Oh neequote:
doeiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Ja die ga ik even hard aanzetten!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:07 schreef Peter6000 het volgende:
Tijd om een start te maken,
Met het gat in de dag te slapen.
Hij was getrouwd met een vriendin van me Was dus..quote:
gadver......... en ik had ook al zo'n kutplaat.........quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die ga ik even hard aanzetten!
Weer die wespen Fan, en niet eens door mij!
volgens mij is die vent 4 keer getrouwd geweest toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij was getrouwd met een vriendin van me Was dus..
Nah, zag er wel uit alsof jullie lol hadden!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij was getrouwd met een vriendin van me Was dus..
Uhh vaker denk ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:10 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij is die vent 4 keer getrouwd geweest toch?
Flikker toch op zakquote:
Lol is ie zeker !!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, zag er wel uit alsof jullie lol hadden!
Ik zit nog bij 4quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:40 schreef liesje1979 het volgende:
Kan nou niemand me helpen met vraag 40 van die quiz?
Ik ga ff rollen...quote:
Dat is het plan.. Rollen en in een comaquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het plan.. Rollen en in een coma
Hheueuywrequwuie0igb g fgghha tggha fg jfa dfhdtuiuigaie riu ap'e rtgquote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het plan.. Rollen en in een coma
Sjesusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Slaap lekker Soury!![]()
![]()
Lurkers enzo.
Goedemorgen ochtendmensen!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Hheueuywrequwuie0igb g fgghha tggha fg jfa dfhdtuiuigaie riu ap'e rtg![]()
Het vriest dus dan ben ik ook een vries ofzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik pies hier bijna in mijn broek om jou!
Ik verstond je niet?![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het vriest dus dan ben ik ook een vries ofzo
Ot moooiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo'n accent wat aan komt waaien, naar gelang het weertype?
Trusten muis!
Nee..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je er 24 uur op zitten, op naar de 12 uur slapen?
Welterusten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogguh!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Koffie: Check
Sigaret: Check
Dood vogeltje in mijn mond: Check
Nu eens naar die quiz kijken.
welke quiz?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:56 schreef Copycat het volgende:
En ik zit vast bij die vraag met paardengehinnik en het alfabet.
Ga maar eens douchen.
Beterschap met je rug, Smash!
ik kom niet eens voorbij 4quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
Oe, ik heb 'm. Nu een volgende zien te kraken.
Ja, gaat beter dan gister. Dank jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:23 schreef hondjes het volgende:
en sterkte met je rug..smash-it
gaat het een beetje met de pijn?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oeh, niet mijn bakkie thee die kwis. Ik verspeelde al mijn levens op vraag 1..
Goedemorgen! En nee, ik ben aan het wachten tot iemand me even helpt, want ik zit vast!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:50 schreef Edgar1974 het volgende:
Goede morgen hier allemaal, druk aan het kwissen, ik neem
Vraag 4quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedemorgen! En nee, ik ben aan het wachten tot iemand me even helpt, want ik zit vast!
ik zit pas bij vraaqg 19quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedemorgen! En nee, ik ben aan het wachten tot iemand me even helpt, want ik zit vast!
Ik ben ergens in de dertig nu.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
Cc! Je komt me redden he? Bij vraag 40? Top!
![]()
Goedemorgen Fok!
Hoi!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ergens in de dertig nu.
Nog een keer proberen verder te komen en dan ga ik even shoppen. Dat moet!
Nah, laat maar weten, als je weet wat de brug is.!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
36 of zo. Na Mary Rose sat on a pin.
Straks cracken.
Bungee jumpen geen beter idee?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, gaat beter dan gister. Dank je.
En Gert, ik zat er echt net aan te denken of skydiven zou helpen om het lekker los te schudden..
Gert, als ik wil schaatsen enzo, waar kan ik dat hier het beste doen? Afgezien van de uithof?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:17 schreef Gert het volgende:
O is het een puzzeltjes-quiz. Laat dan maar.![]()
* Deja-vu krijgt met het woord "riddle" er in.
Daar heb ik toch niets aan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:27 schreef Flabberguest het volgende:
40 is zo simpel, 41 was ik kapot hahahaha
Vind het zelf een beetje oubollig, een remake omdat ze zelf niets kunnen verzinnen, maar goed de geschiedenis herhaalt zich bij gebrek aan inspiratie?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:26 schreef Dementor het volgende:
Oja Gebak van Krul komt vanavond op TV.
als je daar staat op je rechter muisknop drukkenquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:31 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
als je daar staat op je rechter muisknop drukkendan via dat balkje over lopen naar andere rondje
Ach het Schaep is ook een remake en scoort als een gek.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:31 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Vind het zelf een beetje oubollig, een remake omdat ze zelf niets kunnen verzinnen, maar goed de geschiedenis herhaalt zich bij gebrek aan inspiratie?
Doet nl een beetje jaren 50 aan enzo, maar fantastisch voor degene die dat nog steeds waarderen...
Plein voor het Kurhaus: http://www.coolhaus.nl/quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert, als ik wil schaatsen enzo, waar kan ik dat hier het beste doen? Afgezien van de uithof?
Ook zoiets ciske de rat enz, het zal de armoede en troost zijn, zo van: 't zijn de kleine dingen die 't doen..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach het Schaep is ook een remake en scoort als een gek.
Ik denk eerder dat het zo scoort vanwege de liedjes en het decor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:37 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Ook zoiets ciske de rat enz, ach het zal de armoede en troost zijn, zo van: 't zijn de kleine dingen die 't doen..
En dat in een tijd waarin mensen die verblind door hebzucht geld naar icesave enz....Ach het zijn misschien voorbodes voor aankomend jaar ivm krediet crisis enzo....
zit nu ook bij vraag 40, is skip niet een mogelijkheid?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, laat maar weten, als je weet wat de brug is.!
Het is zo 1 van click hier, en dan daar, don't touch the pink. Maar overal pink.![]()
Veel shop plezier? (Ik heb nooit zoveel plezier in shoppen, dus weet niet wat ik je dan moet wensen)
Die brengen/maken de sfeer uit die armoedige tijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het zo scoort vanwege de liedjes en het decor.
Net alsof alleen de mensen van nu die het wat minder hebben graag naar die series kijken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:40 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Die brengen/maken de sfeer uit die armoedige tijd
Klaaswaal geen optie?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert, als ik wil schaatsen enzo, waar kan ik dat hier het beste doen? Afgezien van de uithof?
Nee, dat zeg ik niet, saamhorigheid is een menselijk iets, alleen ik een beetje meer als jou enz.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof alleen de mensen van nu die het wat minder hebben graag naar die series kijken.
Ga er dan niet op in.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:50 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet, saamhorigheid is een menselijk iets, alleen ik een beetje meer als jou enz.
Maar ik vind het niet zo interessant enzo, boeit me niet die remake's.
Ohw, bepaal jij dat hier?quote:
Skippen doe ik niet!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:39 schreef blomst het volgende:
[..]
zit nu ook bij vraag 40, is skip niet een mogelijkheid?
niet lees ik net
Neuh maar iets afdoen met ik vind het niet interessant enzo is een beetje flauw.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:54 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Ohw, bepaal jij dat hier?
Waar ik wel en niet op in ga?
Beetje hautain gedrag enzo, maar whatever!
Ik vind die serie's gewoonweg oubollig, maar als jij ervan geniet, zeg het voort!!!
Das waar, sorry; als jij lekker zit te eten, en ik zeg dat ik dat niet lekker vind, dan is dat niet gepast neem ik aanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh maar iets afdoen met ik vind het niet interessant enzo is een beetje flauw.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klaaswaal geen optie?
[ afbeelding ]
of een eigen mening.........quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh maar iets afdoen met ik vind het niet interessant enzo is een beetje flauw.
Ik weet het niet, maar slimme acties vind ik het allemaal niet. Eén zieke en MM heeft slechte publiciteitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg je ook een gratis longontsteking bij die gratis dvd speler?
![]()
Sommige mensen mogen die niet hebben, laat staan een eigen wil.quote:
hagelslagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En veel plezier gewenst, ga je de schoolslag doen of een andere?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:24 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Sommige mensen mogen die niet hebben, laat staan een eigen wil.
Reminds me of...What ever, sla je slag FANN !!
Later Fan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga mijn best doen......
ben weeeeeeeeeeeeeg
Heb 'm al aangepast.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Later Fan!![]()
![]()
Ik ken deze clip van unforgiven helemaal niet?
Hagelslag klinkt als winterse neerslag, glij niet van je boterhamquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:25 schreef FANN het volgende:
[..]
hagelslagmet beschuitje
![]()
laters..........
volgens mij zitten we dat allemaal op de één of andere manierquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:31 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Die jongen zit gevangen in een machtsmatrix.
Daar heb je geen erg in als je er niet langer als 3 seconden over nadenkt, maar als je op onderzoek uitgaat, dan kom je erachter dat we er allemaal inzitten, niet erg want ik ga het zoete appeltje niet zuur maken, iig niet die van mezelf, ik geniet van allesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
volgens mij zitten we dat allemaal op de één of andere manier
Je doet mij aan iemand denken, z'n naam begint met een N en eindigt op een O. Trek het je verder niet aan, 't is een hersenspinsel, dus mijn probleemquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:42 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Daar heb je geen erg in als je er niet langer als 3 seconden over nadenkt, maar als je op onderzoek uitgaat, dan kom je erachter dat we er allemaal inzitten, niet erg want ik ga het zoete appeltje niet zuur maken, iig niet die van mezelf, ik geniet van alles!
Ik zeg zo: Het leven is niet kort, het is het langste wat je OOIT zal doen
Daar zit waarheid in.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:42 schreef Edgar1974 het volgende:
Ik zeg zo: Het leven is niet kort, het is het langste wat je OOIT zal doen
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In een leven? Ook veel leugens hoor
Die maakt Nachtzuster altijd voor mij.....heb er geen omkijken naar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
NMNS waar heb je de ava vandaan, ik zit nog in de oudjaarsnacht, ik kan dat andere Ava-topic niet vinden.
Ze zijn leuk. Nachtzuster is tof , handig en behulpzaam , ze hielp mij ook met de Kerst-ava,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die maakt Nachtzuster altijd voor mij.....heb er geen omkijken naar.
[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #69quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ze zijn leuk. Nachtzuster is tof , handig en behulpzaam , ze hielp mij ook met de Kerst-ava,
Ik ga even op zoek naar kleinzusje.
Ik vermoed dat ik ze bij de laatste verhuizing heb weg gemikt.....Komt door die Al Gore, dacht dat we nooit meer ijs, anders dan soft - bananensmaak, zouden krijgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:16 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh+appeltaart
![]()
Al geschaatst, allen?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik ze bij de laatste verhuizing heb weg gemikt.....Komt door die Al Gore, dacht dat we nooit meer ijs, anders dan soft - bananensmaak, zouden krijgen
EEEEEEEEEEE daar heb je een punt NMNS, kwam tijdens het teruglezen ook op dat ideequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet mij aan iemand denken, z'n naam begint met een N en eindigt op een O. Trek het je verder niet aan, 't is een hersenspinsel, dus mijn probleem
Ja, mooie hond is dat!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik ze bij de laatste verhuizing heb weg gemikt.....Komt door die Al Gore, dacht dat we nooit meer ijs, anders dan soft - bananensmaak, zouden krijgen
zit ook niet te wachtn op die berichten in de krantquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, mooie hond is dat!![]()
Jammer dan. Ik heb ook pas vorige week nieuwe schaatsen gekocht. Marktplaats is je vriend! Kga strax eens even een rondje fietsen hier door het gooi, even kijken waar het betrouwbaar is. Ik ben nog nooit door het ijs gezakt
Volgens mij zijn de randmeren hier aardig betrouwbaar.....'t is even doorfietsen, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, mooie hond is dat!![]()
Jammer dan. Ik heb ook pas vorige week nieuwe schaatsen gekocht. Marktplaats is je vriend! Kga strax eens even een rondje fietsen hier door het gooi, even kijken waar het betrouwbaar is. Ik ben nog nooit door het ijs gezakt
Goedemiddag Sporti..... je doet mij denken aan fietsen, Die Ene maakt er ook nog een opmerking over, dus ik kom er niet onderuit, ik ga maar even zweten zoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEE daar heb je een punt NMNS, kwam tijdens het teruglezen ook op dat idee![]()
goeiesmiddags allemaal
Ik was net tot 54!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:18 schreef blomst het volgende:
ik blijf hangen op vraag 59, wie o wie?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goedemiddag Sporti..... je doet mij denken aan fietsen, Die Ene maakt er ook nog een opmerking over, dus ik kom er niet onderuit, ik ga maar even zweten zo
Ik doe 't even samen met muh dinnetjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:37 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik was vanmorgen al 45 minuten spinnen
Oh! Ranzig!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe 't even samen met muh dinnetje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Bij nader inzien ga ik maar voor de amputatie of de hernieuwde poging. Optie dikker worden valt af.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
Als je die voor de Nederlandse kust legt, dan loopt Nederland never nooit niet onder....zeespiegelstijging of nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:43 schreef Sporti het volgende:
[..]
Daar had je de Oostzee mee kunnen droogleggen.
Dan maar rokjes, die vind ik ook leuker dan jurkjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb alleen maar een lippenstift gekocht. En boodschappen.
Paar leuke jurkjes gepast. Maar die stomme tieten van me passen niet in maat 38 en in maat 40 passen ze zo goed als wel, maar floddert de rest van de jurkjes overal waar niet geflodderd moet worden.
Onbegrijpelijk en schaamteloos dat je zo op Youtube wil (maar vermoedelijk weet ze het zelf niet)quote:
Weest trots op je vrouwelijkheid skattie.....hoe klein of groot het ook is, 't is wel van jou!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
Ik vind jurkjes leuker. Van die fleurige flodderjurkjes waar mijn tieten in passen.
Hoe associeer jij mij met neo?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEE daar heb je een punt NMNS, kwam tijdens het teruglezen ook op dat idee![]()
goeiesmiddags allemaal
Hoe weet jij, als relatieve nieuweling, dat het over een user gaat die al drie maanden een ban heeftquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Hoe associeer jij mij met neo?
Geeft niet, ik associeer jou met B....
And Cc makes three ...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:21 schreef Sporti het volgende:
I case my rest.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef Edgar1974 het volgende:
Geeft niet, ik associeer jou met ....
wELK nummer?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat voor een stomme vraag met die duck?
41 geloof ik.quote:
Daar er een historie is, als men de zoek functie gebruikt, je doet je dommer voor als je bentquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe weet jij, als relatieve nieuweling, dat het over een user gaat die al drie maanden een ban heeft![]()
Until further noticequote:
o die ja, op goed geluk iets aanklikken,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
Waar zoek je op dan? Want ik heb nergens NEO genoemd toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:05 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Daar er een historie is, als men de zoek functie gebruikt, je doet je dommer voor als je bent
Ach jee, ikke superstar zijn enzo:quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Geeft niet, ik associeer jou met ....
Hoe kan jij dat nou weten?quote:
Ik had hem ook nog niet door. Knap van meneer Edgggggar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar zoek je op dan? Want ik heb nergens NEO genoemd toch?
Niet specifiek, maar ik heb terug gelezen en lees al een tijdje mee, heb de zoekfunctie ook gebruikt, en niemand heeft een username die begint met een N en eindigty op O hier in de RLS SC. Vandaar dat ik gokte met enige zekerheid op Neoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar zoek je op dan? Want ik heb nergens NEO genoemd toch?
Ik ben wel sportief maar lijk verder niet op Lieke, of toch...... qua zeuren misschienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef Edgar1974 het volgende:
Sporti, doet me denken aan sporti lieke.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik had hem ook nog niet door. Knap van meneer Edgggggar.
Beequeen, kloon van enzo, maar dat heb ik mis achteraf gezienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ben wel sportief maar lijk verder niet op Lieke, of toch...... qua zeuren misschien![]()
Wie bedoel je met BPieker me suf, help ff
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik had hem ook nog niet door. Knap van meneer Edgggggar.
Toevallig per ongeluk enzo, maar hoe ben jij hier ooit terecht gekomen dan? express ofzo ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
Grappig. In je eerste post hier zei je dat je een willekeurig topic had aangeklikt.
Vond ik toen ook al zo toevallig. En nu ben je al lang aan het meelezen hier.
Ik klikte iig niet op een willekeurig topic om te vragen 'Waar gaat het hier over?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef Edgar1974 het volgende:
Toevallig per ongeluk enzo, maar hoe ben jij hier ooit terecht gekomen dan? express ofzo ?
Dan heb je ook vast gelezen dat hij al een poosje mee las.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
Grappig. In je eerste post hier zei je dat je een willekeurig topic had aangeklikt.
Vond ik toen ook al zo toevallig. En nu ben je al lang aan het meelezen hier.
Nee. Ik las alleen dat hij een willekeurig topic aanklikte voor zijn eerste post. Toen vond ik het al zo opmerkelijk dat dat direct een SC topic was.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:16 schreef blomst het volgende:
Dan heb je ook vast gelezen dat hij al een poosje mee las.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Toevallig per ongeluk enzo, maar hoe ben jij hier ooit terecht gekomen dan? express ofzo ?
Doet me denken aan doe maar:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
Maar wees vooral wie je niet laten kunt.
Ja, tamme, dit is toch een rls-topic. We zitten hier niet voor de lol, we zitten hier vanwege onze verslaving!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
hier was ik bij!quote:
Ik was hier nooit eerder onder welke naam dan ook, en ja ik weet het natuurlijk kan dat gelogen zijn. Wie of wat je was, voor 3 januari boeit me niet, voor ben je gewoon Edgar, btw wat heb je op je brood?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef Edgar1974 het volgende:
Beequeen, kloon van enzo, maar dat heb ik mis achteraf gezien
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:18 schreef dieenebart het volgende:
Ja, tamme, dit is toch een rls-topic. We zitten hier niet voor de lol, we zitten hier vanwege een van onze verslavingen!
Ik las al een tijdje mee, en klikte dit topic aan om m'n eerste post te maken, jullie hebben gewoon de eer van mijn fipo op FOk! Ga nou niet uitspitten wie erachter kan zitten, ik ben geen Karadzic die zich meesterlijk vermomde. Ben gewoon edgar1974quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik las alleen dat hij een willekeurig topic aanklikte voor zijn eerste post. Toen vond ik het al zo opmerkelijk dat dat direct een SC topic was.
Maar mijn kloonscan kicks weinig ass, dus mijn mening telt amper.
Op me brood; nou eigenlijk heb ik liever een croissantje met salamiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik was hier nooit eerder onder welke naam dan ook, en ja ik weet het natuurlijk kan dat gelogen zijn. Wie of wat je was, voor 3 januari boeit me niet, voor ben je gewoon Edgar, btw wat heb je op je brood?
Teveel cal. dan passen me tetten niet in me jurk, of andersomquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Op me brood; nou eigenlijkheb ik liever een croissantje met salami
Jammer dat er nergens op i-net betere kwaliteit van dat liedje te vinden is, echt supergoed; in zoveel jaren nog geen barst geleerd oe oe oe oequote:
Ach je fietst toch niet voor niets, echt heerlijke combi, beetje vreemd,maar wel erg lekker, salami op het croissant en dan ff in de oven totdat de salami gaat zweten, heerlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
Teveel cal. dan passen me tetten niet in me jurk, of andersom
Nee gij!quote:
Dank je Blomst, het tinypic linkje van de ava die ik 2 jaar had doet het niet meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:17 schreef blomst het volgende:
[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #69
Originele opname:quote:
mmmmmm krijg er wel trek van, moet nog een keer sneeuw gaan ruimenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:26 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Ach je fietst toch niet voor niets, echt heerlijke combi, beetje vreemd,maar wel erg lekker, salami op het croissant en dan ff in de oven totdat de salami gaat zweten, heerlijk
Tomatensoep is heerlijk, zo'n salami croissant is machtig, alhoewel soep ook machtig kan zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
mmmmmm krijg er wel trek van, moet nog een keer sneeuw gaan ruimen, jaja tis wit hier, en daarna zelfgemaakte tomatensoep
squote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even zonder gekheid:
1. De woordkeuze
2. Engels en Nederlands door elkaar heen
3. De naam Edgar, daar plaatste hij af en toe Youtubers van (Neo vond Edgar leuk)
4. De spreuk "Leven is niet kort, leven is het langste wat je ooit zult doen", dat heeft Neo op diverse fora gebruikt, ook hier op Fok!
En dat het bij Neo567 hoort bewijst het volgende plaatje
[ afbeelding ]
Goed bezig jongen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En uitgefietst......lekker nazweten nu![]()
Peter Rrrrrrrrrrrrrrr is hier niks bij, het wachten is nu Mispoesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even zonder gekheid:
1. De woordkeuze
2. Engels en Nederlands door elkaar heen
3. De naam Edgar, daar plaatste hij af en toe Youtubers van (Neo vond Edgar leuk)
4. De spreuk "Leven is niet kort, leven is het langste wat je ooit zult doen", dat heeft Neo op diverse fora gebruikt, ook hier op Fok!
En dat het bij Neo567 hoort bewijst het volgende plaatje
[ afbeelding ]
Ik had het echt niet in de gaten, totdat hij die spreuk er in mikte. die gebruikte hij regelmatig. En nog weet je het nu niet helemaal zeker hoor.....maar verdacht is het wel....quote:
Niet zo hard stampen, je jaagt de vissen weg!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had het echt niet in de gaten, totdat hij die spreuk er in mikte. die gebruikte hij regelmatig. En nog weet je het nu niet helemaal zeker hoor.....maar verdacht is het wel....![]()
Edgar....kom d'r es in....hoe zit het nu echt
Euh.....dan krijgt hij toch gelijk weer een ban?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had het echt niet in de gaten, totdat hij die spreuk er in mikte. die gebruikte hij regelmatig. En nog weet je het nu niet helemaal zeker hoor.....maar verdacht is het wel....![]()
Lasagne hier, met veel Broccoli....want ze zeggen dat 't gezond isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goed bezig jongen!![]()
Tijd voor boodschappen doen. Het wordt vanavond denk dooie koeienpasta met salade van gegrilde kinderen
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
Euh.....dan krijgt hij toch gelijk weer een ban?Hoe werkt dat eigenlijk als ze merken dat je een kloon ben tijdens een ban gooien ze je er toch ook af?
Hahahaha!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ik voel mij ook wel een beetje een NSB-er nu
![]()
Hij voelt zich als een vis in het water op Rocket.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:22 schreef dieenebart het volgende:
Niet zo hard stampen, je jaagt de vissen weg!
Uiteraard.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
Euh.....dan krijgt hij toch gelijk weer een ban?Hoe werkt dat eigenlijk als ze merken dat je een kloon ben tijdens een ban gooien ze je er toch ook af?
Klopt, kwestie van tijd dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:23 schreef Sporti het volgende:
Nee, ik geef op voor vandaagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij voelt zich als een vis in het water op Rocket.![]()
Ga je nog schaatsen?
als je achteraf maar niet gaat liggen, Ich habe es nicht gewusst-enquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ik voel mij ook wel een beetje een NSB-er nu
![]()
Nee, ik ben edgar1974, en leuk gevonden al die zogenaamde bewijzen zou bijna denken dat je gelijk hebt, maar helaas, of wil je gewoon lezen dat neo567 eigenlijk edgar1974 is ofzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zijn dat dan voor schaatsen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:28 schreef dieenebart het volgende:
Nee, ik geef op voor vandaagMorgen weer proberen. Moet ook nog een band plakken. Pfff.
Om naar de ijsbaan of iets dergelijks te fietsen. Voor de deur ligt gewoon een weg, namelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zijn dat dan voor schaatsen?
Hoi Bongetje.
Gewoon van die beschermers onder je schaatsen en klunen maar!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:32 schreef dieenebart het volgende:
Om naar de ijsbaan of iets dergelijks te fietsen. Voor de deur ligt gewoon een weg, namelijk.
Heb al wel gebeld met de gemeente, maar ze willen liever geen grachten
Hahaha!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
Ik ben echt ziek. Ik moet en zal die kooplust bevredigen. En dus heb ik nu 6 afleveringen van Taggert en 3 afleveringen van Cracker gekocht. Stomme Blokker met z'n stomme DVDaanbiedingen terwijl ik alleen kaarsen nodig had.
Heb gister ook wel geschaatstquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon van die beschermers onder je schaatsen en klunen maar!
Watje. Je zou al twee dagen gaan schaatsen.
Het blijft een pauperdorp, je weetzzzzz. Kleine moeite toch, ff een grachie graven.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:32 schreef dieenebart het volgende:
Om naar de ijsbaan of iets dergelijks te fietsen. Voor de deur ligt gewoon een weg, namelijk.
Heb al wel gebeld met de gemeente, maar ze willen liever geen grachten
Oh sorry. Dan heb ik niks gezegd.quote:
Meer newlywedsquote:
Niet iedereen boft.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:34 schreef dieenebart het volgende:
Wat is die Ireen Wust toch ook een lillik mormel.
Tuurlijk niet, joh. Puur toeval en paranoïde gedrag van ons.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:47 schreef noekje het volgende:
Nee, echt?? Zijn sig en zijn occulte tvp's. Het zal toch niet waar wezen hè??
Vraag het hem zelf.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:47 schreef noekje het volgende:
Nee, echt?? Zijn sig en zijn occulte tvp's. Het zal toch niet waar wezen hè??
Oh gelukkig!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, joh. Puur toeval en paranoïde gedrag van ons.
Nee, maar ik ben goed op weg. Heb geloof ik nog twee mootjes in het vriesvak liggen. Gaat ook best snel als je wat moten weggeeft en een bevroren moot op de verwarming vergeet en vervolgens de verwarming ook vergeet uit te zetten, zodat je die moot de volgende ochtend in de vuilnisbak kunt pleurenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:51 schreef noekje het volgende:
Oh gelukkig!
Want heel even voelde ik me als een vis op het droge. Speeking of..
Zalm al op?
Ja! Nee..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vraag het hem zelf.![]()
Joehoe, Edgar, ben je daar?
Ja, daar hebben we allemaal een enorme hekel aan. Oh nee, daar waren we bang voor. Tenzij je een grote lul hebt uiteraard.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:55 schreef Edgar1974 het volgende:
Ik ben eigenlijk een nederlander van surinaamse afkomst, misschien ligt het daaraan?
Net zoiets als in dit filmpje op 1.25quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we allemaal een enorme hekel aan. Oh nee, daar waren we bang voor. Tenzij je een grote lul hebt uiteraard.
Even die Wiki van je aanpassen Edgar, jij bent van 1974 en daar staat 1948quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:03 schreef Edgar1974 het volgende:
Okay, dit ben ik:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Edgar_Cairo
uhmm familie van....
Zie! Dus die meter was eigenlijk prima ingeschat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben goed op weg. Heb geloof ik nog twee mootjes in het vriesvak liggen. Gaat ook best snel als je wat moten weggeeft en een bevroren moot op de verwarming vergeet en vervolgens de verwarming ook vergeet uit te zetten, zodat je die moot de volgende ochtend in de vuilnisbak kunt pleuren.
Nee, ik heb zijn naam als usernaam gebruikt, ik ben verre familie van die gek...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even die Wiki van je aanpassen Edgar, jij bent van 1974 en daar staat 1948
Heb GUP op me lul staan,quote:
Wat is de vraag?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef blomst het volgende:
Nog iemand die de quiz doet en het antwoord weet op 59???
Ik ben pas bij 29, wat een kwelling zeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef blomst het volgende:
Nog iemand die de quiz doet en het antwoord weet op 59???
vooral omdat je steeds weer overnieuw moetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben pas bij 29, wat een kwelling zeg.
Dus dat. Enig idee hoeveel vragen er in totaal zijn?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:18 schreef blomst het volgende:
vooral omdat je steeds weer overnieuw moet
geen ideequote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Enig idee hoeveel vragen er in totaal zijn?
Ok, ik ga het maar weer even proberen en me daarna buigen over mijn zelftemaken kippenzoep. Eet smakelijk voor straks.quote:
allemaal raadsels, net zo als Manuquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, ik ga het maar weer even proberen en me daarna buigen over mijn zelftemaken kippenzoep. Eet smakelijk voor straks.
BTW, wat is er eik met LS? Heb wel gelezen dat hij er een paar weken niet is ivm privézaken. Zou hij vastzitten samen met Slaaaaaajjjjjj?
Had hij niet iets geheimzinnigs met Heidi?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
BTW, wat is er eik met LS? Heb wel gelezen dat hij er een paar weken niet is ivm privézaken. Zou hij vastzitten samen met Slaaaaaajjjjjj?
quote:
Maar zal wel een garpje zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, ik ga het maar weer even proberen en me daarna buigen over mijn zelftemaken kippenzoep. Eet smakelijk voor straks.
Ga koken!quote:
Ik geloof er geen kloot van.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:12 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Niet specifiek, maar ik heb terug gelezen en lees al een tijdje mee, heb de zoekfunctie ook gebruikt, en niemand heeft een username die begint met een N en eindigty op O hier in de RLS SC. Vandaar dat ik gokte met enige zekerheid op Neo. Maar op wie ander doelen jullie dan ?
Eet je in je eentje, je hebt toch wat te vieren vandaagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:15 schreef Edgar1974 het volgende:
Ik ga ff eten, heb trek, wens iedereen een prettige avond toe!
Hopi bon zeggen ze op de antillen meen ik te weten...
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:13 schreef Edgar1974 het volgende:
Oké gelezen, de titel van het topic zegt eigenlijk al genoeg, alle kunstgrepen die sommige mensen ondergaan en/of aangrijpen zijn occult, de enige ware genezer en brenger vanzaligheid en geluk is GOD. Zoals een horloge maker zijn horloge's kent en weten wanneer deze kapot zijn en of ze nog gemaakt kunnen worden. De anderen horloge makers zijn incompetent. Ik vind de volgende serie zeer interessant, hij heet what the bleep do we know, vast al bekend bij vele,maar niet minder mooi en/of interessant voor degene die 'm niet kennen: Je kunt kijken en luisteren via youtube en/of de film cq docu met ondertiteling via andere wegen (occulte) kijken, of als er nog in videotheek in de buurt is overgebleven....Afijn hier een paar delen die ik zeer interresant vind:
Boodschappen van water:
Hoe de kijker (het brein?) dingen beinvloed, gedrag beinvloed:
Waarschuwing:
Dit is voor sommige occulte materie
1974 = 4791 = Alei ook wel Aleus en dat is een kleinzoon van Arcas.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:34 schreef Peter6000 het volgende:
En als je Edgar omdraait, staat er 'ragde', en raggen betekent "zich voortdurend onrustig bewegen".
En op Flabber postte hij nog wel zo trots dat hij iets met zijn netwerkkaart ging doen, waardoor hij een nieuw IP-nummer zou creëren.quote:
ah, maar zijn truukjes zijn niet bestand tegen de kloonzoekskills van Yvonnequote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En op Flabber postte hij nog wel zo trots dat hij iets met zijn netwerkkaart ging doen, waardoor hij een nieuw IP-nummer zou creëren.![]()
Wat een amateur.
En hij had het nog wel zo intelligent aangepaktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, maar zijn truukjes zijn niet bestand tegen de kloonzoekskills van Yvonne
Op naar de volgende kloon.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En hij had het nog wel zo intelligent aangepakt![]()
Toch jammer. Bij drie man tegelijk sprong er een kloonalarm aan. Was leuker geweest als Edgar echt een Edgar was geweest.
Beequeen, kunnen ook een paar dagen zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:28 schreef beequeen het volgende:
BTW, wat is er eik met LS? Heb wel gelezen dat hij er een paar weken niet is ivm privézaken.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En hij had het nog wel zo intelligent aangepakt![]()
Toch jammer. Bij drie man tegelijk sprong er een kloonalarm aan.
Moge hij in vrede rusten.quote:
Kan je daar GRATIS kopen?quote:
http://www.imdb.com/title/tt0421715/quote:
Ja die 8.6 daar gaf de doorslag.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0421715/
Lijkt me een goeie keuze! Eentje die ik mijn broer voor me laat maken, denk ik.
Hallo!!!!!quote:
Klinkt als een variant op 'The Timetravellers Wife'. Mooi boek, hard gehuildquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:53 schreef Gert het volgende:
The Curious Case of Bejamin Button is het geworden... op hoop van zegen.Het gaat over een man (Brad Pitt) die als 80-jarige geboren wordt en steeds jonger wordt. Halverwege zijn leven trouwt hij Daisy (Cate Blanchet), die de gebruikelijke route van ouder worden volgt.
Wat een malle toestand toch.
Het is verfilmd, zie ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:03 schreef dieenebart het volgende:
Klinkt als een variant op 'The Timetravellers Wife'. Mooi boek, hard gehuild![]()
Ow wacht, jij kijkt films natuurlijk
Of zijn goede voornemen was om in 2009 zijn tijd niet meer te verdoen met nutteloos Fokken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:11 schreef hondjes het volgende:
las ergens voorspellingen 2009.
mensen zullen ineens verdwijnen, iets met ufos, van een slimme computer, genaamd BOT, die ook 2008 voorspelt heeft., zoals de kredietcrisis etc......
voorlopig hou ik het er maar op, dat Manu druk is, ziek is , of de pest heeft aan ons......
Waar las je dat Hondjes?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:11 schreef hondjes het volgende:
las ergens voorspellingen 2009.
mensen zullen ineens verdwijnen, iets met ufos, van een slimme computer, genaamd BOT, die ook 2008 voorspelt heeft., zoals de kredietcrisis etc......
voorlopig hou ik het er maar op, dat Manu druk is, ziek is , of de pest heeft aan ons......
Kijk de film dan nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:09 schreef Copycat het volgende:
En WHAT THE FUCK hebben ze gedaan met mijn favoriete kinderboek, Kruistocht in spijkerbroek?
Voetballen, hightech laboratoria, Jim Bakkum als Dolf.
Zouden meer mensen moeten doen. Minder, dus eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Of zijn goede voornemen was om in 2009 zijn tijd niet meer te verdoen met nutteloos Fokken.
Zal zijn vriendin misschien ook wel prettiger vinden.
Omfg!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kijk de film dan niet![]()
Zo ontloop ik mijn jeugdtrauma's![]()
The Timetravelers Wife is absoluut de moeite waard, maar je kunt hem natuurlijk ook bij de bieb halen (even bij Noekje een crash-cursus boeken-terugbrengen volgen)...
Zo er kan een hoop gebeuren in het jaar 2009.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:14 schreef hondjes het volgende:
even googlen op voorspellingen 2009, en dan BOT.
denk wel dat Manu het even had gezegd...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen. Minder, dus eigenlijk.
daar hebben ze vast ook wel internetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:21 schreef hondjes het volgende:
4 dagen Barcelona . vertrokken op 22 december 2008
of je bedoeld bij de Ufo.s
dan zien we hem alleen als we zelf weggehaald worden...
Wat moet ik nu met boeken over olifanten, ufo's en haaien?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:22 schreef Copycat het volgende:
Ik doe niet aan bibliotheken.
Boeken moet je bezitten.
Wat een kutfilm. Maar gelukkig herlees ik het boek elke twee, drie jaar, daar komt geen kutfilm tussen.
fawakaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:17 schreef dieenebart het volgende:
Ik vond trouwens ook dat Edgar vroeg ging eten voor een negert. Kwart over vijf, yeah right!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |