Ja! Waarom? Wil je weer langskomen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:37 schreef MuadDib het volgende:
Conleche, ben je in de galerie vanmiddag?
Je hebt toch geen baard en een theedoek op je hoofd?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:37 schreef MuadDib het volgende:
Conleche, ben je in de galerie vanmiddag?
Ik heb al sushi op!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt toch geen baard en een theedoek op je hoofd?
En neem wat lekkers voor d'r mee!
Iets zoets dan Muad!quote:
Mehehehequote:
Ik doe een jaar lang je strijkgoed als je stopt!quote:Kim, doe je dat met pillen en plakkers of gewoon cold turkey?
Ik wil ook stoppen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
wat is dr ranzig aanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat komt door die ranzige avatar.
Die spijker is zeer figuurlijk. En ik heb denk ik te weinig gedronken (veel vocht verloren vannacht, jeweets).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:37 schreef TJDoornbos het volgende:
je moet niet zoveel drinken mevrouwtje en als je toch wil zuipen bel ons
Hou je van gevulde koeken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Waarom? Wil je weer langskomen?
Nou ranzig is niet het goede woord, maar ik vind hem 'plat'. Net als avatars met rondslingerende primaire en secundaire geslachtskenmerken.quote:
Heb je geen filmcamera?? Nog veel leuker!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:43 schreef Greys het volgende:
Ik ga volgende week echt stiekem een paar actiefoto's van McAbba op ski's maken denk ik!
Bang dat SHE meeleest?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope!! Alleen van radijsjes en worteltjes en eventueel op een heel gekke dag een appeltje!!
Ja!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je geen filmcamera?? Nog veel leuker!!
Waarom denk je dat ik die voorwaarde eraan verbonden had?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:44 schreef Greys het volgende:
Vik, dat van dat brengen in Groningen is dan weer jammer!
Anders had ik je er aan gehouden!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ranzig is niet het goede woord, maar ik vind hem 'plat'. Net als avatars met rondslingerende primaire en secundaire geslachtskenmerken.
Nee, ik hou van een zoete vette hapquote:
Ok, top, dank je. Ik zal (gedroogde) tuinbonen inslaan zodra ik in de gelegenheid ben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Punt 1 = top
Punt 2 = minder. Peulvruchten bevatten veel zetmeel ( dus suikers )
Maar er zijn uitzonderingen: de tuinboon, de peultjes, de sperzieboon en kouseband. Die kun je naar behoefte eten.
De overige bonen zijn rijk aan suikers en zou ik niet elke dag op het menu zetten.
Tenzij je suikerinname voor de rest van de dag laag/niet aanwezig is; dan kan je het weer wel inzetten.
Een fruitsalade is een bom suikers. Dan moet je daarna geen peulvruchten meer eten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, top, dank je. Ik zal (gedroogde) tuinbonen inslaan zodra ik in de gelegenheid ben.
Wanneer is suikerinname laag/niet aanwezig? Ik eet / drink niks met suiker (suikerloze koffie en water), ik eet geen snoep, ik eet niks kant en klaars (muv mayo). In hoeverre telt de fruitsalade als suiker, hoe scoort een dessertlepel honing (doe ik door het brooddeeg), 1 theelepel suiker (door een eventueel toetje)?
Andere vraag: hoe nuttig jij je lijnzaad? En ik zag hier bij de boerenbond een zak van 5kg, bedoeld voor parkieten. Mij lijkt dat ik die ook kan eten, wat jij?
O je gaat niet echt naar Lizzy?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:55 schreef TJDoornbos het volgende:
trouwen Lizzy zit je nu ook al ned 1 te kijken? K heb spontaan zin te gaan schaatsen
Spruitjes wokken met knoflook en ui en kerrie en sojasaus is echt superlekker, blijven ze lekker knapperig. Heb je noten? Da's ook lekker erdoor. Kip in huis? Lekker grillen met gember/knoflook/citroen/sojamarinade en dat erbij. Kan de rest er rijst bij eten en voor jou kan 't ook nog zonder. Je kan er nog een frisse komkommersalade bij maken met (rijst)azijn, knoflook en sesamolie/zaadjes. Mits in huisquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:58 schreef Sugar het volgende:
Iemand een tip voor vanavond, avondeten?
Ik heb italiaanse roerbakgroente, spruitjes, aardappeltjes, komkommer, tomaat, courgette en uit de diepvries nog wel spinazie a la creme. Verder altijd pasta en rijst in huis. Maar: ik wil zelf geen aardappeltjes, pasta of rijst eten, maar wel 'normaal' aan tafel zitten. Mijn moeder en 2 kindjes moeten het ook eten (wel compleet met pasta/rijst/piepers).
Iemand een goed idee, zonder dat mijn kinderen of mijn moeder zich al te veel afvragen waarom ik iets niet eet?
Dacht je dat danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O je gaat niet echt naar Lizzy?.
Ja mooi, ik was te laat wakker om nog naar het zuiderpark te gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:55 schreef TJDoornbos het volgende:
trouwen Lizzy zit je nu ook al ned 1 te kijken? K heb spontaan zin te gaan schaatsen
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
Suug, hoezo moet het 'stiekem' dan?
Kan je niet gewoon zeggen dat je een beetje let op je eten omdat je een paar pondjes kwijt wilt?
Niet volledig, maar ik moet als ik gestopt blijf HEEL erg in de gaten gaan houden wat ik eet, anders mag ik over drie weken naar het dieet topic vertrekkenquote:
Aan de gezelligheid twijfel ik niet maar heb echt zo'n ik doe vooral niet veel dagje. Ben gesloopd na deze rare werkweek met 1 januari van 10 tot 19 en gisteren van 14 tot 23.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:04 schreef Greys het volgende:
Ik dacht het ook hoor dat TJ echt ging!
Waarom niet, is toch gezellig!
Echt tijd dat ze De Nieuwe Kuip snel bouwen en de oude ombouwen tot ijsbaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja mooi, ik was te laat wakker om nog naar het zuiderpark te gaanmaar met deze beelden zou ik bijna spontaan als nog gaan, ware het niet dat het bijna half drie is.
Ik kook ze heel kort voor in de magnetron - alle spruitjes schoonmaken, dan in een grote glazen schaal met de deksel erop en een paar lepels water erin 1,5 minuut op vol vermogen. Kunnen ze zo de wok in en dan af en toe even proeven of je ze niet te hard vindt. Als je er met een vork redelijk in kan prikken maar ze nog geen prut zijn vind ik ze goed. Maar m'n vriend wil ze zachter, dus ik doe ze voor hem vaak nog even wat langer in de wok en dan haal ik die van mij er vast uit en die zet ik even in wat folie apart.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:05 schreef Sugar het volgende:
Klinkt goed, Razztwizzle!
Ik heb geen noten en ik ui lusten de kinderen niet zo graag. Maar spruitjes wokken klinkt wel lekker en kip heb ik! Hoe lang moet je spruitjes koken om ze daarna te kunnen wokken?
Ach volgend weekend is het EK en het weekend daarna het WK sprint en en enquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Aan de gezelligheid twijfel ik niet maar heb echt zo'n ik doe vooral niet veel dagje. Ben gesloopd na deze rare werkweek met 1 januari van 10 tot 19 en gisteren van 14 tot 23.
Preciesssssssquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ach volgend weekend is het EK en het weekend daarna het WK sprint en en en
Het seizoen is nog lang genoeg
Oh er is hier wel de uithof maar ik schaats veel liever op natuurijsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Echt tijd dat ze De Nieuwe Kuip snel bouwen en de oude ombouwen tot ijsbaan
Ben hier gisteravond ff snel over een smalslootje gegaan om sneller thuis te zijn maar klonk niet bepaald schaatswaardig dat ijsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh er is hier wel de uithof maar ik schaats veel liever op natuurijs
Dinsdag vriest het nog eens flink maar verder is het maar matig helaasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ben hier gisteravond ff snel over een smalslootje gegaan om sneller thuis te zijn maar klonk niet bepaald schaatswaardig dat ijs
Die woonde vroeger bij mij in de wijk en was echt een ongelofelijke l*l. Mis je niks aan. En zijn kinderen waren al even arrogant.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Erik de Vogel (Ludo uit Goede Tijden) stond een keer naast mij bij het stoplicht, ergens in de buurt van Deventer.
Baas boven baas.
Awww!!! Kwam ze zo binnenlopen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
D'r zit hier een aanlooppoesje voor de haard. Half jaar schat ik. Heel koud. En hongerig. Heb al de Amivedi gebeld en die gaan nu zoeken of er zo eentje vermist is!!
Trek ik dat aan of zo?? Staat er soms op mijn voorhoofd: Co de aanlooppoezenmoeder???
Owwww, sielugquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
D'r zit hier een aanlooppoesje voor de haard. Half jaar schat ik. Heel koud. En hongerig. Heb al de Amivedi gebeld en die gaan nu zoeken of er zo eentje vermist is!!
Trek ik dat aan of zo?? Staat er soms op mijn voorhoofd: Co de aanlooppoezenmoeder???
Agossie, wat zielig... Hopelijk wordt er een baasje gevonden! En wie weet, heb je al in de spiegel gekeken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
Wrom zo'n zielige PI?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef SHE het volgende:
O: cracker
T: appel
L: rode rijst met geroerbakte thaise uitjes en broccoli
T: cracker
D: kipfilet smoor met , jawel! rode rijst
Jipppieee! nieuwe poes!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
Misschien heb ik die wel ergens, er is geen fuzz nodig maar hij is wel aardig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef conleche het volgende:
Ik word met de dag nieuwsgieriger naar die D_H. Is er een foto in omloop, zodat ik kan zien waar alle fuzz about is??
Hij had mijn vader kunnen zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kijk maar uit Farfallus er is geen kut veilig bij die duinmaayert
Hij stond ook leuk! Ik denk alleen dat hij nog iets leuker staat als je schouders bedekt zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb mijn gilet weer aan en moet zeggen dat die toch veel goed doet voor mijn borstendat ziet er in ieder geval goed uit
Maar dat is ook 99% van de tijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij stond ook leuk! Ik denk alleen dat hij nog iets leuker staat als je schouders bedekt zijn
no ofencce, bij mij ook!
Nu? Hangt er van af waar je woontquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou schrijf dat schaatsen kijken ook maar af
NK Sprintquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu? Hangt er van af waar je woontIn het noorden is het te warm volgensmij..
Ja of een shirtje met mouwtjes er onderquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar dat is ook 99% van de tijdmoest toen even afkoelen van het gourmetten
Nu heb ik er ook een jasje overen ik denk dat de meeste dames dat hebben
Ik woon in zuid-holland maar ik bedoelde op tv.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu? Hangt er van af waar je woontIn het noorden is het te warm volgensmij..
Ah dan ben ik al halverwege, de cup zit er al, nu nog de armenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja of een shirtje met mouwtjes er onderAls je miss fitness bent met staak armpjes en cup D staat het wel oké maar anders vind ik bedekte armen mooier
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ah dan ben ik al halverwege, de cup zit er al, nu nog de armen
Ach ik heb geen giletjes, dus dat komt dan goed uit...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, nou ja vrouwen armen zijn niet zo geschikt voor giletjes.. Gelukkig wel voor alle andere kleding
Prinsesje? of prinsje?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:49 schreef P.F het volgende:
Ik heb zin om al die stomme spullen van dat stomme prinsesje het raam uit te gooien en hem er achteraanMaar dat doe ik niet want ik ben aardig
Of nee ik heb geen zin in escalatie
![]()
Ja mijn vriendje.. Hij verwijt mij van prinsessen gedrag maar hij is hier de grootstequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Prinsesje? of prinsje?
Ben je je boyfriend even zat, of snap ik het nu niet?
en, how come?
Kortom, julile zjin een leuk koninklijk paar bji elkaar dusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja mijn vriendje.. Hij verwijt mij van prinsessen gedrag maar hij is hier de grootsteEn dan niet kunnen koken en mij om hulp vragen en dan boos zijn dat ik alles doe en niets opruimen en doen alsof alles op is geruimd. Srsly
ik zeg goedmaeckseckxsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:56 schreef P.F het volgende:
Nou ja wel vaak, pfff
en dan kom ik naar beneden als poging tot lijmen doet ie kort afJadahaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |