Oh sorry. Dan heb ik niks gezegd.quote:

Meer newlywedsquote:
 .
  .

Niet iedereen boft.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:34 schreef dieenebart het volgende:
Wat is die Ireen Wust toch ook een lillik mormel.

Tuurlijk niet, joh. Puur toeval en paranoïde gedrag van ons.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:47 schreef noekje het volgende:
Nee, echt?? Zijn sig en zijn occulte tvp's. Het zal toch niet waar wezen hè??

Vraag het hem zelf.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:47 schreef noekje het volgende:
Nee, echt?? Zijn sig en zijn occulte tvp's. Het zal toch niet waar wezen hè??

Oh gelukkig!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, joh. Puur toeval en paranoïde gedrag van ons.

Nee, maar ik ben goed op weg. Heb geloof ik nog twee mootjes in het vriesvak liggen. Gaat ook best snel als je wat moten weggeeft en een bevroren moot op de verwarming vergeet en vervolgens de verwarming ook vergeet uit te zetten, zodat je die moot de volgende ochtend in de vuilnisbak kunt pleurenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:51 schreef noekje het volgende:
Oh gelukkig!
Want heel even voelde ik me als een vis op het droge. Speeking of..
Zalm al op?
 .
  .

.
 . 

Ja! Nee..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vraag het hem zelf.
Joehoe, Edgar, ben je daar?

Ja, daar hebben we allemaal een enorme hekel aan. Oh nee, daar waren we bang voor. Tenzij je een grote lul hebt uiteraard.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:55 schreef Edgar1974 het volgende:
Ik ben eigenlijk een nederlander van surinaamse afkomst, misschien ligt het daaraan?

Net zoiets als in dit filmpje op 1.25quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we allemaal een enorme hekel aan. Oh nee, daar waren we bang voor. Tenzij je een grote lul hebt uiteraard.

Even die Wiki van je aanpassen Edgar, jij bent van 1974 en daar staat 1948quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:03 schreef Edgar1974 het volgende:
Okay, dit ben ik:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Edgar_Cairo
uhmm familie van....

Zie! Dus die meter was eigenlijk prima ingeschat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben goed op weg. Heb geloof ik nog twee mootjes in het vriesvak liggen. Gaat ook best snel als je wat moten weggeeft en een bevroren moot op de verwarming vergeet en vervolgens de verwarming ook vergeet uit te zetten, zodat je die moot de volgende ochtend in de vuilnisbak kunt pleuren.

Nee, ik heb zijn naam als usernaam gebruikt, ik ben verre familie van die gek...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even die Wiki van je aanpassen Edgar, jij bent van 1974 en daar staat 1948

Heb GUP op me lul staan,quote:

Wat is de vraag?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef blomst het volgende:
Nog iemand die de quiz doet en het antwoord weet op 59???

Ik ben pas bij 29, wat een kwelling zeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef blomst het volgende:
Nog iemand die de quiz doet en het antwoord weet op 59???

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |