.F het volgende:
Ik kreeg D_H uit Venetië ook opeens aan de telefoon [ afbeelding ]
Ja hij belde me en gister weer of ik nog leefdequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:50 schreef conleche het volgende:
[..]
D_H, als in de mannelijke Fok!stier???
Daar moet ook verandering in komen hè. Anders krijg je nooit een dinnetjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:50 schreef neen het volgende:
Ik heb gewoon een eenpersoonsbedweet ik veel hoe breed maar wel 2.20 lang
Feli Kwak
Op m'n slaapkamer past niks grotersquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar moet ook verandering in komen hè. Anders krijg je nooit een dinnetje![]()
.
Dat stomme kutliedquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ondertitel of signature? (dat liedje dus?).
Gezellig in je eentje, of met alle knuffels naast jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:54 schreef neen het volgende:
[..]
Op m'n slaapkamer past niks grotersik vind het trouwens wel gezellig
Oh ja?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:59 schreef TJDoornbos het volgende:
tvp
14:25 - 17:30 uur ben ik btw schaatsen kijken bij Lizzy
Die indo's zijn niet zo groot johquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gezellig in je eentje, of met alle knuffels naast je.
Ik had vroeger 4 of 5 gebreide knuffels die ik van opa en oma had gekregen naast me liggen in bed. Allemaal met hun hoofdje op het kussen.
K heb 1 zak chips die al bijna leeg isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik heb wel allemaal lekkere dingetjes in huis trouwens. Sttt don't tell SHE![]()
Sugar welkom terug!
Nou dat is dus niet zo mooi hè?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K heb 1 zak chips die al bijna leeg is
Kijk maar uit Farfallus er is geen kut veilig bij die duinmaayertquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja hij belde me en gister weer of ik nog leefde![]()
Haha thx denk ikeen beetje van mezelf en een beetje van alice in wonderland
Je mag wel opschieten, van rotterdam naar voorburg....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
She niet boos worden op Lizzy, dat ze veel vreet vandaag is mijn schuld
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je mag wel opschieten, van rotterdam naar voorburg....
Het begint al over een uurtje
Mwah ik betwijfel het, maar nee heb je, ja kan je krijgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zou Greys ondertussen mn kamer willen opruimen
Zeg als je hier toch telkens rondhangt...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:25 schreef TJDoornbos het volgende:
mijn O: was een zak chips
De rest zien we nog wel
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:33 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens gestopt ben met roken.
Huh, wat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:32 schreef ElisaB het volgende:
Mogge dames en heren
Ik heb een spijker in mn kop
Dat is toch goed? En daar kies je toch zelf voor?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:33 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens gestopt ben met roken.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg als je hier toch telkens rondhangt...
En je ontbijt met een zak chips...
Wat zijn jouw stats? Lengte, gewicht
Ik vind het wel leuk trouwens dat er toch steeds meer mannen regelmatig terug keren terwijl bijvoorbeeld Paaskonijn hier kwam om stemmen te halen voor de avatar wedstrijd.
Mijn stats zijn tegen 5 kapsalons te verkrijgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg als je hier toch telkens rondhangt...
En je ontbijt met een zak chips...
Wat zijn jouw stats? Lengte, gewicht
Ik vind het wel leuk trouwens dat er toch steeds meer mannen regelmatig terug keren terwijl bijvoorbeeld Paaskonijn hier kwam om stemmen te halen voor de avatar wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Punt 1 = topquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:08 schreef sigme het volgende:
Ja hoi. Teruglezen en reageren op privesores doe ik niet.
Wel zou ik graag willen horen van de experts of:bakje brinta - hardlopen - bakje fruit met yoghurt goed/fout/kan beter is wat het standpunt met betrekking tot peulvruchten is. Gister heb ik een heel blik (liter) capucijners opgegeten bij wijze van soep-tussen-de-middag en vandaag doe ik dat waarschijnlijk opnieuw.
je moet niet zoveel drinken mevrouwtje en als je toch wil zuipen bel onsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:32 schreef ElisaB het volgende:
Mogge dames en heren
Ik heb een spijker in mn kop
Dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zou Greys ondertussen mn kamer willen opruimen
Dat komt door die ranzige avatarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:34 schreef conleche het volgende:
[..]
O jij denkt dus ook dat paaskonijn een man is!!
Ja! Waarom? Wil je weer langskomen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:37 schreef MuadDib het volgende:
Conleche, ben je in de galerie vanmiddag?
Je hebt toch geen baard en een theedoek op je hoofd?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:37 schreef MuadDib het volgende:
Conleche, ben je in de galerie vanmiddag?
Ik heb al sushi op!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt toch geen baard en een theedoek op je hoofd?
En neem wat lekkers voor d'r mee!
Iets zoets dan Muad!quote:
Mehehehequote:
Ik doe een jaar lang je strijkgoed als je stopt!quote:Kim, doe je dat met pillen en plakkers of gewoon cold turkey?
Ik wil ook stoppen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
wat is dr ranzig aanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat komt door die ranzige avatar.
Die spijker is zeer figuurlijk. En ik heb denk ik te weinig gedronken (veel vocht verloren vannacht, jeweets).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:37 schreef TJDoornbos het volgende:
je moet niet zoveel drinken mevrouwtje en als je toch wil zuipen bel ons
Hou je van gevulde koeken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Waarom? Wil je weer langskomen?
Nou ranzig is niet het goede woord, maar ik vind hem 'plat'. Net als avatars met rondslingerende primaire en secundaire geslachtskenmerken.quote:
Heb je geen filmcamera?? Nog veel leuker!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:43 schreef Greys het volgende:
Ik ga volgende week echt stiekem een paar actiefoto's van McAbba op ski's maken denk ik!
Bang dat SHE meeleest?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope!! Alleen van radijsjes en worteltjes en eventueel op een heel gekke dag een appeltje!!
Ja!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je geen filmcamera?? Nog veel leuker!!
Waarom denk je dat ik die voorwaarde eraan verbonden had?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:44 schreef Greys het volgende:
Vik, dat van dat brengen in Groningen is dan weer jammer!
Anders had ik je er aan gehouden!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ranzig is niet het goede woord, maar ik vind hem 'plat'. Net als avatars met rondslingerende primaire en secundaire geslachtskenmerken.
Nee, ik hou van een zoete vette hapquote:
Ok, top, dank je. Ik zal (gedroogde) tuinbonen inslaan zodra ik in de gelegenheid ben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Punt 1 = top
Punt 2 = minder. Peulvruchten bevatten veel zetmeel ( dus suikers )
Maar er zijn uitzonderingen: de tuinboon, de peultjes, de sperzieboon en kouseband. Die kun je naar behoefte eten.
De overige bonen zijn rijk aan suikers en zou ik niet elke dag op het menu zetten.
Tenzij je suikerinname voor de rest van de dag laag/niet aanwezig is; dan kan je het weer wel inzetten.
Een fruitsalade is een bom suikers. Dan moet je daarna geen peulvruchten meer eten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, top, dank je. Ik zal (gedroogde) tuinbonen inslaan zodra ik in de gelegenheid ben.
Wanneer is suikerinname laag/niet aanwezig? Ik eet / drink niks met suiker (suikerloze koffie en water), ik eet geen snoep, ik eet niks kant en klaars (muv mayo). In hoeverre telt de fruitsalade als suiker, hoe scoort een dessertlepel honing (doe ik door het brooddeeg), 1 theelepel suiker (door een eventueel toetje)?
Andere vraag: hoe nuttig jij je lijnzaad? En ik zag hier bij de boerenbond een zak van 5kg, bedoeld voor parkieten. Mij lijkt dat ik die ook kan eten, wat jij?
O je gaat niet echt naar Lizzy?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:55 schreef TJDoornbos het volgende:
trouwen Lizzy zit je nu ook al ned 1 te kijken? K heb spontaan zin te gaan schaatsen
Spruitjes wokken met knoflook en ui en kerrie en sojasaus is echt superlekker, blijven ze lekker knapperig. Heb je noten? Da's ook lekker erdoor. Kip in huis? Lekker grillen met gember/knoflook/citroen/sojamarinade en dat erbij. Kan de rest er rijst bij eten en voor jou kan 't ook nog zonder. Je kan er nog een frisse komkommersalade bij maken met (rijst)azijn, knoflook en sesamolie/zaadjes. Mits in huisquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:58 schreef Sugar het volgende:
Iemand een tip voor vanavond, avondeten?
Ik heb italiaanse roerbakgroente, spruitjes, aardappeltjes, komkommer, tomaat, courgette en uit de diepvries nog wel spinazie a la creme. Verder altijd pasta en rijst in huis. Maar: ik wil zelf geen aardappeltjes, pasta of rijst eten, maar wel 'normaal' aan tafel zitten. Mijn moeder en 2 kindjes moeten het ook eten (wel compleet met pasta/rijst/piepers).
Iemand een goed idee, zonder dat mijn kinderen of mijn moeder zich al te veel afvragen waarom ik iets niet eet?
Dacht je dat danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O je gaat niet echt naar Lizzy?.
Ja mooi, ik was te laat wakker om nog naar het zuiderpark te gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:55 schreef TJDoornbos het volgende:
trouwen Lizzy zit je nu ook al ned 1 te kijken? K heb spontaan zin te gaan schaatsen
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
Suug, hoezo moet het 'stiekem' dan?
Kan je niet gewoon zeggen dat je een beetje let op je eten omdat je een paar pondjes kwijt wilt?
Niet volledig, maar ik moet als ik gestopt blijf HEEL erg in de gaten gaan houden wat ik eet, anders mag ik over drie weken naar het dieet topic vertrekkenquote:
Aan de gezelligheid twijfel ik niet maar heb echt zo'n ik doe vooral niet veel dagje. Ben gesloopd na deze rare werkweek met 1 januari van 10 tot 19 en gisteren van 14 tot 23.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:04 schreef Greys het volgende:
Ik dacht het ook hoor dat TJ echt ging!
Waarom niet, is toch gezellig!
Echt tijd dat ze De Nieuwe Kuip snel bouwen en de oude ombouwen tot ijsbaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja mooi, ik was te laat wakker om nog naar het zuiderpark te gaanmaar met deze beelden zou ik bijna spontaan als nog gaan, ware het niet dat het bijna half drie is.
Ik kook ze heel kort voor in de magnetron - alle spruitjes schoonmaken, dan in een grote glazen schaal met de deksel erop en een paar lepels water erin 1,5 minuut op vol vermogen. Kunnen ze zo de wok in en dan af en toe even proeven of je ze niet te hard vindt. Als je er met een vork redelijk in kan prikken maar ze nog geen prut zijn vind ik ze goed. Maar m'n vriend wil ze zachter, dus ik doe ze voor hem vaak nog even wat langer in de wok en dan haal ik die van mij er vast uit en die zet ik even in wat folie apart.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:05 schreef Sugar het volgende:
Klinkt goed, Razztwizzle!
Ik heb geen noten en ik ui lusten de kinderen niet zo graag. Maar spruitjes wokken klinkt wel lekker en kip heb ik! Hoe lang moet je spruitjes koken om ze daarna te kunnen wokken?
Ach volgend weekend is het EK en het weekend daarna het WK sprint en en enquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Aan de gezelligheid twijfel ik niet maar heb echt zo'n ik doe vooral niet veel dagje. Ben gesloopd na deze rare werkweek met 1 januari van 10 tot 19 en gisteren van 14 tot 23.
Preciesssssssquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ach volgend weekend is het EK en het weekend daarna het WK sprint en en en
Het seizoen is nog lang genoeg
Oh er is hier wel de uithof maar ik schaats veel liever op natuurijsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Echt tijd dat ze De Nieuwe Kuip snel bouwen en de oude ombouwen tot ijsbaan
Ben hier gisteravond ff snel over een smalslootje gegaan om sneller thuis te zijn maar klonk niet bepaald schaatswaardig dat ijsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh er is hier wel de uithof maar ik schaats veel liever op natuurijs
Dinsdag vriest het nog eens flink maar verder is het maar matig helaasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ben hier gisteravond ff snel over een smalslootje gegaan om sneller thuis te zijn maar klonk niet bepaald schaatswaardig dat ijs
Die woonde vroeger bij mij in de wijk en was echt een ongelofelijke l*l. Mis je niks aan. En zijn kinderen waren al even arrogant.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Erik de Vogel (Ludo uit Goede Tijden) stond een keer naast mij bij het stoplicht, ergens in de buurt van Deventer.
Baas boven baas.
Awww!!! Kwam ze zo binnenlopen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
D'r zit hier een aanlooppoesje voor de haard. Half jaar schat ik. Heel koud. En hongerig. Heb al de Amivedi gebeld en die gaan nu zoeken of er zo eentje vermist is!!
Trek ik dat aan of zo?? Staat er soms op mijn voorhoofd: Co de aanlooppoezenmoeder???
Owwww, sielugquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
D'r zit hier een aanlooppoesje voor de haard. Half jaar schat ik. Heel koud. En hongerig. Heb al de Amivedi gebeld en die gaan nu zoeken of er zo eentje vermist is!!
Trek ik dat aan of zo?? Staat er soms op mijn voorhoofd: Co de aanlooppoezenmoeder???
Agossie, wat zielig... Hopelijk wordt er een baasje gevonden! En wie weet, heb je al in de spiegel gekeken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
Wrom zo'n zielige PI?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef SHE het volgende:
O: cracker
T: appel
L: rode rijst met geroerbakte thaise uitjes en broccoli
T: cracker
D: kipfilet smoor met , jawel! rode rijst
Jipppieee! nieuwe poes!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
Misschien heb ik die wel ergens, er is geen fuzz nodig maar hij is wel aardig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef conleche het volgende:
Ik word met de dag nieuwsgieriger naar die D_H. Is er een foto in omloop, zodat ik kan zien waar alle fuzz about is??
Hij had mijn vader kunnen zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kijk maar uit Farfallus er is geen kut veilig bij die duinmaayert
Hij stond ook leuk! Ik denk alleen dat hij nog iets leuker staat als je schouders bedekt zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb mijn gilet weer aan en moet zeggen dat die toch veel goed doet voor mijn borstendat ziet er in ieder geval goed uit
Maar dat is ook 99% van de tijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij stond ook leuk! Ik denk alleen dat hij nog iets leuker staat als je schouders bedekt zijn
no ofencce, bij mij ook!
Nu? Hangt er van af waar je woontquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou schrijf dat schaatsen kijken ook maar af
NK Sprintquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu? Hangt er van af waar je woontIn het noorden is het te warm volgensmij..
Ja of een shirtje met mouwtjes er onderquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar dat is ook 99% van de tijdmoest toen even afkoelen van het gourmetten
Nu heb ik er ook een jasje overen ik denk dat de meeste dames dat hebben
Ik woon in zuid-holland maar ik bedoelde op tv.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu? Hangt er van af waar je woontIn het noorden is het te warm volgensmij..
Ah dan ben ik al halverwege, de cup zit er al, nu nog de armenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja of een shirtje met mouwtjes er onderAls je miss fitness bent met staak armpjes en cup D staat het wel oké maar anders vind ik bedekte armen mooier
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ah dan ben ik al halverwege, de cup zit er al, nu nog de armen
Ach ik heb geen giletjes, dus dat komt dan goed uit...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, nou ja vrouwen armen zijn niet zo geschikt voor giletjes.. Gelukkig wel voor alle andere kleding
Prinsesje? of prinsje?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:49 schreef P.F het volgende:
Ik heb zin om al die stomme spullen van dat stomme prinsesje het raam uit te gooien en hem er achteraanMaar dat doe ik niet want ik ben aardig
Of nee ik heb geen zin in escalatie
![]()
Ja mijn vriendje.. Hij verwijt mij van prinsessen gedrag maar hij is hier de grootstequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Prinsesje? of prinsje?
Ben je je boyfriend even zat, of snap ik het nu niet?
en, how come?
Kortom, julile zjin een leuk koninklijk paar bji elkaar dusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja mijn vriendje.. Hij verwijt mij van prinsessen gedrag maar hij is hier de grootsteEn dan niet kunnen koken en mij om hulp vragen en dan boos zijn dat ik alles doe en niets opruimen en doen alsof alles op is geruimd. Srsly
ik zeg goedmaeckseckxsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:56 schreef P.F het volgende:
Nou ja wel vaak, pfff
en dan kom ik naar beneden als poging tot lijmen doet ie kort afJadahaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |