En daarna moet de lattenbodem getest wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:59 schreef Greys het volgende:![]()
Ik heb gewoon teveel liefde voor jullie!
Ik had dat trouwens wel de ultieme verzoening gevonden, Miss_S en Vik die samen een Ikea bed in elkaar knutselen!![]()
![]()
dit is ook ongeveer het eerste wat ik zie hoor dit seizoenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:01 schreef Miss_S het volgende:
Dus..............
En ik kan weer geen schaatsen kijkenwaarom moest ik ook een sociaal leven krijgen
Te laat: Jij en Dries zijn nu tot in den eeuwigheid met elkaar verbondenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
Ik wil niet met die griebel geassocieerd worden in de OP!![]()
Jij ook muizepluis!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet eens sociaal gaan doen.
Fijne zaterdag!
Een héle fijne dag liefje!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet eens sociaal gaan doen.
Fijne zaterdag!
* Viking84 visualiseertquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:06 schreef Greys het volgende:
Even douchen.
Ik zit nog met badjas en lelijke nep-Uggs er onder (doe maar niet visualiseren) en met mijn haar op half elf.
Zal je zien dat er aangebeld wordt zo
doe mn kamer ook gelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 visualiseert.
Waarschuwing: ik ben in een vervelende bui vandaag, maar gelukkig voor jullie ga ik nu ook douchen en daarna het huis soppen.
Wat niet is, dat kan nog komen, wat jij Greyssie??!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
niet dat ik weet hoor![]()
Zou het Greys?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat niet is, dat kan nog komen, wat jij Greyssie??!!
TJ is geboren en getogen in Rotterdam. Sterker nog ik weer aan de mooiste brug en rivier van Nederland!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:11 schreef Greys het volgende:
Komt TJ uit Rotterdam?
Ohhhh! Ik dacht serieus uit ergens ver-weg waar ze geen kapsalonnetjes hebben!
Maar hij woont in kapsalon-walhalla!
Hahahahahahaha iddquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
TJ kan niet zo goed tegen koppelen geloof ik![]()
Ik niets snap?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
TJ is geboren en getogen in Rotterdam. Sterker nog ik weer aan de mooiste brug en rivier van Nederland!
Ja klopt Greys maar hier in huis hoeven ze het niet
Zo bedoelde ik het niet conVond het alleen simpele reactie van je
Dat verklaart ook het Doornbos gebeuren!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
TJ is geboren en getogen in Rotterdam. Sterker nog ik weer aan de mooiste brug en rivier van Nederland!
Ze weten niet wat ze missenquote:Ja klopt Greys maar hier in huis hoeven ze het niet
Oh ja nee, dat is een stuk aardiger inderdaadquote:Zo bedoelde ik het niet conVond het alleen simpele reactie van je
Dank u!quote:
Schrijf dan gewoon NL, hoeven wij ook niet te raden wat het betekentquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
weer = werk schat![]()
K woon vlak achter De Kuip
enge?? Binnen merk je er niks van schatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
Oh!
Fietsbabe: herstel!
weer = werk!
En TJ werkt dus in dat enge schuine gebouw!
ViktatorCycletator!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Schrijf dan gewoon NL, hoeven wij ook niet te raden wat het betekent
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat kan ik doen om het goed te maken?
Niet zo moeilijk na eerst in je fobo gelurkt te hebbenquote:
Nee helaas was ik vrij dit jaar en vanuit mijn raam kan ik ook net dat stukje maas niet zien. Zit met uitzicht boven het Luxorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:18 schreef Greys het volgende:
Dus jij zit bij de Redbull Air Race altijd op je werk zeker!?
Het ultieme uitzicht!
Oh jij zit bij je jarige paps? Gefeliciteerd!quote:
Laat maar gaan danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeggen dat Ajax een miljoen x beter is dan Feijenoord.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeggen dat Ajax een miljoen x beter is dan Feijenoord.
Mn fobo dus..........shitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk na eerst in je fobo gelurkt te hebben.
(maar ik had al zo'n vermoeden nav dat 'Feyenoord'),
*Herkenning*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:20 schreef Viking84 het volgende:
En kut, het bed dat ik wil is niet op voorraad. Ja wel in Verweggistan, maar om nu 3 uur in de auto te gaan zitten voor een bed. Gelukkig moet ik nog even geduld hebben, want eerst overleggen met pa en moe. Geduld hebben is niet aan mij besteed
![]()
.
Erg is dat he? Je wilt iets, je hebt je zinnen er op gezet, en dan moet het ook wel metéén!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:20 schreef Viking84 het volgende:
En kut, het bed dat ik wil is niet op voorraad. Ja wel in Verweggistan, maar om nu 3 uur in de auto te gaan zitten voor een bed. Gelukkig moet ik nog even geduld hebben, want eerst overleggen met pa en moe. Geduld hebben is niet aan mij besteed
![]()
.
Boks ouwe!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Schrijf dan gewoon NL, hoeven wij ook niet te raden wat het betekent
Had ik de dramatiek er goed ingelegd ja?quote:
Ikke Erik Breukink!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:23 schreef cyclechick het volgende:
*mengt zich ook in gesprek*
Hey, ik ken wel erik hulzenbosch
Ik heb al twee keer naar je geschreven doossie!quote:
En ik een Erik ergens van vroegah uit Medisch Centrum West!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:23 schreef cyclechick het volgende:
*mengt zich ook in gesprek*
Hey, ik ken wel erik hulzenbosch
Is dat die met die bril??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik een Erik ergens van vroegah uit Medisch Centrum West!
*raak mij aan*
Hij is echt zo relaxed en altijd in voor een dolletje. En ik ken nog een sympathieke Rotterdammer al denken sommige hier er blijkbaar anders overquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik de dramatiek er goed ingelegd ja?
@TJ: kénnen is een groot woord, nog nooit in het echt ontmoet. Maar ik vind het een held! En het lijkt me een bijzonder sympathieke gozert! En een Rotterdammerrrrrrr!
Tony was er niets bijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik de dramatiek er goed ingelegd ja?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
*Herkenning*
Als ik iets wil hebben, ga ik er eerst een miljoen jaar over twijfelen, en als ik dan heb besloten, kies ik het in 1 uur uit en wil ik het perse nog het uur daarop in mjin bezit hebben. Of het nu om een fiets, mp3 speler, nieuwe broek of een paar nieuwe sokken gaat
Over sympathieke Rotterdammers gesproken:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij is echt zo relaxed en altijd in voor een dolletje. En ik ken nog een sympathieke Rotterdammer al denken sommige hier er blijkbaar anders over
Shitzooi gewoon verloren
Nee joh!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom hier even uithuilenSanne was zo tof me te vertellen over de nieuwe te gekke weegschaal die ze had en ik dacht: hé, leuk ding! Gekocht dus. Maar....nu ben ik echt kilo's zwaarder geworden
![]()
*knuffel voor Isa*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom hier even uithuilenSanne was zo tof me te vertellen over de nieuwe te gekke weegschaal die ze had en ik dacht: hé, leuk ding! Gekocht dus. Maar....nu ben ik echt kilo's zwaarder geworden
![]()
Nou waar wacht je nog op, ga het gewoon halen dan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ook herkenbaar. En ik kon vannacht ook niet slapen, omdat ik er de hele tijd aan moest denken
![]()
.
En ik wil al jaren een tweepersoons, maar ik dacht dat dat niet kon icm mijn driepersoonsbank, dus ik zou ook meteen een nieuwe bank moeten kopen. Maar het blijkt dus wel te passen. Wilde de beslissing ook uitstellen tot ik hier wegga, maar dat gaat vermoedelijk nog wel even duren. Ik wil dat bed. Nu!
.
ja... en 's ochtends wil ik gewoon wakker worden en geen hele gesprekken voeren en nu is het hier lunchtijd en en en enquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jij zit bij je jarige paps? Gefeliciteerd!
(Toch? Toch? Of heb ik niet goed gelezen?)
Is eigenlijk een redelijk normale maat hier. Vind de bedjes in de IKEA ook altijd zo kleinquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:28 schreef Greys het volgende:
Tink, een bed van 2x2! Je hebt altijd baas boven baas he?
Ow, dat is altijd kut. Kan je 'm niet ruilen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:28 schreef Isabeau het volgende:
![]()
I wishquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:29 schreef Greys het volgende:
Nee joh!
Dat ding is gewoon niet goed!
Terugbrengen!
die bedoelde ik dus niet. Die leipkees noemde ongeveer elke Feyenoorder crimineel. Dus ik vindt dat meneer zn legioenpas moet inleveren!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Over sympathieke Rotterdammers gesproken:
Ik mis Ivo nu al
Nee, dat kan niet, want het bed is niet op voorraadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nou waar wacht je nog op, ga het gewoon halen dan!![]()
Ik bedenk me ineens dat ik nog een tegoedbon heb van een winkel waar ze leuke gympies verkopen, dus die ga ik nu maar even gebruiken![]()
Dag slanke dennetjes!
Ik had net op je gereageerd in het andere topic! Maar hier dan nog eenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:28 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Misschien toch maar gaan rijden? Kan je over 7 uur in je nieuwe bed liggenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ook herkenbaar. En ik kon vannacht ook niet slapen, omdat ik er de hele tijd aan moest denken
![]()
.
En ik wil al jaren een tweepersoons, maar ik dacht dat dat niet kon icm mijn driepersoonsbank, dus ik zou ook meteen een nieuwe bank moeten kopen. Maar het blijkt dus wel te passen. Wilde de beslissing ook uitstellen tot ik hier wegga, maar dat gaat vermoedelijk nog wel even duren. Ik wil dat bed. Nu!
.
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:29 schreef Miss_S het volgende:
*knuffel voor Isa*
Je weet dat je eigenlijk niet kilo's zwaarder bent geworden, en nog steeds veel bent afgevallen.
Is het die met die kleurtjes?
Genoeg ruimte voor de hele Slankclub dusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:26 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens hebben wij een bed van 2.00 bij 2.00 en dat bevalt erg goed. Genoeg slaap- en speelruimte.
Ik vond hem stiekem ook wel leuk klinkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaik ben een sucker voor kleurtjes
Erik de Vogel (Ludo uit Goede Tijden) stond een keer naast mij bij het stoplicht, ergens in de buurt van Deventer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik een Erik ergens van vroegah uit Medisch Centrum West!
*raak mij aan*
Oh nou ik vind 'm wel sympathiekquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die bedoelde ik dus niet. Die leipkees noemde ongeveer elke Feyenoorder crimineel. Dus ik vindt dat meneer zn legioenpas moet inleveren!
Ik heb een keer een mooie digitale weegschaal gekocht,. en hoe vaker ik erop ging staan, hoe lichter ik werd. Het begon met 55, dat kon nooit kloppen (ben al eeeuwen niet lichter dan 57 geweest en woog toen vermoedelijk rond de 59). Dus ik nog een keer erop staan: 53, 52 en ik eindigde op 47quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
I wish
Misschien moet ik gewoon elke weegschaal die ze hebben opkopen, die weegschaal waar ik het minst zwaar op ben houden en de rest terugbrengen
Eigenlijk zou ik nog wel een groter bed willen hebbenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Genoeg ruimte voor de hele Slankclub dus.
Dat hebben wij thuis. Een boxspring van 1.80 x 2.20 en dan nog een topmatrasje er op tegen de gleufquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt trouwens ook van die hele dunne topmatrasjes die je over 2 losse 1 persoonsmatrassen heen kan leggen zodat je geen last hebt van de middengleuf.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Erik de Vogel (Ludo uit Goede Tijden) stond een keer naast mij bij het stoplicht, ergens in de buurt van Deventer.
Baas boven baas.
Tot vanavondquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Cycle, da's altijd leuk, shoppen met een bon!
Veel plezier!
Moblo, tot hoe laat moet je nog blijven daar dan?
Ook al klinkt dat akelig, zo bedoel ik het niet
Mr Sluijter. En we hebben natuurlijk deze nog:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou ik vind 'm wel sympathiek
Wie bedoelde jij dan? Ik ken zoveel sympathieke Rotterdammers!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hebben wij thuis. Een boxspring van 1.80 x 2.20 en dan nog een topmatrasje er op tegen de gleuf
Bink was niet zo blij met dit bed ivm de hoogte, die kon er niet meer op springen! Agossie!Dus nu hebben we een dekenkist aan het voeteneind gezet als een soort tussenstapje
Ja idd ik wou het wel met Faat doen ipv Raemonquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:36 schreef Greys het volgende:
Remon/Raemon/Raymond Sluijter die tennissert?
Da's een lekker dingJammer dat hij het met Fatima doet
Ben je naar het afscheid van Opstelten geweest de 19e?
Daar had je alle Rotterdamse BN-ers bij elkaar!
Fuck aardig en schattig, hij is gewoon woest aantrekkelijk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:37 schreef Miss_S het volgende:
Raemon Sluiter, die is wel superaardig en schattig enzo
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Fuck aardig en schattig, hij is gewoon woest aantrekkelijk!
ik zie hem toch meer als ultiem Rotterdamse man die Rotterdam all over the world representquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Fuck aardig en schattig, hij is gewoon woest aantrekkelijk!
Hij was gestopt maar wil nu weer beginnen volgens mij?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
Issie niet een beetje uit tha picture qua tennis dan?
Ik dacht dat hij zijn beste jaren wel gehad had!
Hij vond het bij Heer G wel leuk staan denk ik en toen wilde hij het ookquote:
Klopt hij gaat weer beginnen dit jaar en ik wacht op de dag dat die Federer helemaal tot kaas slaatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hij was gestopt maar wil nu weer beginnen volgens mij?
Heeft Heer G. het nog steeds zo kort??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij vond het bij Heer G wel leuk staan denk ik en toen wilde hij het ook
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij vond het bij Heer G wel leuk staan denk ik en toen wilde hij het ook
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Op de dam, lopen naar de nieuwmarkt, terug naar de dam (binnen) om 9:00 zu hause..
je bent te lief om te ontslaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:43 schreef conleche het volgende:
Als ik mijn baas was geweest had ik me ontslagen. Ik heb echt nog geen flikker uitgevoerd. Ik ben zo duf als een konijn, maar ja.........
Ja. Het was alleen voor de vakantie maar het bevalt zo goed.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Heeft Heer G. het nog steeds zo kort??![]()
Het zou verboden moeten worden...
?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat ook
En ik heb hem 2 jaar achter elkaar aan mogen raken
O heb ik je gebeldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn feest was best stom.
Ik vond je voicemalberichtje heul schattig!!
Keedan, zand druber.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
doe ik lief is het weer niet goed
D_H, als in de mannelijke Fok!stier???quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:49 schreef P.F het volgende:
Ik kreeg D_H uit Venetië ook opeens aan de telefoon [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |