EEEEEEEEEEE daar heb je een punt NMNS, kwam tijdens het teruglezen ook op dat ideequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet mij aan iemand denken, z'n naam begint met een N en eindigt op een O. Trek het je verder niet aan, 't is een hersenspinsel, dus mijn probleem

Ja, mooie hond is dat!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik ze bij de laatste verhuizing heb weg gemikt.....Komt door die Al Gore, dacht dat we nooit meer ijs, anders dan soft - bananensmaak, zouden krijgen

zit ook niet te wachtn op die berichten in de krantquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, mooie hond is dat!
Jammer dan. Ik heb ook pas vorige week nieuwe schaatsen gekocht. Marktplaats is je vriend! Kga strax eens even een rondje fietsen hier door het gooi, even kijken waar het betrouwbaar is. Ik ben nog nooit door het ijs gezakt

Volgens mij zijn de randmeren hier aardig betrouwbaar.....'t is even doorfietsen, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, mooie hond is dat!
Jammer dan. Ik heb ook pas vorige week nieuwe schaatsen gekocht. Marktplaats is je vriend! Kga strax eens even een rondje fietsen hier door het gooi, even kijken waar het betrouwbaar is. Ik ben nog nooit door het ijs gezakt

Goedemiddag Sporti..... je doet mij denken aan fietsen, Die Ene maakt er ook nog een opmerking over, dus ik kom er niet onderuit, ik ga maar even zweten zoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEE daar heb je een punt NMNS, kwam tijdens het teruglezen ook op dat idee
goeiesmiddags allemaal

Ik was net tot 54!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:18 schreef blomst het volgende:
ik blijf hangen op vraag 59, wie o wie?

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goedemiddag Sporti..... je doet mij denken aan fietsen, Die Ene maakt er ook nog een opmerking over, dus ik kom er niet onderuit, ik ga maar even zweten zo
 ik was vanmorgen al 45 minuten spinnen

Ik doe 't even samen met muh dinnetjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:37 schreef Sporti het volgende:
[..]

Oh! Ranzig!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe 't even samen met muh dinnetje

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Daar had je de Oostzee mee kunnen droogleggen.

.
  .

Bij nader inzien ga ik maar voor de amputatie of de hernieuwde poging. Optie dikker worden valt af.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Als je die voor de Nederlandse kust legt, dan loopt Nederland never nooit niet onder....zeespiegelstijging of nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:43 schreef Sporti het volgende:
[..]

Dan maar rokjes, die vind ik ook leuker dan jurkjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb alleen maar een lippenstift gekocht. En boodschappen.
Paar leuke jurkjes gepast. Maar die stomme tieten van me passen niet in maat 38 en in maat 40 passen ze zo goed als wel, maar floddert de rest van de jurkjes overal waar niet geflodderd moet worden.

Onbegrijpelijk en schaamteloos dat je zo op Youtube wil (maar vermoedelijk weet ze het zelf niet)quote:

Weest trots op je vrouwelijkheid skattie.....hoe klein of groot het ook is, 't is wel van jou!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
Ik vind jurkjes leuker. Van die fleurige flodderjurkjes waar mijn tieten in passen.

.
 .

Hoe associeer jij mij met neo?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEE daar heb je een punt NMNS, kwam tijdens het teruglezen ook op dat idee
goeiesmiddags allemaal

Hoe weet jij, als relatieve nieuweling, dat het over een user gaat die al drie maanden een ban heeftquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Hoe associeer jij mij met neo?
Geeft niet, ik associeer jou met B....

And Cc makes three ...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:21 schreef Sporti het volgende:

I case my rest.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef Edgar1974 het volgende:
Hoe associeer jij mij met neo?
Geeft niet, ik associeer jou met ....

wELK nummer?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat voor een stomme vraag met die duck?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |