Dinsdag vriest het nog eens flink maar verder is het maar matig helaasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ben hier gisteravond ff snel over een smalslootje gegaan om sneller thuis te zijn maar klonk niet bepaald schaatswaardig dat ijs
Die woonde vroeger bij mij in de wijk en was echt een ongelofelijke l*l. Mis je niks aan. En zijn kinderen waren al even arrogant.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Erik de Vogel (Ludo uit Goede Tijden) stond een keer naast mij bij het stoplicht, ergens in de buurt van Deventer.
Baas boven baas.
Awww!!! Kwam ze zo binnenlopen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
D'r zit hier een aanlooppoesje voor de haard. Half jaar schat ik. Heel koud. En hongerig. Heb al de Amivedi gebeld en die gaan nu zoeken of er zo eentje vermist is!!
Trek ik dat aan of zo?? Staat er soms op mijn voorhoofd: Co de aanlooppoezenmoeder???
Owwww, sielugquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
D'r zit hier een aanlooppoesje voor de haard. Half jaar schat ik. Heel koud. En hongerig. Heb al de Amivedi gebeld en die gaan nu zoeken of er zo eentje vermist is!!
Trek ik dat aan of zo?? Staat er soms op mijn voorhoofd: Co de aanlooppoezenmoeder???
Agossie, wat zielig... Hopelijk wordt er een baasje gevonden! En wie weet, heb je al in de spiegel gekeken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
Wrom zo'n zielige PI?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef SHE het volgende:
O: cracker
T: appel
L: rode rijst met geroerbakte thaise uitjes en broccoli
T: cracker
D: kipfilet smoor met , jawel! rode rijst
Jipppieee! nieuwe poes!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
Misschien heb ik die wel ergens, er is geen fuzz nodig maar hij is wel aardig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef conleche het volgende:
Ik word met de dag nieuwsgieriger naar die D_H. Is er een foto in omloop, zodat ik kan zien waar alle fuzz about is??
Hij had mijn vader kunnen zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kijk maar uit Farfallus er is geen kut veilig bij die duinmaayert
Hij stond ook leuk! Ik denk alleen dat hij nog iets leuker staat als je schouders bedekt zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb mijn gilet weer aan en moet zeggen dat die toch veel goed doet voor mijn borstendat ziet er in ieder geval goed uit
Maar dat is ook 99% van de tijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij stond ook leuk! Ik denk alleen dat hij nog iets leuker staat als je schouders bedekt zijn
no ofencce, bij mij ook!
Nu? Hangt er van af waar je woontquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou schrijf dat schaatsen kijken ook maar af
NK Sprintquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu? Hangt er van af waar je woontIn het noorden is het te warm volgensmij..
Ja of een shirtje met mouwtjes er onderquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar dat is ook 99% van de tijdmoest toen even afkoelen van het gourmetten
Nu heb ik er ook een jasje overen ik denk dat de meeste dames dat hebben
Ik woon in zuid-holland maar ik bedoelde op tv.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu? Hangt er van af waar je woontIn het noorden is het te warm volgensmij..
Ah dan ben ik al halverwege, de cup zit er al, nu nog de armenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja of een shirtje met mouwtjes er onderAls je miss fitness bent met staak armpjes en cup D staat het wel oké maar anders vind ik bedekte armen mooier
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ah dan ben ik al halverwege, de cup zit er al, nu nog de armen
Ach ik heb geen giletjes, dus dat komt dan goed uit...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, nou ja vrouwen armen zijn niet zo geschikt voor giletjes.. Gelukkig wel voor alle andere kleding
Prinsesje? of prinsje?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:49 schreef P.F het volgende:
Ik heb zin om al die stomme spullen van dat stomme prinsesje het raam uit te gooien en hem er achteraanMaar dat doe ik niet want ik ben aardig
Of nee ik heb geen zin in escalatie
![]()
Ja mijn vriendje.. Hij verwijt mij van prinsessen gedrag maar hij is hier de grootstequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Prinsesje? of prinsje?
Ben je je boyfriend even zat, of snap ik het nu niet?
en, how come?
Kortom, julile zjin een leuk koninklijk paar bji elkaar dusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja mijn vriendje.. Hij verwijt mij van prinsessen gedrag maar hij is hier de grootsteEn dan niet kunnen koken en mij om hulp vragen en dan boos zijn dat ik alles doe en niets opruimen en doen alsof alles op is geruimd. Srsly
ik zeg goedmaeckseckxsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:56 schreef P.F het volgende:
Nou ja wel vaak, pfff
en dan kom ik naar beneden als poging tot lijmen doet ie kort afJadahaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |