Hij heeft je als volgende op het oog?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:49 schreef P.F het volgende:
Ik kreeg D_H uit Venetië ook opeens aan de telefoon [ afbeelding ]
Ja hij belde me en gister weer of ik nog leefdequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:50 schreef conleche het volgende:
[..]
D_H, als in de mannelijke Fok!stier???
Daar moet ook verandering in komen hè. Anders krijg je nooit een dinnetjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:50 schreef neen het volgende:
Ik heb gewoon een eenpersoonsbedweet ik veel hoe breed maar wel 2.20 lang
Feli Kwak
Op m'n slaapkamer past niks grotersquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar moet ook verandering in komen hè. Anders krijg je nooit een dinnetje![]()
.
Dat stomme kutliedquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ondertitel of signature? (dat liedje dus?).
Gezellig in je eentje, of met alle knuffels naast jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:54 schreef neen het volgende:
[..]
Op m'n slaapkamer past niks grotersik vind het trouwens wel gezellig
Oh ja?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:59 schreef TJDoornbos het volgende:
tvp
14:25 - 17:30 uur ben ik btw schaatsen kijken bij Lizzy
Die indo's zijn niet zo groot johquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gezellig in je eentje, of met alle knuffels naast je.
Ik had vroeger 4 of 5 gebreide knuffels die ik van opa en oma had gekregen naast me liggen in bed. Allemaal met hun hoofdje op het kussen.
K heb 1 zak chips die al bijna leeg isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik heb wel allemaal lekkere dingetjes in huis trouwens. Sttt don't tell SHE![]()
Sugar welkom terug!
Nou dat is dus niet zo mooi hè?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K heb 1 zak chips die al bijna leeg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |