Sommige mensen mogen die niet hebben, laat staan een eigen wil.quote:

hagelslagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En veel plezier gewenst, ga je de schoolslag doen of een andere?
 met beschuitje
   met beschuitje   
  laters..........
   laters..........

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:24 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Sommige mensen mogen die niet hebben, laat staan een eigen wil.
Reminds me of...What ever, sla je slag FANN !!
 ik ga mijn best doen......

Later Fan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ben weeeeeeeeeeeeeg

Heb 'm al aangepast.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Later Fan!

Ik ken deze clip van unforgiven helemaal niet?

Hagelslag klinkt als winterse neerslag, glij niet van je boterhamquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:25 schreef FANN het volgende:
[..]
hagelslagmet beschuitje

laters..........

volgens mij zitten we dat allemaal op de één of andere manierquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:31 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Die jongen zit gevangen in een machtsmatrix.

Daar heb je geen erg in als je er niet langer als 3 seconden over nadenkt, maar als je op onderzoek uitgaat, dan kom je erachter dat we er allemaal inzitten, niet erg want ik ga het zoete appeltje niet zuur maken, iig niet die van mezelf, ik geniet van allesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
volgens mij zitten we dat allemaal op de één of andere manier
 !
  !  

Je doet mij aan iemand denken, z'n naam begint met een N en eindigt op een O. Trek het je verder niet aan, 't is een hersenspinsel, dus mijn probleemquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:42 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Daar heb je geen erg in als je er niet langer als 3 seconden over nadenkt, maar als je op onderzoek uitgaat, dan kom je erachter dat we er allemaal inzitten, niet erg want ik ga het zoete appeltje niet zuur maken, iig niet die van mezelf, ik geniet van alles!
Ik zeg zo: Het leven is niet kort, het is het langste wat je OOIT zal doen

Daar zit waarheid in.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:42 schreef Edgar1974 het volgende:
Ik zeg zo: Het leven is niet kort, het is het langste wat je OOIT zal doen

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In een leven? Ook veel leugens hoor

Die maakt Nachtzuster altijd voor mij.....heb er geen omkijken naar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
NMNS waar heb je de ava vandaan, ik zit nog in de oudjaarsnacht, ik kan dat andere Ava-topic niet vinden.

Ze zijn leuk. Nachtzuster is tof , handig en behulpzaam , ze hielp mij ook met de Kerst-ava,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die maakt Nachtzuster altijd voor mij.....heb er geen omkijken naar.

[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #69quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ze zijn leuk. Nachtzuster is tof , handig en behulpzaam , ze hielp mij ook met de Kerst-ava,
Ik ga even op zoek naar kleinzusje.

Ik vermoed dat ik ze bij de laatste verhuizing heb weg gemikt.....Komt door die Al Gore, dacht dat we nooit meer ijs, anders dan soft - bananensmaak, zouden krijgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:16 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh+appeltaart

Al geschaatst, allen?

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik ze bij de laatste verhuizing heb weg gemikt.....Komt door die Al Gore, dacht dat we nooit meer ijs, anders dan soft - bananensmaak, zouden krijgen

EEEEEEEEEEE daar heb je een punt NMNS, kwam tijdens het teruglezen ook op dat ideequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet mij aan iemand denken, z'n naam begint met een N en eindigt op een O. Trek het je verder niet aan, 't is een hersenspinsel, dus mijn probleem

Ja, mooie hond is dat!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik ze bij de laatste verhuizing heb weg gemikt.....Komt door die Al Gore, dacht dat we nooit meer ijs, anders dan soft - bananensmaak, zouden krijgen

zit ook niet te wachtn op die berichten in de krantquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, mooie hond is dat!
Jammer dan. Ik heb ook pas vorige week nieuwe schaatsen gekocht. Marktplaats is je vriend! Kga strax eens even een rondje fietsen hier door het gooi, even kijken waar het betrouwbaar is. Ik ben nog nooit door het ijs gezakt

Volgens mij zijn de randmeren hier aardig betrouwbaar.....'t is even doorfietsen, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, mooie hond is dat!
Jammer dan. Ik heb ook pas vorige week nieuwe schaatsen gekocht. Marktplaats is je vriend! Kga strax eens even een rondje fietsen hier door het gooi, even kijken waar het betrouwbaar is. Ik ben nog nooit door het ijs gezakt

Goedemiddag Sporti..... je doet mij denken aan fietsen, Die Ene maakt er ook nog een opmerking over, dus ik kom er niet onderuit, ik ga maar even zweten zoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEE daar heb je een punt NMNS, kwam tijdens het teruglezen ook op dat idee
goeiesmiddags allemaal

Ik was net tot 54!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:18 schreef blomst het volgende:
ik blijf hangen op vraag 59, wie o wie?

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goedemiddag Sporti..... je doet mij denken aan fietsen, Die Ene maakt er ook nog een opmerking over, dus ik kom er niet onderuit, ik ga maar even zweten zo
 ik was vanmorgen al 45 minuten spinnen

Ik doe 't even samen met muh dinnetjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:37 schreef Sporti het volgende:
[..]

Oh! Ranzig!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe 't even samen met muh dinnetje

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Daar had je de Oostzee mee kunnen droogleggen.

.
  .

Bij nader inzien ga ik maar voor de amputatie of de hernieuwde poging. Optie dikker worden valt af.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Als je die voor de Nederlandse kust legt, dan loopt Nederland never nooit niet onder....zeespiegelstijging of nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:43 schreef Sporti het volgende:
[..]

Dan maar rokjes, die vind ik ook leuker dan jurkjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb alleen maar een lippenstift gekocht. En boodschappen.
Paar leuke jurkjes gepast. Maar die stomme tieten van me passen niet in maat 38 en in maat 40 passen ze zo goed als wel, maar floddert de rest van de jurkjes overal waar niet geflodderd moet worden.

Onbegrijpelijk en schaamteloos dat je zo op Youtube wil (maar vermoedelijk weet ze het zelf niet)quote:

Weest trots op je vrouwelijkheid skattie.....hoe klein of groot het ook is, 't is wel van jou!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
Ik vind jurkjes leuker. Van die fleurige flodderjurkjes waar mijn tieten in passen.

.
 .

Hoe associeer jij mij met neo?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEE daar heb je een punt NMNS, kwam tijdens het teruglezen ook op dat idee
goeiesmiddags allemaal

Hoe weet jij, als relatieve nieuweling, dat het over een user gaat die al drie maanden een ban heeftquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Hoe associeer jij mij met neo?
Geeft niet, ik associeer jou met B....

And Cc makes three ...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:21 schreef Sporti het volgende:

I case my rest.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef Edgar1974 het volgende:
Geeft niet, ik associeer jou met ....

wELK nummer?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat voor een stomme vraag met die duck?

41 geloof ik.quote:

Daar er een historie is, als men de zoek functie gebruikt, je doet je dommer voor als je bentquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe weet jij, als relatieve nieuweling, dat het over een user gaat die al drie maanden een ban heeft

Until further noticequote:

o die ja, op goed geluk iets aanklikken,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W

Waar zoek je op dan? Want ik heb nergens NEO genoemd toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:05 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Daar er een historie is, als men de zoek functie gebruikt, je doet je dommer voor als je bent

Ach jee, ikke superstar zijn enzo:quote:

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Geeft niet, ik associeer jou met ....
 hoe kan jij dat nou weten
 hoe kan jij dat nou weten  

Hoe kan jij dat nou weten?quote:

Ik had hem ook nog niet door. Knap van meneer Edgggggar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar zoek je op dan? Want ik heb nergens NEO genoemd toch?

Niet specifiek, maar ik heb terug gelezen en lees al een tijdje mee, heb de zoekfunctie ook gebruikt, en niemand heeft een username die begint met een N en eindigty op O hier in de RLS SC. Vandaar dat ik gokte met enige zekerheid op Neoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar zoek je op dan? Want ik heb nergens NEO genoemd toch?
 . Maar op wie ander doelen jullie dan ?
 . Maar op wie ander doelen jullie dan ?

Ik ben wel sportief maar lijk verder niet op Lieke, of toch...... qua zeuren misschienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef Edgar1974 het volgende:
Sporti, doet me denken aan sporti lieke.

Pieker me suf, help ff
  Pieker me suf, help ff

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik had hem ook nog niet door. Knap van meneer Edgggggar.

Beequeen, kloon van enzo, maar dat heb ik mis achteraf gezienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ben wel sportief maar lijk verder niet op Lieke, of toch...... qua zeuren misschien
Wie bedoel je met BPieker me suf, help ff

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik had hem ook nog niet door. Knap van meneer Edgggggar.
 Aan hem had ik nog niet eens gedacht
  Aan hem had ik nog niet eens gedacht   

Toevallig per ongeluk enzo, maar hoe ben jij hier ooit terecht gekomen dan? express ofzo ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
Grappig. In je eerste post hier zei je dat je een willekeurig topic had aangeklikt.
Vond ik toen ook al zo toevallig. En nu ben je al lang aan het meelezen hier.

Ik klikte iig niet op een willekeurig topic om te vragen 'Waar gaat het hier over?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef Edgar1974 het volgende:
Toevallig per ongeluk enzo, maar hoe ben jij hier ooit terecht gekomen dan? express ofzo ?
 .
 .

Dan heb je ook vast gelezen dat hij al een poosje mee las.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
Grappig. In je eerste post hier zei je dat je een willekeurig topic had aangeklikt.
Vond ik toen ook al zo toevallig. En nu ben je al lang aan het meelezen hier.

Nee. Ik las alleen dat hij een willekeurig topic aanklikte voor zijn eerste post. Toen vond ik het al zo opmerkelijk dat dat direct een SC topic was.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:16 schreef blomst het volgende:
Dan heb je ook vast gelezen dat hij al een poosje mee las.

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Toevallig per ongeluk enzo, maar hoe ben jij hier ooit terecht gekomen dan? express ofzo ?
 Pownd
 Pownd   

Doet me denken aan doe maar:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
Maar wees vooral wie je niet laten kunt.

Ja, tamme, dit is toch een rls-topic. We zitten hier niet voor de lol, we zitten hier vanwege onze verslaving!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]

hier was ik bij!quote:

Ik was hier nooit eerder onder welke naam dan ook, en ja ik weet het natuurlijk kan dat gelogen zijn. Wie of wat je was, voor 3 januari boeit me niet, voor ben je gewoon Edgar, btw wat heb je op je brood?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef Edgar1974 het volgende:
Beequeen, kloon van enzo, maar dat heb ik mis achteraf gezien

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:18 schreef dieenebart het volgende:
Ja, tamme, dit is toch een rls-topic. We zitten hier niet voor de lol, we zitten hier vanwege een van onze verslavingen!

Ik las al een tijdje mee, en klikte dit topic aan om m'n eerste post te maken, jullie hebben gewoon de eer van mijn fipo op FOk! Ga nou niet uitspitten wie erachter kan zitten, ik ben geen Karadzic die zich meesterlijk vermomde. Ben gewoon edgar1974quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik las alleen dat hij een willekeurig topic aanklikte voor zijn eerste post. Toen vond ik het al zo opmerkelijk dat dat direct een SC topic was.
Maar mijn kloonscan kicks weinig ass, dus mijn mening telt amper.

Op me brood; nou eigenlijk heb ik liever een croissantje met salamiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik was hier nooit eerder onder welke naam dan ook, en ja ik weet het natuurlijk kan dat gelogen zijn. Wie of wat je was, voor 3 januari boeit me niet, voor ben je gewoon Edgar, btw wat heb je op je brood?

Teveel cal. dan passen me tetten niet in me jurk, of andersomquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Op me brood; nou eigenlijkheb ik liever een croissantje met salami

Jammer dat er nergens op i-net betere kwaliteit van dat liedje te vinden is, echt supergoed; in zoveel jaren nog geen barst geleerd oe oe oe oequote:

Ach je fietst toch niet voor niets, echt heerlijke combi, beetje vreemd,maar wel erg lekker, salami op het croissant en dan ff in de oven totdat de salami gaat zweten, heerlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
Teveel cal. dan passen me tetten niet in me jurk, of andersom

Nee gij!quote:

Dank je Blomst, het tinypic linkje van de ava die ik 2 jaar had doet het niet meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:17 schreef blomst het volgende:
[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #69

Originele opname:quote:

mmmmmm krijg er wel trek van, moet nog een keer sneeuw gaan ruimenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:26 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Ach je fietst toch niet voor niets, echt heerlijke combi, beetje vreemd,maar wel erg lekker, salami op het croissant en dan ff in de oven totdat de salami gaat zweten, heerlijk
 , jaja tis wit hier, en daarna zelfgemaakte tomatensoep
 , jaja tis wit hier, en daarna zelfgemaakte tomatensoep   

Tomatensoep is heerlijk, zo'n salami croissant is machtig, alhoewel soep ook machtig kan zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
mmmmmm krijg er wel trek van, moet nog een keer sneeuw gaan ruimen, jaja tis wit hier, en daarna zelfgemaakte tomatensoep

squote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even zonder gekheid:
1. De woordkeuze
2. Engels en Nederlands door elkaar heen
3. De naam Edgar, daar plaatste hij af en toe Youtubers van (Neo vond Edgar leuk)
4. De spreuk "Leven is niet kort, leven is het langste wat je ooit zult doen", dat heeft Neo op diverse fora gebruikt, ook hier op Fok!
En dat het bij Neo567 hoort bewijst het volgende plaatje
[ afbeelding ]
 herlock
 herlock

Goed bezig jongen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En uitgefietst......lekker nazweten nu

Peter Rrrrrrrrrrrrrrr is hier niks bij, het wachten is nu Mispoesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even zonder gekheid:
1. De woordkeuze
2. Engels en Nederlands door elkaar heen
3. De naam Edgar, daar plaatste hij af en toe Youtubers van (Neo vond Edgar leuk)
4. De spreuk "Leven is niet kort, leven is het langste wat je ooit zult doen", dat heeft Neo op diverse fora gebruikt, ook hier op Fok!
En dat het bij Neo567 hoort bewijst het volgende plaatje
[ afbeelding ]

Ik had het echt niet in de gaten, totdat hij die spreuk er in mikte. die gebruikte hij regelmatig. En nog weet je het nu niet helemaal zeker hoor.....maar verdacht is het wel....quote:

Niet zo hard stampen, je jaagt de vissen weg!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had het echt niet in de gaten, totdat hij die spreuk er in mikte. die gebruikte hij regelmatig. En nog weet je het nu niet helemaal zeker hoor.....maar verdacht is het wel....
Edgar....kom d'r es in....hoe zit het nu echt

Euh.....dan krijgt hij toch gelijk weer een ban?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had het echt niet in de gaten, totdat hij die spreuk er in mikte. die gebruikte hij regelmatig. En nog weet je het nu niet helemaal zeker hoor.....maar verdacht is het wel....
Edgar....kom d'r es in....hoe zit het nu echt
 Hoe werkt dat eigenlijk als ze merken dat je een kloon ben tijdens een ban gooien ze je er toch ook af?
 Hoe werkt dat eigenlijk als ze merken dat je een kloon ben tijdens een ban gooien ze je er toch ook af?   

Lasagne hier, met veel Broccoli....want ze zeggen dat 't gezond isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goed bezig jongen!
Tijd voor boodschappen doen. Het wordt vanavond denk dooie koeienpasta met salade van gegrilde kinderen

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
Euh.....dan krijgt hij toch gelijk weer een ban?Hoe werkt dat eigenlijk als ze merken dat je een kloon ben tijdens een ban gooien ze je er toch ook af?
 ik voel mij ook wel een beetje een NSB-er nu

Hahahaha!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |