Daar er een historie is, als men de zoek functie gebruikt, je doet je dommer voor als je bentquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe weet jij, als relatieve nieuweling, dat het over een user gaat die al drie maanden een ban heeft![]()
Until further noticequote:
o die ja, op goed geluk iets aanklikken,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
Waar zoek je op dan? Want ik heb nergens NEO genoemd toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:05 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Daar er een historie is, als men de zoek functie gebruikt, je doet je dommer voor als je bent
Ach jee, ikke superstar zijn enzo:quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Hoe associeer jij mij met neo?
Geeft niet, ik associeer jou met ....
Hoe kan jij dat nou weten?quote:
Ik had hem ook nog niet door. Knap van meneer Edgggggar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar zoek je op dan? Want ik heb nergens NEO genoemd toch?
Niet specifiek, maar ik heb terug gelezen en lees al een tijdje mee, heb de zoekfunctie ook gebruikt, en niemand heeft een username die begint met een N en eindigty op O hier in de RLS SC. Vandaar dat ik gokte met enige zekerheid op Neoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar zoek je op dan? Want ik heb nergens NEO genoemd toch?
Ik ben wel sportief maar lijk verder niet op Lieke, of toch...... qua zeuren misschienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef Edgar1974 het volgende:
Sporti, doet me denken aan sporti lieke.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik had hem ook nog niet door. Knap van meneer Edgggggar.
Beequeen, kloon van enzo, maar dat heb ik mis achteraf gezienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ben wel sportief maar lijk verder niet op Lieke, of toch...... qua zeuren misschien![]()
Wie bedoel je met BPieker me suf, help ff
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik had hem ook nog niet door. Knap van meneer Edgggggar.
Toevallig per ongeluk enzo, maar hoe ben jij hier ooit terecht gekomen dan? express ofzo ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
Grappig. In je eerste post hier zei je dat je een willekeurig topic had aangeklikt.
Vond ik toen ook al zo toevallig. En nu ben je al lang aan het meelezen hier.
Ik klikte iig niet op een willekeurig topic om te vragen 'Waar gaat het hier over?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef Edgar1974 het volgende:
Toevallig per ongeluk enzo, maar hoe ben jij hier ooit terecht gekomen dan? express ofzo ?
Dan heb je ook vast gelezen dat hij al een poosje mee las.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
Grappig. In je eerste post hier zei je dat je een willekeurig topic had aangeklikt.
Vond ik toen ook al zo toevallig. En nu ben je al lang aan het meelezen hier.
Nee. Ik las alleen dat hij een willekeurig topic aanklikte voor zijn eerste post. Toen vond ik het al zo opmerkelijk dat dat direct een SC topic was.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:16 schreef blomst het volgende:
Dan heb je ook vast gelezen dat hij al een poosje mee las.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Toevallig per ongeluk enzo, maar hoe ben jij hier ooit terecht gekomen dan? express ofzo ?
Doet me denken aan doe maar:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
Maar wees vooral wie je niet laten kunt.
Ja, tamme, dit is toch een rls-topic. We zitten hier niet voor de lol, we zitten hier vanwege onze verslaving!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
hier was ik bij!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |