abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63883104
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:52 schreef ToT het volgende:
Hey op de weblog van Fok staat ook iets van de Zeven Dags Adventistenkerk (Seven Day Adventist church)

[ afbeelding ]

Lullig geintje!

Ali, waar staan die 3 engelen voor? Jouw avatar is het symbool van die 3 engelen, zag ik zo gauw ergens.
De 3 engelen brengen de laatste boodschap voor de mensheid vlak voordat het judgment day is.

Openbaringen 14
6 En ik zag een anderen engel, vliegende in het midden des hemels, en hij had het eeuwige Evangelie, om te verkondigen dengenen, die op de aarde wonen, en aan alle natie, en geslacht, en taal, en volk;
7 Zeggende met een grote stem: Vreest God, en geeft Hem heerlijkheid, want de ure Zijns oordeels is gekomen; en aanbidt Hem, Die den hemel, en de aarde, en de zee, en de fonteinen der wateren gemaakt heeft.
8 En er is een andere engel gevolgd, zeggende: Zij is gevallen, zij is gevallen, Babylon, die grote stad, omdat zij uit den wijn des toorns harer hoererij alle volken heeft gedrenkt.
9 En een derde engel is hen gevolgd, zeggende met een grote stem: Indien iemand het beest aanbidt en zijn beeld, en ontvangt het merkteken aan zijn voorhoofd, of aan zijn hand,
10 Die zal ook drinken uit den wijn des toorn Gods, die ongemengd ingeschonken is, in den drinkbeker Zijns toorns; en hij zal gepijnigd worden met vuur en sulfer voor de heilige engelen en voor het Lam.
11 En de rook van hun pijniging gaat op in alle eeuwigheid, en zij hebben geen rust dag en nacht, die het beest aanbidden en zijn beeld, en zo iemand het merkteken zijns naams ontvangt.
12 Hier is de lijdzaamheid der heiligen; hier zijn zij, die de geboden Gods bewaren en het geloof van Jezus.

De vlammen in mijn avatar stellen die 3 engelen voor ja.. de boek en het kruis spreken voor zich.
pi_64591207
TVP
Your lights are on, but youre not home
Your mind is not your own
Your heart sweats, your body shakes
Another kiss is what it takes
pi_64596289
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:19 schreef Edgar1974 het volgende:
TVP Kutkick
  zaterdag 3 januari 2009 @ 00:47:23 #55
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_64602518
Oh please, laat deze Ali egotrip in duivelsnaam naar de krochten van FOK wegzakken!!!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 3 januari 2009 @ 02:00:48 #56
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_64604497
I love LUCI !
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_64608249
Interresant topic . FF terug lezen van de TS....
pi_64609282
Oké gelezen, de titel van het topic zegt eigenlijk al genoeg, alle kunstgrepen die sommige mensen ondergaan en/of aangrijpen zijn occult, de enige ware genezer en brenger vanzaligheid en geluk is GOD. Zoals een horloge maker zijn horloge's kent en weten wanneer deze kapot zijn en of ze nog gemaakt kunnen worden. De anderen horloge makers zijn incompetent. Ik vind de volgende serie zeer interessant, hij heet what the bleep do we know, vast al bekend bij vele,maar niet minder mooi en/of interessant voor degene die 'm niet kennen: Je kunt kijken en luisteren via youtube en/of de film cq docu met ondertiteling via andere wegen (occulte ) kijken, of als er nog in videotheek in de buurt is overgebleven....Afijn hier een paar delen die ik zeer interresant vind:

Boodschappen van water:

Hoe de kijker (het brein?) dingen beinvloed, gedrag beinvloed:

Waarschuwing:
Dit is voor sommige occulte materie

[ Bericht 0% gewijzigd door Edgar1974 op 03-01-2009 12:22:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: