quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat kan ik doen om het goed te maken?
Niet zo moeilijk na eerst in je fobo gelurkt te hebbenquote:
Nee helaas was ik vrij dit jaar en vanuit mijn raam kan ik ook net dat stukje maas niet zien. Zit met uitzicht boven het Luxorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:18 schreef Greys het volgende:
Dus jij zit bij de Redbull Air Race altijd op je werk zeker!?
Het ultieme uitzicht!
Oh jij zit bij je jarige paps? Gefeliciteerd!quote:
Laat maar gaan danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeggen dat Ajax een miljoen x beter is dan Feijenoord.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeggen dat Ajax een miljoen x beter is dan Feijenoord.
Mn fobo dus..........shitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk na eerst in je fobo gelurkt te hebben.
(maar ik had al zo'n vermoeden nav dat 'Feyenoord'),
*Herkenning*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:20 schreef Viking84 het volgende:
En kut, het bed dat ik wil is niet op voorraad. Ja wel in Verweggistan, maar om nu 3 uur in de auto te gaan zitten voor een bed. Gelukkig moet ik nog even geduld hebben, want eerst overleggen met pa en moe. Geduld hebben is niet aan mij besteed
![]()
.
Erg is dat he? Je wilt iets, je hebt je zinnen er op gezet, en dan moet het ook wel metéén!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:20 schreef Viking84 het volgende:
En kut, het bed dat ik wil is niet op voorraad. Ja wel in Verweggistan, maar om nu 3 uur in de auto te gaan zitten voor een bed. Gelukkig moet ik nog even geduld hebben, want eerst overleggen met pa en moe. Geduld hebben is niet aan mij besteed
![]()
.
Boks ouwe!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Schrijf dan gewoon NL, hoeven wij ook niet te raden wat het betekent
Had ik de dramatiek er goed ingelegd ja?quote:
Ikke Erik Breukink!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:23 schreef cyclechick het volgende:
*mengt zich ook in gesprek*
Hey, ik ken wel erik hulzenbosch
Ik heb al twee keer naar je geschreven doossie!quote:
En ik een Erik ergens van vroegah uit Medisch Centrum West!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:23 schreef cyclechick het volgende:
*mengt zich ook in gesprek*
Hey, ik ken wel erik hulzenbosch
Is dat die met die bril??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik een Erik ergens van vroegah uit Medisch Centrum West!
*raak mij aan*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |