Oh neequote:
doeiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Ja die ga ik even hard aanzetten!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:07 schreef Peter6000 het volgende:
Tijd om een start te maken,
Met het gat in de dag te slapen.
Hij was getrouwd met een vriendin van me Was dus..quote:
gadver......... en ik had ook al zo'n kutplaat.........quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die ga ik even hard aanzetten!
Weer die wespen Fan, en niet eens door mij!
volgens mij is die vent 4 keer getrouwd geweest toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij was getrouwd met een vriendin van me Was dus..
Nah, zag er wel uit alsof jullie lol hadden!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij was getrouwd met een vriendin van me Was dus..
Uhh vaker denk ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:10 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij is die vent 4 keer getrouwd geweest toch?
Flikker toch op zakquote:
Lol is ie zeker !!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, zag er wel uit alsof jullie lol hadden!
Ik zit nog bij 4quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:40 schreef liesje1979 het volgende:
Kan nou niemand me helpen met vraag 40 van die quiz?
Ik ga ff rollen...quote:
Dat is het plan.. Rollen en in een comaquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het plan.. Rollen en in een coma
Hheueuywrequwuie0igb g fgghha tggha fg jfa dfhdtuiuigaie riu ap'e rtgquote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het plan.. Rollen en in een coma
Sjesusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Slaap lekker Soury!![]()
![]()
Lurkers enzo.
Goedemorgen ochtendmensen!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Hheueuywrequwuie0igb g fgghha tggha fg jfa dfhdtuiuigaie riu ap'e rtg![]()
Het vriest dus dan ben ik ook een vries ofzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik pies hier bijna in mijn broek om jou!
Ik verstond je niet?![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het vriest dus dan ben ik ook een vries ofzo
Ot moooiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo'n accent wat aan komt waaien, naar gelang het weertype?
Trusten muis!
Nee..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je er 24 uur op zitten, op naar de 12 uur slapen?
Welterusten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogguh!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Koffie: Check
Sigaret: Check
Dood vogeltje in mijn mond: Check
Nu eens naar die quiz kijken.
welke quiz?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:56 schreef Copycat het volgende:
En ik zit vast bij die vraag met paardengehinnik en het alfabet.
Ga maar eens douchen.
Beterschap met je rug, Smash!
ik kom niet eens voorbij 4quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
Oe, ik heb 'm. Nu een volgende zien te kraken.
Ja, gaat beter dan gister. Dank jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:23 schreef hondjes het volgende:
en sterkte met je rug..smash-it
gaat het een beetje met de pijn?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oeh, niet mijn bakkie thee die kwis. Ik verspeelde al mijn levens op vraag 1..
Goedemorgen! En nee, ik ben aan het wachten tot iemand me even helpt, want ik zit vast!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:50 schreef Edgar1974 het volgende:
Goede morgen hier allemaal, druk aan het kwissen, ik neem
Vraag 4quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedemorgen! En nee, ik ben aan het wachten tot iemand me even helpt, want ik zit vast!
ik zit pas bij vraaqg 19quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedemorgen! En nee, ik ben aan het wachten tot iemand me even helpt, want ik zit vast!
Ik ben ergens in de dertig nu.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
Cc! Je komt me redden he? Bij vraag 40? Top!
![]()
Goedemorgen Fok!
Hoi!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ergens in de dertig nu.
Nog een keer proberen verder te komen en dan ga ik even shoppen. Dat moet!
Nah, laat maar weten, als je weet wat de brug is.!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
36 of zo. Na Mary Rose sat on a pin.
Straks cracken.
Bungee jumpen geen beter idee?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, gaat beter dan gister. Dank je.
En Gert, ik zat er echt net aan te denken of skydiven zou helpen om het lekker los te schudden..
Gert, als ik wil schaatsen enzo, waar kan ik dat hier het beste doen? Afgezien van de uithof?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:17 schreef Gert het volgende:
O is het een puzzeltjes-quiz. Laat dan maar.![]()
* Deja-vu krijgt met het woord "riddle" er in.
Daar heb ik toch niets aan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:27 schreef Flabberguest het volgende:
40 is zo simpel, 41 was ik kapot hahahaha
Vind het zelf een beetje oubollig, een remake omdat ze zelf niets kunnen verzinnen, maar goed de geschiedenis herhaalt zich bij gebrek aan inspiratie?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:26 schreef Dementor het volgende:
Oja Gebak van Krul komt vanavond op TV.
als je daar staat op je rechter muisknop drukkenquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:31 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
als je daar staat op je rechter muisknop drukkendan via dat balkje over lopen naar andere rondje
Ach het Schaep is ook een remake en scoort als een gek.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:31 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Vind het zelf een beetje oubollig, een remake omdat ze zelf niets kunnen verzinnen, maar goed de geschiedenis herhaalt zich bij gebrek aan inspiratie?
Doet nl een beetje jaren 50 aan enzo, maar fantastisch voor degene die dat nog steeds waarderen...
Plein voor het Kurhaus: http://www.coolhaus.nl/quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert, als ik wil schaatsen enzo, waar kan ik dat hier het beste doen? Afgezien van de uithof?
Ook zoiets ciske de rat enz, het zal de armoede en troost zijn, zo van: 't zijn de kleine dingen die 't doen..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach het Schaep is ook een remake en scoort als een gek.
Ik denk eerder dat het zo scoort vanwege de liedjes en het decor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:37 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Ook zoiets ciske de rat enz, ach het zal de armoede en troost zijn, zo van: 't zijn de kleine dingen die 't doen..
En dat in een tijd waarin mensen die verblind door hebzucht geld naar icesave enz....Ach het zijn misschien voorbodes voor aankomend jaar ivm krediet crisis enzo....
zit nu ook bij vraag 40, is skip niet een mogelijkheid?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, laat maar weten, als je weet wat de brug is.!
Het is zo 1 van click hier, en dan daar, don't touch the pink. Maar overal pink.![]()
Veel shop plezier? (Ik heb nooit zoveel plezier in shoppen, dus weet niet wat ik je dan moet wensen)
Die brengen/maken de sfeer uit die armoedige tijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het zo scoort vanwege de liedjes en het decor.
Net alsof alleen de mensen van nu die het wat minder hebben graag naar die series kijken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:40 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Die brengen/maken de sfeer uit die armoedige tijd
Klaaswaal geen optie?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert, als ik wil schaatsen enzo, waar kan ik dat hier het beste doen? Afgezien van de uithof?
Nee, dat zeg ik niet, saamhorigheid is een menselijk iets, alleen ik een beetje meer als jou enz.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof alleen de mensen van nu die het wat minder hebben graag naar die series kijken.
Ga er dan niet op in.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:50 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet, saamhorigheid is een menselijk iets, alleen ik een beetje meer als jou enz.
Maar ik vind het niet zo interessant enzo, boeit me niet die remake's.
Ohw, bepaal jij dat hier?quote:
Skippen doe ik niet!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:39 schreef blomst het volgende:
[..]
zit nu ook bij vraag 40, is skip niet een mogelijkheid?
niet lees ik net
Neuh maar iets afdoen met ik vind het niet interessant enzo is een beetje flauw.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:54 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Ohw, bepaal jij dat hier?
Waar ik wel en niet op in ga?
Beetje hautain gedrag enzo, maar whatever!
Ik vind die serie's gewoonweg oubollig, maar als jij ervan geniet, zeg het voort!!!
Das waar, sorry; als jij lekker zit te eten, en ik zeg dat ik dat niet lekker vind, dan is dat niet gepast neem ik aanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh maar iets afdoen met ik vind het niet interessant enzo is een beetje flauw.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klaaswaal geen optie?
[ afbeelding ]
of een eigen mening.........quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh maar iets afdoen met ik vind het niet interessant enzo is een beetje flauw.
Ik weet het niet, maar slimme acties vind ik het allemaal niet. Eén zieke en MM heeft slechte publiciteitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg je ook een gratis longontsteking bij die gratis dvd speler?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |