Ik maak even een nieuw deeltje aanquote:Op woensdag 3 september 2008 21:25 schreef neo567 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorgaande delen:
Al het occulte is Luciferiaans
Al het occulte komt van Lucifer deeltje 2
Al het occulte komt van Lucifer, deel 3
Al het slechte en occulte komt van Lucifer deeltje 4.
Al het occulte komt van Lucifer deel 5
Al het occulte komt van Satan deel 6
Al het occulte komt van Lucifer Deeltje 7 alweer
Al het occulte komt van Lucifer deel 8
Al het occulte komt van Lucifer deel 9
Al het occulte komt van Lucifer, deel 10
Al het occulte komt van Lucifer #11
Al het occulte komt van lucifer deeltje #12
Al het occulte komt van Lucifer deel 13
Al het occultisme komt van Lucifer deel 14 :)
Al het occulte komt van Lucifer deel 15
Al het occulte komt van Lucifer deel # 16
Al het occulte komt van lucifer #17
Al het occulte komt van Lucifer #18
[SC] Al het occulte komt van Lucifer deel # 19
[SC] Al het occulte komt van Satan of God deel 20
[SC] Al het occulte komt van Satan of God deel 21
Jij durft nogal!! Waarom bid je niet slechts voor zulk een vrouw in plaats van haar volledig te hersenspoelen op een moment dat ze toch al labiel is? Je weet namelijk, met je psychologie achtergrond, dat zulke mensen veel ontvankelijker zijn voor allerlei verhaaltjes die hun verteld worden. Als jouw god zich werkelijk manifesteert in levens zou je niet meer hoeven doen dan aan jouw god vragen dat bij deze vrouw te doen, in plaats van je radicaal op dergelijke manier in haar leven mengen en zelf voor god te gaan spelen.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Verder is er een mexicaanse dame op mijn pad gekomen, katholiek van origine, maar had er een zware hekel aan. Ze maakt korte films, heeft in Australie en India gewoond, is getrouwd en gescheiden, en al met al een hoop drama en problemen in haar leven. Tijd bezig geweest met hindoeisme, geloofde in de kracht van Shiva, Brahma enz. Na haar echtscheiding flinke rugklachten gekregen, werd van kwaad tot erger, medicijnen gaan nemen etc. Veel gesprekken met haar gehad over geloof, haar met veel geduld en zorg behandeld, veel geluisterd naar al haar verhalen en haar proberen te laten zien en uit te leggen wat ik geloof en waarom. Ze was erg bang om weer bedrogen te worden door iemand, zoals al zovaak in haar leven gebeurd was. Maar ik heb haar vertrouwen weten te winnen en ze zegt dat het de enige keer is dat ze werkelijk naar iemand luistert en serieus neemt met betrekking tot dit soort zaken. Ze waarschuwde me constant dat ze me niet wil kennen als ik een fanatiekeling ben, dat ze zich niet zal bekeren, dat ze haar geloof niet zou veranderen, dat ze geen zevendedagsadventist zou worden, enz. Ik heb haar mijn bijbel laten lezen, dat was nogal schokkend voor haar omdat zij altijd heel andere zaken te lezen kreeg door de katholieke kerk. Verder laten zien dat Shiva een andere naam voor Satan is volgens occultisten en dat ik geloof dat het rotzooien in die richting van spiritualiteit mede oorzaak is van haar problemen. Ondertussen heeft ze al haar godenbeeldjes, afbeeldingen en gerelateerde sieraden weggegooid, is ze mee naar mijn kerk geweest, we hebben voor de genezing van haar rug gebeden en door geniale massages van iemand in mijn kerk slikt ze nu vooor het eerst in 2 jaar geen medicijnen meer, voelt zich top, ik zie haar opbloeien, dat is fantastisch. Ze wil haar leven beteren en ik begeleid haar naar God toe. En zo leer ik allerlei mensen kennen en deel de zaken die ik aan kennis en ervaring heb opgedaan.
God werkt via mensen. Deze vrouw laat zich niet zomaar indoctrineren, daar is ze intelligent genoeg voor. Uiteraard bid ik voor haar, bidt zij voor zichzelf, en bidden we samen. Ik ondersteun haar en begeleidt haar naar God toe, zodat ze een relatie met Hem opbouwt, in plaats van, zoals ze haar hele leven heeft gedaan, zichzelf afhankelijk maken van anderen, mij in dit geval. Codependence noemt ze het zelf.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:59 schreef ElizabethR het volgende:
Maar eigenlijk heb je die vrouw dus gewoon, terwijl ze niet lekker in haar vel zat, geïndoctrineerd, getuige onderstaande....
[..]
Jij durft nogal!! Waarom bid je niet slechts voor zulk een vrouw in plaats van haar volledig te hersenspoelen op een moment dat ze toch al labiel is? Je weet namelijk, met je psychologie achtergrond, dat zulke mensen veel ontvankelijker zijn voor allerlei verhaaltjes die hun verteld worden. Als jouw god zich werkelijk manifesteert in levens zou je niet meer hoeven doen dan aan jouw god vragen dat bij deze vrouw te doen, in plaats van je radicaal op dergelijke manier in haar leven mengen en zelf voor god te gaan spelen.
Nooit gezegd dat massage occult is hoor. De spieren masseren als ze vast zitten is volgens mij beter dan iemand medicijnen blijven voeren tegen de pijn.quote:Bovendien is massage occult. Dat heb jij ons zelf verteld. En je weet ook heel goed, met je psychologie achtergrond, dat somatische problemen vaak ontstaan door psychosomatische. De ontvankelijkheid van deze vrouw voor jouw indoctrinatie, immers ze is enigszins gedecompenseerd, geeft haar een euforisch gevoel. Weg pijn. Heel logisch.
Dat weet ze heel goed ja. Ze is intelligent genoeg om haar eigen keuzes te maken en af te wegen of iets te geloven valt of niet. Ze vindt de kerk geweldig, wil nu elke week komen. Ze bloeit helemaal op. Fantastisch om te zien hoe iemand in zeer korte tijd zo positieve veranderingen ondergaat, fysiek mentaal en emotioneel, als zij nu. Misschien kun je zelf met haar een praatje maken als je naar Parijs komt en mn kerk bezoekt zoals je hebt aangegeven dat je wil doen, en kan je dan een redelijk oordeel vellen.quote:Ik word echt heel naar bij dit verhaal. Waarom laat jij een vrouw occulte rituelen ondergaan? Waarom stuur jij haar een richting in die jou aanstaat op een moment dat zij daar geen evenwichtige keuze over kan maken gezien haar geestelijke gesteldheid? Wie ben jij wel helemaal om je met levens te bemoeien op een manier die zo ver gaat? En weet deze vrouw wel dat je inderdaad een godsdienstfanaat bent?
Dat heb ik helemaal niet aangegeven. Ik heb juist gezegd dat ik totaal geen interesse heb om jouw kerk te bezoeken. Maand of drie geleden al.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Misschien kun je zelf met haar een praatje maken als je naar Parijs komt en mn kerk bezoekt zoals je hebt aangegeven dat je wil doen, en kan je dan een redelijk oordeel vellen.
Pardon???????????????????quote:Op woensdag 5 november 2008 23:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nu de economie in razend tempo instort en Obama aan de macht is gekomen, zal de waarheid van alles wat ik eerder hier verkondigd heb steeds duidelijker worden.
Ze is er zelf anders dolgelukkig meequote:Op woensdag 5 november 2008 23:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet aangegeven. Ik heb juist gezegd dat ik totaal geen interesse heb om jouw kerk te bezoeken. Maand of drie geleden al.
En verder is het inderdaad net of je nooit bent weggeweest. Nog steeds een betonnen plaat voor de kop. En je kunt het noemen zoals je wilt maar je doet niet meer dan mensen hersenspoelen in naam van god. Walgelijk
Uiteraard, een labilico die aandacht krijgt. Je hebt haar vast verteld hoe speciaal ze is, en dat god wil dat ze gelukkig is, en al die andere blablabla die je gelijk een of andere self proclaimed profeet meent de wereld in te moeten slingeren. Simpel scoren met iemand die niet zeker in haar schoenen staat. Maar zo gebeurt het altijd bij sektes.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ze is er zelf anders dolgelukkig mee
Zelden zo veel contradicties in zo'n klein stukje text gezienquote:Op woensdag 5 november 2008 22:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
God werkt via mensen. Deze vrouw laat zich niet zomaar indoctrineren, daar is ze intelligent genoeg voor. Uiteraard bid ik voor haar, bidt zij voor zichzelf, en bidden we samen. Ik ondersteun haar en begeleidt haar naar God toe, zodat ze een relatie met Hem opbouwt, in plaats van, zoals ze haar hele leven heeft gedaan, zichzelf afhankelijk maken van anderen, mij in dit geval. Codependence noemt ze het zelf.
Precies, dat heeft ze ook. Ze is geen verstandelijk gehandicapte die ik nu volledig manipuleer naar mijn denkbeelden zonder dat ze zelf een eigen keuze heeft of kritisch na blijft denken. Ik deel mijn informatie en overtuigingen en wat zij daarmee doet moet ze zelf weten. Zo geloofde ze dat het 3e of 4e gebod van de tien geboden is dat je kerstmis, pasen enz. moet vieren. Dat had ze geleerd op haar katholieke school in Mexico. Toen ik haar een king james liet lezen om te laten zien dat de tien geboden heel anders waren, was dat vrij shockerend voor haar. Wat ze vervolgens met die informatie doet moet ze helemaal zelf weten. Verder bekritiseert ze mij ook genoeg om de fouten die ik maak. Maar ondertussen is ze nu na 2 jaar wel van haar rugpijn af, voelt zich stukken beter, gaat voor het eerst in haar leven met plezier naar een kerk, voelt zich er helemaal thuis, ze bidt nu niet alleen maar weesgegroetjes en onzevaders maar bidt nu als in communicatie (en die gebeden worden ook verhoord is onze overtuiging, gezien de zaken die allemaal gebeuren), ze heeft haar psychiater niet eens meer nodig, en ze bloeit helemaal op. Ik vind dat fantastisch en wat mij betreft is het volledig aan God te danken, ik ben slechts een boodschapper en zonder Hem had ik niets voor haar kunnen doen.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:12 schreef Bastard het volgende:
Maar we doen toch allemaal wat ons goed dunkt? Tenslotte bloeit zij weer op als ik het goed begrijp, en daar gaat het toch ook om.
En dan ben ik nog van mening dat zij zelf haar eigen leven in handen heeft en daar zelf verantwoording voor dient te nemen.
Hey hoe is het met jou? Je hebt nooit meer een email teruggestuurd johquote:
Nee dat klopt ik ben hem helemaal vergeten excusesquote:Op donderdag 6 november 2008 09:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Hey hoe is het met jou? Je hebt nooit meer een email teruggestuurd johga je nog naar Finland?
Hoe bevalt het daar?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Oke, jammer. Geen andere plannen om te reizen? Baantje gevonden? Echt goed dat je geen medicijnen meer nodig hebt!!
Met mij gaat het fantastisch eigenlijk. Ben nu even in Nederland voor kort familiebezoekje, vrijdag weer terug naar Parijs.
Waar heb ik het over een verstandelijk gehandicapte gehad? Ik heb het over een vrouw die al een paar jaar niet lekker in haar vel zit, en enigsins labiel is. Dat schrijf je immers zelf. En je weet ook wat aandacht doet met een gedecompenseerd persoon.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Precies, dat heeft ze ook. Ze is geen verstandelijk gehandicapte
Als je dat op dezelfde manier doet zoals hier op het forum, dan is er wel degelijk sprake van indoctrinatie. Je hebt hier ook weet ik hoelang nogal dwingend op mensen ingepraat die hun probleempjes op dit forum zetten. Allemaal gewoon terug te lezen. Die mensen roep je op om zich te bekeren tot jouw geloof, zelfs onder het mom van 'baadt het niet dan schaadt het niet'. En het moet wel jouw geloof zijn, anders is het nog nutteloos.quote:
die ik nu volledig manipuleer naar mijn denkbeelden zonder dat ze zelf een eigen keuze heeft of kritisch na blijft denken. Ik deel mijn informatie en overtuigingen en wat zij daarmee doet moet ze zelf weten.
Nou en? Is daar iets mis mee? Jij gelooft dat als er een foto van een politicus voorbij komt die zijn middel en ringvinger kromt en zijn pink en wijsvinger omhoog houdt dat die politicus een duivelsaanbidder is.quote:Zo geloofde ze dat het 3e of 4e gebod van de tien geboden is dat je kerstmis, pasen enz. moet vieren. Dat had ze geleerd op haar katholieke school in Mexico.
Niemand weet wat de juiste interpretatie van die tien geboden is. Ook jij niet. Maar je schotelt het wel aan haar voor als de ultieme waarheid.quote:Toen ik haar een king james liet lezen om te laten zien dat de tien geboden heel anders waren, was dat vrij shockerend voor haar.
Nou nee, want jij wijst haar de volgens jou enige juiste weg. Daar begeleid je haar zelfs naar toe. Als ze zelf mocht weten wat ze met de informatie deed, dan vertelde je haar wat jij denkt en liet haar verder met rust.quote:Wat ze vervolgens met die informatie doet moet ze helemaal zelf weten.
Zoals ik al zei, iemand met psychosomatische klachten heeft behoefte aan een luisterend oor en menselijk contact, en als ze dat krijgt, dan verdwijnen somatische klachten ook als sneeuw voor de zon. Zeker somatische klachten zoals rugpijn zonder dat daar een afdoende medisch aanwijsbare reden voor gevonden kan worden als in een hernia, wervelslijtage en dergelijke. Juist onverklaarbare rugpijn is een van de vele pijntjes die zich uiten bij geestelijk onbehagen. En dat weet jij, je hebt psychologie gestudeerd. Dus om het af te doen als een wondertje van god is zeker in jouw geval reuze lachwekkend. Het is feitelijk gezien reuze simpel.quote:Verder bekritiseert ze mij ook genoeg om de fouten die ik maak. Maar ondertussen is ze nu na 2 jaar wel van haar rugpijn af, voelt zich stukken beter, gaat voor het eerst in haar leven met plezier naar een kerk, voelt zich er helemaal thuis, ze bidt nu niet alleen maar weesgegroetjes en onzevaders maar bidt nu als in communicatie (en die gebeden worden ook verhoord is onze overtuiging, gezien de zaken die allemaal gebeuren), ze heeft haar psychiater niet eens meer nodig, en ze bloeit helemaal op.
Waar komt jouw drive vandaan om jezelf als boodschapper van god te beschouwen? Wat geeft jou het idee dat je perse iets voor die vrouw moet doen? En waarom zo radicaal? Waarom kun je niet gewoon een luisterend oor zijn zonder haar te beinvloeden en een richting in te sturen? Wie bepaalt dat jij haar levensrichting mag veranderen? Waarom smeer je haar een sektarisch geloof aan dat anders is dan het geloof wat ze al had en door miljoenen mensen over de hele wereld beleden wordt?quote:Ik vind dat fantastisch en wat mij betreft is het volledig aan God te danken, ik ben slechts een boodschapper en zonder Hem had ik niets voor haar kunnen doen.
Meer uitleg daarover is vast wel te vinden op de website van jouw kerk in Parijsquote:Op donderdag 6 november 2008 20:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Zou je hier wat meer duidelijkheid over willen geven?
Overigens heeft jouw kerk in Parijs een partnership met de orde der Maltezers. Vrijmetselaars.
quote:Obama loopt met 'global citizenship' te koop, dat is duurzame ontwikkeling. Meer uitleg daarover is vast wel te vinden in 1 van de andere delen van dit topic en andere topics.
En met onderstaande maak jij zelf mijn hele punt nog duidelijker dan ik het kan verwoorden:quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Verder weet ik dat het niet goed met haar gaat, dat ze eenzaam is, veel lijdt, dat geeft me hoop, omdat ze in dat geval meer open zou staan voor mijn aandacht mocht ik haar weer tegenkomen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Iemand die blij en tevreden met alles is, heeft geen behoefte aan een andere boodschap over het leven. Als ik haar in tijd van eenzaamheid met alle liefde kan behandelen, zal ze daar veel vatbaarder voor zijn in een tijd van lijden dan wanneer alles oke is en ze alles heeft wat haar hartje begeert, toch?
Ik kan hier alleen maar gevoelens van walging voor hebben.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ondertussen blijkt haar filosofie steeds desastreuzere uitwerkingen te hebben en uiteindelijk zal ze daardoor openstaan voor iets anders.
Zelfs mn kennis die ik in mn studie psychologie op heb gedaan komt daarbij van pas.
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Verder is er een mexicaanse dame op mijn pad gekomen, katholiek van origine, maar had er een zware hekel aan. Ze maakt korte films, heeft in Australie en India gewoond, is getrouwd en gescheiden, en al met al een hoop drama en problemen in haar leven. Tijd bezig geweest met hindoeisme, geloofde in de kracht van Shiva, Brahma enz. Na haar echtscheiding flinke rugklachten gekregen, werd van kwaad tot erger, medicijnen gaan nemen etc. Veel gesprekken met haar gehad over geloof, haar met veel geduld en zorg behandeld, veel geluisterd naar al haar verhalen en haar proberen te laten zien en uit te leggen wat ik geloof en waarom. Ze was erg bang om weer bedrogen te worden door iemand, zoals al zovaak in haar leven gebeurd was. Maar ik heb haar vertrouwen weten te winnen enzovoorts
Dankjewel voor je zorg. Ik ben in principe zo vrij als een vogel, kan zo iets anders gaan doen of verder studeren, dus openingen genoeg.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:54 schreef erodome het volgende:
Ali, fijn om te horen dat je het naar je zin hebt inparijs en wat metro's schrobben betrefd, iedereen moet ergens beginnen en een beetje nederigheid heeft nog nooit iemand kwaad gedaan.
Zou alleen wel erg voorzichtig zijn met het opgeven van andere zaken omdat je een "influistering" hebt gekregen, misschien is het wel een test om te zien hoe standvastig je bent, misschien is het een projectie van je eigen geest om een bepaalde reden.
Als jij denkt dat je metro's moet gaan schrobben moet je dat vooral niet laten, maar hou je verdere dromen levend en blijf je doel volgen, in de tussentijd schrob je je heerlijk een ongeluk en leer je ervan wat je denkt te moeten leren.
Zorg dat je een opening voor jezelf houdt voor daarna...
goede bedoelingen ja. Maar de weg naar de hemel met goede acties. Ik maak niet expres of bewust misbruik van zwakte, toevallig beschrijf ik nu 2 mensen waarmee het wat minder gaat, waarvan ik de ene nog niet eens heb gesproken, maar heb ook contact met mensen waarmee het goed gaan en op zoek zijn naar hun weg in geloof en spiritualiteit. Ik zoek de mensen niet uit ofzo. Het loopt gewoon zo en ik doe wat God mij ingeeft en dat heeft verrassend goede resultaten tot nu toe. Zowel bij mij persoonlijk als de mensen in mijn omgeving. Maar ik begrijp je standpunt. De manier waarop Elizabeth het uit stoot mij dan weer helemaal af en ik heb geen trek om daarop te antwoorden.quote:Verder deel ik wel een beetje de zorgen van elizabeth, niet alleen uit het verhaal van deze mevrouw, maar ook vanuit het verhaal over het meisje van je dromen klinkt een "misbruik" maken van andersmans zwakte door.
Het is helemaal niet erg om mensen te willen helpen, het is ook niet rg dat je dat vanuit jouw standpunt, vanuit jouw denkwijze doet en dan ook komt met dingen die jou geholpen hebben, ik denk dat iedereen dat automatisch doet.
Maar pas op geen misbruik te maken van zwakte om te beinvloeden en jezelf als een soort "redder van verloren zielen" te zien, daarmee kan je meer kwaad doen dan goed.
Ik geloof heilig in je goede bedoelingen, vanuit jouw denkwijze en standpunt doe je wat juist is, maar wees voorzichtig, mensen die op dit moment in hun leven zwak staan zijn kwetsbaar, makkelijk te beinvloeden vaak, maak daar geen misbruik van, ook niet vanuit goede bedoelingen, want je kent de uitdrukking, d eweg naar de hel is geplaveid met....
Hier ben je anders alweer iemand die emotioneel wat minder in zijn vel zit aan het warm sudderen.... En zo kan ik nog wel een paar topics opdiepen die veel en veel verder gaan en waarin jij aan dergelijke mensen nogal dwingend vertelt dat de enige manier waarop ze uit de shit komen christen worden is, en wel op jouw manier.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik zoek de mensen niet uit ofzo.
Ik ga vandaag helaas alweer terug, ben 3 weken geweest, maar het is inderdaad een mooie stadquote:Op woensdag 5 november 2008 20:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nee is aan de Quai d'Orsay.
http://www.acparis.org/
http://en.parisinfo.com/m(...)ican-church-in-paris
Op dinsdagavonden zijn er om en om bijbelstudies en pizzanights. Volgende week is t pizza night, is niet zo heel boeiend, week daarop weer bijbelstudie. Verder zijn er op zondag gratis concerten.
http://www.acparis.org/events.html
Misschien ook voor jou de moeite waard, wie weet spreken we elkaar nog een keer in t echt als je komt.
Als je gaat kan je beter metro pont de l'Alma nemen want die is dichterbij dan invalides.
Hoe bevalt het tot nu toe? Zalige stad om te leven of niet?
Wat is je verlies als je ermee ophoudt?quote:
Tja de lijn tussen goede bedoelingen die fout gaan en goede daden is een dun lijntje, maar als je iemand vrijblijvend helpt doe je het wel goed denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dankjewel voor je zorg. Ik ben in principe zo vrij als een vogel, kan zo iets anders gaan doen of verder studeren, dus openingen genoeg.
[..]
goede bedoelingen ja. Maar de weg naar de hemel met goede acties. Ik maak niet expres of bewust misbruik van zwakte, toevallig beschrijf ik nu 2 mensen waarmee het wat minder gaat, waarvan ik de ene nog niet eens heb gesproken, maar heb ook contact met mensen waarmee het goed gaan en op zoek zijn naar hun weg in geloof en spiritualiteit. Ik zoek de mensen niet uit ofzo. Het loopt gewoon zo en ik doe wat God mij ingeeft en dat heeft verrassend goede resultaten tot nu toe. Zowel bij mij persoonlijk als de mensen in mijn omgeving. Maar ik begrijp je standpunt. De manier waarop Elizabeth het uit stoot mij dan weer helemaal af en ik heb geen trek om daarop te antwoorden.
Ja inderdaad!quote:Op maandag 10 november 2008 17:52 schreef Rimpelhond het volgende:
dat dit topic nog steeds loopt. Geweldig...
Ah mooi, wat ga je precies doen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:18 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
En hallo Ali! Fijn om te horen dat het zo goed gaat!![]()
(Binnenkort ga ik ook mijzelf even opnieuw vinden, maar ik ga nog een stapje verder: Australie!)
Reizen en van alles zien in Australie.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ah mooi, wat ga je precies doen?
Omdat ik dat met mijn eigen ogen heb zien gebeuren.quote:Op zondag 30 november 2008 22:54 schreef Machiavelli. het volgende:
Ali waarom ben jij zo vreselijk overtuigd dat God via mensen werkt om genezing te brengen?
Oke dan, spannendquote:Op maandag 1 december 2008 08:44 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Reizen en van alles zien in Australie.
Maar ook vooral "zijn" als ik daar ben.
Het is een droom die ik al heel lang heb gehad dus het dit is ook het waar maken van een droom. Heb altijd al "iets" met Australie gehad.
Een persoon leren kennen via Sydney en eentje in Melbourne (via het persoon in Sydney).
In Sydney redt ik mijzelf en ga ik haar ontmoeten, maar bij het persoon in Melbourne kan ik 3 weken blijven (blijf een weekje in Sydney dus.)
En zij gaat mij dan ook echt Melbourne en omstreken actief laten zien.
Weekje kamperen, lange road trips en all that jizz.
Lekker alleen. Zonder vriendin. Zonder wat dan ook wat met mijn huidige leven en routine te maken heeft hier thuis.
Een dappere onderneming, want ik ben nog nooit zo lang van huis weg geweest. Nog nooit zo ver. En al helemaal nooit in mijn eentje.
But it has to be done.
Als er een God is Ali, dan heeft deze tot mij gesproken en het moment lijkt nu juist.
Ticket is geboekt enkele weken geleden.
Er is geen weg meer terug.
Nog 8 weken.
(29 januari vertrek ik en op 28 februari land ik weer op Schiphol.)
Same here, door Reiki!quote:Op maandag 1 december 2008 17:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Omdat ik dat met mijn eigen ogen heb zien gebeuren.
Ja. Absoluut.quote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Oke dan, spannendJe gelooft dat God je in deze richting gestuurd heeft?
WHAAAAAT !! Jij ook al ??quote:
Onzin.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:09 schreef ToT het volgende:Eggg wel! En het erge is: het werkt ook nog!
Nee, dat heb jij niet.quote:Op maandag 1 december 2008 17:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Of je hebt iets meegemaakt wat je niet kunt verklaren en vult dat in met dat geloof wat het beste bij je pastquote:Op maandag 1 december 2008 17:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]

|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |