Hij heeft je als volgende op het oog?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:49 schreef P.F het volgende:
Ik kreeg D_H uit Venetië ook opeens aan de telefoon [ afbeelding ]
Ja hij belde me en gister weer of ik nog leefdequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:50 schreef conleche het volgende:
[..]
D_H, als in de mannelijke Fok!stier???
Daar moet ook verandering in komen hè. Anders krijg je nooit een dinnetjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:50 schreef neen het volgende:
Ik heb gewoon een eenpersoonsbedweet ik veel hoe breed maar wel 2.20 lang
Feli Kwak
Op m'n slaapkamer past niks grotersquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar moet ook verandering in komen hè. Anders krijg je nooit een dinnetje![]()
.
Dat stomme kutliedquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ondertitel of signature? (dat liedje dus?).
Gezellig in je eentje, of met alle knuffels naast jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:54 schreef neen het volgende:
[..]
Op m'n slaapkamer past niks grotersik vind het trouwens wel gezellig
Oh ja?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:59 schreef TJDoornbos het volgende:
tvp
14:25 - 17:30 uur ben ik btw schaatsen kijken bij Lizzy
Die indo's zijn niet zo groot johquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gezellig in je eentje, of met alle knuffels naast je.
Ik had vroeger 4 of 5 gebreide knuffels die ik van opa en oma had gekregen naast me liggen in bed. Allemaal met hun hoofdje op het kussen.
K heb 1 zak chips die al bijna leeg isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik heb wel allemaal lekkere dingetjes in huis trouwens. Sttt don't tell SHE![]()
Sugar welkom terug!
Nou dat is dus niet zo mooi hè?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K heb 1 zak chips die al bijna leeg is
Kijk maar uit Farfallus er is geen kut veilig bij die duinmaayertquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja hij belde me en gister weer of ik nog leefde![]()
Haha thx denk ikeen beetje van mezelf en een beetje van alice in wonderland
Je mag wel opschieten, van rotterdam naar voorburg....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
She niet boos worden op Lizzy, dat ze veel vreet vandaag is mijn schuld
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je mag wel opschieten, van rotterdam naar voorburg....
Het begint al over een uurtje
Mwah ik betwijfel het, maar nee heb je, ja kan je krijgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zou Greys ondertussen mn kamer willen opruimen
Zeg als je hier toch telkens rondhangt...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:25 schreef TJDoornbos het volgende:
mijn O: was een zak chips
De rest zien we nog wel
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:33 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens gestopt ben met roken.
Huh, wat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:32 schreef ElisaB het volgende:
Mogge dames en heren
Ik heb een spijker in mn kop
Dat is toch goed? En daar kies je toch zelf voor?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:33 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens gestopt ben met roken.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg als je hier toch telkens rondhangt...
En je ontbijt met een zak chips...
Wat zijn jouw stats? Lengte, gewicht
Ik vind het wel leuk trouwens dat er toch steeds meer mannen regelmatig terug keren terwijl bijvoorbeeld Paaskonijn hier kwam om stemmen te halen voor de avatar wedstrijd.
Mijn stats zijn tegen 5 kapsalons te verkrijgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg als je hier toch telkens rondhangt...
En je ontbijt met een zak chips...
Wat zijn jouw stats? Lengte, gewicht
Ik vind het wel leuk trouwens dat er toch steeds meer mannen regelmatig terug keren terwijl bijvoorbeeld Paaskonijn hier kwam om stemmen te halen voor de avatar wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Punt 1 = topquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:08 schreef sigme het volgende:
Ja hoi. Teruglezen en reageren op privesores doe ik niet.
Wel zou ik graag willen horen van de experts of:bakje brinta - hardlopen - bakje fruit met yoghurt goed/fout/kan beter is wat het standpunt met betrekking tot peulvruchten is. Gister heb ik een heel blik (liter) capucijners opgegeten bij wijze van soep-tussen-de-middag en vandaag doe ik dat waarschijnlijk opnieuw.
je moet niet zoveel drinken mevrouwtje en als je toch wil zuipen bel onsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:32 schreef ElisaB het volgende:
Mogge dames en heren
Ik heb een spijker in mn kop
Dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zou Greys ondertussen mn kamer willen opruimen
Dat komt door die ranzige avatarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:34 schreef conleche het volgende:
[..]
O jij denkt dus ook dat paaskonijn een man is!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |