Klopt, kwestie van tijd dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:23 schreef Sporti het volgende:
Euh.....dan krijgt hij toch gelijk weer een ban?Hoe werkt dat eigenlijk als ze merken dat je een kloon ben tijdens een ban gooien ze je er toch ook af?

Nee, ik geef op voor vandaagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij voelt zich als een vis in het water op Rocket.
Ga je nog schaatsen?
 Morgen weer proberen. Moet ook nog een band plakken. Pfff.
  Morgen weer proberen. Moet ook nog een band plakken. Pfff.

als je achteraf maar niet gaat liggen, Ich habe es nicht gewusst-enquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ik voel mij ook wel een beetje een NSB-er nu

Nee, ik ben edgar1974, en leuk gevonden al die zogenaamde bewijzen zou bijna denken dat je gelijk hebt, maar helaas, of wil je gewoon lezen dat neo567 eigenlijk edgar1974 is ofzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had het echt niet in de gaten, totdat hij die spreuk er in mikte. die gebruikte hij regelmatig. En nog weet je het nu niet helemaal zeker hoor.....maar verdacht is het wel....
Edgar....kom d'r es in....hoe zit het nu echt
 ...
  ... 

Wat zijn dat dan voor schaatsen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:28 schreef dieenebart het volgende:
Nee, ik geef op voor vandaagMorgen weer proberen. Moet ook nog een band plakken. Pfff.

Om naar de ijsbaan of iets dergelijks te fietsen. Voor de deur ligt gewoon een weg, namelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zijn dat dan voor schaatsen?
Hoi Bongetje.

.
  . 

Gewoon van die beschermers onder je schaatsen en klunen maar!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:32 schreef dieenebart het volgende:
Om naar de ijsbaan of iets dergelijks te fietsen. Voor de deur ligt gewoon een weg, namelijk.
Heb al wel gebeld met de gemeente, maar ze willen liever geen grachten

Hahaha!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
Ik ben echt ziek. Ik moet en zal die kooplust bevredigen. En dus heb ik nu 6 afleveringen van Taggert en 3 afleveringen van Cracker gekocht. Stomme Blokker met z'n stomme DVDaanbiedingen terwijl ik alleen kaarsen nodig had.

Heb gister ook wel geschaatstquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon van die beschermers onder je schaatsen en klunen maar!
Watje. Je zou al twee dagen gaan schaatsen.

Het blijft een pauperdorp, je weetzzzzz. Kleine moeite toch, ff een grachie graven.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:32 schreef dieenebart het volgende:
Om naar de ijsbaan of iets dergelijks te fietsen. Voor de deur ligt gewoon een weg, namelijk.
Heb al wel gebeld met de gemeente, maar ze willen liever geen grachten

Oh sorry. Dan heb ik niks gezegd.quote:

Meer newlywedsquote:
 .
  .

Niet iedereen boft.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:34 schreef dieenebart het volgende:
Wat is die Ireen Wust toch ook een lillik mormel.

Tuurlijk niet, joh. Puur toeval en paranoïde gedrag van ons.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:47 schreef noekje het volgende:
Nee, echt?? Zijn sig en zijn occulte tvp's. Het zal toch niet waar wezen hè??

Vraag het hem zelf.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:47 schreef noekje het volgende:
Nee, echt?? Zijn sig en zijn occulte tvp's. Het zal toch niet waar wezen hè??

Oh gelukkig!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, joh. Puur toeval en paranoïde gedrag van ons.

Nee, maar ik ben goed op weg. Heb geloof ik nog twee mootjes in het vriesvak liggen. Gaat ook best snel als je wat moten weggeeft en een bevroren moot op de verwarming vergeet en vervolgens de verwarming ook vergeet uit te zetten, zodat je die moot de volgende ochtend in de vuilnisbak kunt pleurenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:51 schreef noekje het volgende:
Oh gelukkig!
Want heel even voelde ik me als een vis op het droge. Speeking of..
Zalm al op?
 .
  .

.
 . 

Ja! Nee..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vraag het hem zelf.
Joehoe, Edgar, ben je daar?

Ja, daar hebben we allemaal een enorme hekel aan. Oh nee, daar waren we bang voor. Tenzij je een grote lul hebt uiteraard.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:55 schreef Edgar1974 het volgende:
Ik ben eigenlijk een nederlander van surinaamse afkomst, misschien ligt het daaraan?

Net zoiets als in dit filmpje op 1.25quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we allemaal een enorme hekel aan. Oh nee, daar waren we bang voor. Tenzij je een grote lul hebt uiteraard.

Even die Wiki van je aanpassen Edgar, jij bent van 1974 en daar staat 1948quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:03 schreef Edgar1974 het volgende:
Okay, dit ben ik:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Edgar_Cairo
uhmm familie van....

Zie! Dus die meter was eigenlijk prima ingeschat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben goed op weg. Heb geloof ik nog twee mootjes in het vriesvak liggen. Gaat ook best snel als je wat moten weggeeft en een bevroren moot op de verwarming vergeet en vervolgens de verwarming ook vergeet uit te zetten, zodat je die moot de volgende ochtend in de vuilnisbak kunt pleuren.

Nee, ik heb zijn naam als usernaam gebruikt, ik ben verre familie van die gek...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even die Wiki van je aanpassen Edgar, jij bent van 1974 en daar staat 1948

Heb GUP op me lul staan,quote:

Wat is de vraag?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef blomst het volgende:
Nog iemand die de quiz doet en het antwoord weet op 59???

Ik ben pas bij 29, wat een kwelling zeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef blomst het volgende:
Nog iemand die de quiz doet en het antwoord weet op 59???

vooral omdat je steeds weer overnieuw moetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben pas bij 29, wat een kwelling zeg.

Dus dat. Enig idee hoeveel vragen er in totaal zijn?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:18 schreef blomst het volgende:
vooral omdat je steeds weer overnieuw moet

geen ideequote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Enig idee hoeveel vragen er in totaal zijn?

Ok, ik ga het maar weer even proberen en me daarna buigen over mijn zelftemaken kippenzoep. Eet smakelijk voor straks.quote:

allemaal raadsels, net zo als Manuquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, ik ga het maar weer even proberen en me daarna buigen over mijn zelftemaken kippenzoep. Eet smakelijk voor straks.
BTW, wat is er eik met LS? Heb wel gelezen dat hij er een paar weken niet is ivm privézaken. Zou hij vastzitten samen met Slaaaaaajjjjjj?

Had hij niet iets geheimzinnigs met Heidi?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
BTW, wat is er eik met LS? Heb wel gelezen dat hij er een paar weken niet is ivm privézaken. Zou hij vastzitten samen met Slaaaaaajjjjjj?

quote:
Maar zal wel een garpje zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, ik ga het maar weer even proberen en me daarna buigen over mijn zelftemaken kippenzoep. Eet smakelijk voor straks.

Ga koken!quote:

Ik geloof er geen kloot van.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:12 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Niet specifiek, maar ik heb terug gelezen en lees al een tijdje mee, heb de zoekfunctie ook gebruikt, en niemand heeft een username die begint met een N en eindigty op O hier in de RLS SC. Vandaar dat ik gokte met enige zekerheid op Neo. Maar op wie ander doelen jullie dan ?

Eet je in je eentje, je hebt toch wat te vieren vandaagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:15 schreef Edgar1974 het volgende:
Ik ga ff eten, heb trek, wens iedereen een prettige avond toe!
Hopi bon zeggen ze op de antillen meen ik te weten...

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:13 schreef Edgar1974 het volgende:
Oké gelezen, de titel van het topic zegt eigenlijk al genoeg, alle kunstgrepen die sommige mensen ondergaan en/of aangrijpen zijn occult, de enige ware genezer en brenger vanzaligheid en geluk is GOD. Zoals een horloge maker zijn horloge's kent en weten wanneer deze kapot zijn en of ze nog gemaakt kunnen worden. De anderen horloge makers zijn incompetent. Ik vind de volgende serie zeer interessant, hij heet what the bleep do we know, vast al bekend bij vele,maar niet minder mooi en/of interessant voor degene die 'm niet kennen: Je kunt kijken en luisteren via youtube en/of de film cq docu met ondertiteling via andere wegen (occulte) kijken, of als er nog in videotheek in de buurt is overgebleven....Afijn hier een paar delen die ik zeer interresant vind:
Boodschappen van water:
Hoe de kijker (het brein?) dingen beinvloed, gedrag beinvloed:
Waarschuwing:
Dit is voor sommige occulte materie

1974 = 4791 = Alei ook wel Aleus en dat is een kleinzoon van Arcas.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:34 schreef Peter6000 het volgende:
En als je Edgar omdraait, staat er 'ragde', en raggen betekent "zich voortdurend onrustig bewegen".

En op Flabber postte hij nog wel zo trots dat hij iets met zijn netwerkkaart ging doen, waardoor hij een nieuw IP-nummer zou creëren.quote:

ah, maar zijn truukjes zijn niet bestand tegen de kloonzoekskills van Yvonnequote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En op Flabber postte hij nog wel zo trots dat hij iets met zijn netwerkkaart ging doen, waardoor hij een nieuw IP-nummer zou creëren.
Wat een amateur.

En hij had het nog wel zo intelligent aangepaktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, maar zijn truukjes zijn niet bestand tegen de kloonzoekskills van Yvonne

Op naar de volgende kloon.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En hij had het nog wel zo intelligent aangepakt
Toch jammer. Bij drie man tegelijk sprong er een kloonalarm aan. Was leuker geweest als Edgar echt een Edgar was geweest.

Beequeen, kunnen ook een paar dagen zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:28 schreef beequeen het volgende:
BTW, wat is er eik met LS? Heb wel gelezen dat hij er een paar weken niet is ivm privézaken.

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En hij had het nog wel zo intelligent aangepakt
Toch jammer. Bij drie man tegelijk sprong er een kloonalarm aan.

Moge hij in vrede rusten.quote:

Kan je daar GRATIS kopen?quote:

http://www.imdb.com/title/tt0421715/quote:

Ja die 8.6 daar gaf de doorslag.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0421715/
Lijkt me een goeie keuze! Eentje die ik mijn broer voor me laat maken, denk ik.

Hallo!!!!!quote:

Klinkt als een variant op 'The Timetravellers Wife'. Mooi boek, hard gehuildquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:53 schreef Gert het volgende:
The Curious Case of Bejamin Button is het geworden... op hoop van zegen.Het gaat over een man (Brad Pitt) die als 80-jarige geboren wordt en steeds jonger wordt. Halverwege zijn leven trouwt hij Daisy (Cate Blanchet), die de gebruikelijke route van ouder worden volgt.
Wat een malle toestand toch.

Het is verfilmd, zie ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:03 schreef dieenebart het volgende:
Klinkt als een variant op 'The Timetravellers Wife'. Mooi boek, hard gehuild
Ow wacht, jij kijkt films natuurlijk

.
  .

Of zijn goede voornemen was om in 2009 zijn tijd niet meer te verdoen met nutteloos Fokken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:11 schreef hondjes het volgende:
las ergens voorspellingen 2009.
mensen zullen ineens verdwijnen, iets met ufos, van een slimme computer, genaamd BOT, die ook 2008 voorspelt heeft., zoals de kredietcrisis etc......
voorlopig hou ik het er maar op, dat Manu druk is, ziek is , of de pest heeft aan ons......

Waar las je dat Hondjes?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:11 schreef hondjes het volgende:
las ergens voorspellingen 2009.
mensen zullen ineens verdwijnen, iets met ufos, van een slimme computer, genaamd BOT, die ook 2008 voorspelt heeft., zoals de kredietcrisis etc......
voorlopig hou ik het er maar op, dat Manu druk is, ziek is , of de pest heeft aan ons......

Kijk de film dan nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:09 schreef Copycat het volgende:
En WHAT THE FUCK hebben ze gedaan met mijn favoriete kinderboek, Kruistocht in spijkerbroek?
Voetballen, hightech laboratoria, Jim Bakkum als Dolf.

)...
 )...

Zouden meer mensen moeten doen. Minder, dus eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Of zijn goede voornemen was om in 2009 zijn tijd niet meer te verdoen met nutteloos Fokken.
Zal zijn vriendin misschien ook wel prettiger vinden.

Omfg!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kijk de film dan niet
Zo ontloop ik mijn jeugdtrauma's
The Timetravelers Wife is absoluut de moeite waard, maar je kunt hem natuurlijk ook bij de bieb halen (even bij Noekje een crash-cursus boeken-terugbrengen volgen)...

Zo er kan een hoop gebeuren in het jaar 2009.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:14 schreef hondjes het volgende:
even googlen op voorspellingen 2009, en dan BOT.

denk wel dat Manu het even had gezegd...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen. Minder, dus eigenlijk.

daar hebben ze vast ook wel internetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:21 schreef hondjes het volgende:
4 dagen Barcelona . vertrokken op 22 december 2008
of je bedoeld bij de Ufo.s
dan zien we hem alleen als we zelf weggehaald worden...

Wat moet ik nu met boeken over olifanten, ufo's en haaien?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:22 schreef Copycat het volgende:
Ik doe niet aan bibliotheken.
Boeken moet je bezitten.
Wat een kutfilm. Maar gelukkig herlees ik het boek elke twee, drie jaar, daar komt geen kutfilm tussen.

fawakaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:17 schreef dieenebart het volgende:
Ik vond trouwens ook dat Edgar vroeg ging eten voor een negert. Kwart over vijf, yeah right!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |