Bungee jumpen geen beter idee?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, gaat beter dan gister. Dank je.
En Gert, ik zat er echt net aan te denken of skydiven zou helpen om het lekker los te schudden..

Gert, als ik wil schaatsen enzo, waar kan ik dat hier het beste doen? Afgezien van de uithof?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:17 schreef Gert het volgende:
O is het een puzzeltjes-quiz. Laat dan maar.
* Deja-vu krijgt met het woord "riddle" er in.

Daar heb ik toch niets aan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:27 schreef Flabberguest het volgende:
40 is zo simpel, 41 was ik kapot hahahaha

Vind het zelf een beetje oubollig, een remake omdat ze zelf niets kunnen verzinnen, maar goed de geschiedenis herhaalt zich bij gebrek aan inspiratie?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:26 schreef Dementor het volgende:
Oja Gebak van Krul komt vanavond op TV.

als je daar staat op je rechter muisknop drukkenquote:
 dan via dat balkje over lopen naar andere rondje
  dan via dat balkje over lopen naar andere rondje   

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:31 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
als je daar staat op je rechter muisknop drukkendan via dat balkje over lopen naar andere rondje

Ach het Schaep is ook een remake en scoort als een gek.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:31 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Vind het zelf een beetje oubollig, een remake omdat ze zelf niets kunnen verzinnen, maar goed de geschiedenis herhaalt zich bij gebrek aan inspiratie?
Doet nl een beetje jaren 50 aan enzo, maar fantastisch voor degene die dat nog steeds waarderen...

Plein voor het Kurhaus: http://www.coolhaus.nl/quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert, als ik wil schaatsen enzo, waar kan ik dat hier het beste doen? Afgezien van de uithof?

Ook zoiets ciske de rat enz, het zal de armoede en troost zijn, zo van: 't zijn de kleine dingen die 't doen..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach het Schaep is ook een remake en scoort als een gek.

Ik denk eerder dat het zo scoort vanwege de liedjes en het decor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:37 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Ook zoiets ciske de rat enz, ach het zal de armoede en troost zijn, zo van: 't zijn de kleine dingen die 't doen..
En dat in een tijd waarin mensen die verblind door hebzucht geld naar icesave enz....Ach het zijn misschien voorbodes voor aankomend jaar ivm krediet crisis enzo....

zit nu ook bij vraag 40, is skip niet een mogelijkheid?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, laat maar weten, als je weet wat de brug is.!
Het is zo 1 van click hier, en dan daar, don't touch the pink. Maar overal pink.
Veel shop plezier? (Ik heb nooit zoveel plezier in shoppen, dus weet niet wat ik je dan moet wensen)

Die brengen/maken de sfeer uit die armoedige tijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het zo scoort vanwege de liedjes en het decor.

Net alsof alleen de mensen van nu die het wat minder hebben graag naar die series kijken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:40 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Die brengen/maken de sfeer uit die armoedige tijd

Klaaswaal geen optie?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert, als ik wil schaatsen enzo, waar kan ik dat hier het beste doen? Afgezien van de uithof?

Nee, dat zeg ik niet, saamhorigheid is een menselijk iets, alleen ik een beetje meer als jou enz.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof alleen de mensen van nu die het wat minder hebben graag naar die series kijken.

Ga er dan niet op in.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:50 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet, saamhorigheid is een menselijk iets, alleen ik een beetje meer als jou enz.
Maar ik vind het niet zo interessant enzo, boeit me niet die remake's.

Ohw, bepaal jij dat hier?quote:

Skippen doe ik niet!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:39 schreef blomst het volgende:
[..]
zit nu ook bij vraag 40, is skip niet een mogelijkheid?
niet lees ik net

Neuh maar iets afdoen met ik vind het niet interessant enzo is een beetje flauw.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:54 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Ohw, bepaal jij dat hier?
Waar ik wel en niet op in ga?
Beetje hautain gedrag enzo, maar whatever!
Ik vind die serie's gewoonweg oubollig, maar als jij ervan geniet, zeg het voort!!!

Das waar, sorry; als jij lekker zit te eten, en ik zeg dat ik dat niet lekker vind, dan is dat niet gepast neem ik aanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh maar iets afdoen met ik vind het niet interessant enzo is een beetje flauw.
 . Ik wens je dan ook veel plezier met het kijken
 . Ik wens je dan ook veel plezier met het kijken   

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klaaswaal geen optie?
[ afbeelding ]

of een eigen mening.........quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh maar iets afdoen met ik vind het niet interessant enzo is een beetje flauw.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |