Ik weet het niet, maar slimme acties vind ik het allemaal niet. Eén zieke en MM heeft slechte publiciteitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg je ook een gratis longontsteking bij die gratis dvd speler?

Sommige mensen mogen die niet hebben, laat staan een eigen wil.quote:

hagelslagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En veel plezier gewenst, ga je de schoolslag doen of een andere?
 met beschuitje
   met beschuitje   
  laters..........
   laters..........

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:24 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Sommige mensen mogen die niet hebben, laat staan een eigen wil.
Reminds me of...What ever, sla je slag FANN !!
 ik ga mijn best doen......

Later Fan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ben weeeeeeeeeeeeeg

Heb 'm al aangepast.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Later Fan!

Ik ken deze clip van unforgiven helemaal niet?

Hagelslag klinkt als winterse neerslag, glij niet van je boterhamquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:25 schreef FANN het volgende:
[..]
hagelslagmet beschuitje

laters..........

volgens mij zitten we dat allemaal op de één of andere manierquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:31 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Die jongen zit gevangen in een machtsmatrix.

Daar heb je geen erg in als je er niet langer als 3 seconden over nadenkt, maar als je op onderzoek uitgaat, dan kom je erachter dat we er allemaal inzitten, niet erg want ik ga het zoete appeltje niet zuur maken, iig niet die van mezelf, ik geniet van allesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
volgens mij zitten we dat allemaal op de één of andere manier
 !
  !  

Je doet mij aan iemand denken, z'n naam begint met een N en eindigt op een O. Trek het je verder niet aan, 't is een hersenspinsel, dus mijn probleemquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:42 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Daar heb je geen erg in als je er niet langer als 3 seconden over nadenkt, maar als je op onderzoek uitgaat, dan kom je erachter dat we er allemaal inzitten, niet erg want ik ga het zoete appeltje niet zuur maken, iig niet die van mezelf, ik geniet van alles!
Ik zeg zo: Het leven is niet kort, het is het langste wat je OOIT zal doen

Daar zit waarheid in.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:42 schreef Edgar1974 het volgende:
Ik zeg zo: Het leven is niet kort, het is het langste wat je OOIT zal doen

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In een leven? Ook veel leugens hoor

Die maakt Nachtzuster altijd voor mij.....heb er geen omkijken naar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
NMNS waar heb je de ava vandaan, ik zit nog in de oudjaarsnacht, ik kan dat andere Ava-topic niet vinden.

Ze zijn leuk. Nachtzuster is tof , handig en behulpzaam , ze hielp mij ook met de Kerst-ava,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die maakt Nachtzuster altijd voor mij.....heb er geen omkijken naar.

[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #69quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ze zijn leuk. Nachtzuster is tof , handig en behulpzaam , ze hielp mij ook met de Kerst-ava,
Ik ga even op zoek naar kleinzusje.

Ik vermoed dat ik ze bij de laatste verhuizing heb weg gemikt.....Komt door die Al Gore, dacht dat we nooit meer ijs, anders dan soft - bananensmaak, zouden krijgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:16 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh+appeltaart

Al geschaatst, allen?

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik ze bij de laatste verhuizing heb weg gemikt.....Komt door die Al Gore, dacht dat we nooit meer ijs, anders dan soft - bananensmaak, zouden krijgen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |