Ik koop vrijdags altijd een zak luxe krentenbollen en dan is dan meestal mijn middageten/voor in de treinquote:
De goedkope van de AH vind ik lekkerder dan die met roomboter.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:22 schreef MouzurX het volgende:
Zeg ik stel voor om wanneer het topic dicht is, dat diegene meteen een topic opent en daarna pas de OP maakt enz![]()
[..]
Ik koop vrijdags altijd een zak luxe krentenbollen en dan is dan meestal mijn middageten/voor in de trein
Krentenbollen met roomboter?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De goedkope van de AH vind ik lekkerder dan die met roomboter.
Gemaakt met roomboter.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Krentenbollen met roomboter?
Met luxe bedoel ik die krentenbollen die groter zijn
de bril omhoog laten staan is een slechte gewoonte, drinken nietquote:
Ken ik nietquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:30 schreef Fascination het volgende:
Bier is voor het plebs.
[ afbeelding ]
Dat vind ik echt zalig. Sinaasappelsmaak dan he.
Noh Goede Morgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:30 schreef Fascination het volgende:
Bier is voor het plebs.
[ afbeelding ]
yo barman, mag ik 2 bier en een vifitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:30 schreef Fascination het volgende:
Bier is voor het plebs.
[ afbeelding ]
Met een rietje... Heh wat? .... nee het bier!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
yo barman, mag ik 2 bier en een vifit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:33 schreef Bob-B het volgende:
[..]ben je chinees!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen een vervelend oogquote:
Omdat je lens kwijt is of zoiets tochquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alleen een vervelend oog
Met jou?
Ja, om een of andere manier lag mijn lens op mijn lenzendoosje ipv erin. Dus die was opgedroogd. Pak ik dat doosje en toen hoorde ik zo van *krak* dus ik zo van KUTTT was 'ie in 2 stukkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je lens kwijt is of zoiets toch? Weet niet meer wat je postte
.
Met mij alles goed.
caught in the actquote:
quote:
Wie ben jij?quote:
Als dat de maagden zijn die je krijgt wanneer je een goed moslim bent blaas ik me morgen opquote:
Oh da's kutquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, om een of andere manier lag mijn lens op mijn lenzendoosje ipv erin. Dus die was opgedroogd. Pak ik dat doosje en toen hoorde ik zo van *krak* dus ik zo van KUTTT was 'ie in 2 stukken![]()
hot dangquote:
HENKIEEEEEEEEquote:
Vast niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh da's kut. Waren toch geen dure lenzen mag ik hopen?
Wat voor sterkte heb je dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vast niet.
Maar ik heb donderdag een afspraak voor controle en dan bestellen ze nieuwe lenzen. Dus ik moet zo nog een week rondlopen.._!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Niet heel sterk, hij zei zomaar krak
[..]
mijn grap, wat doe jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
[..]
Waarom heb ik bij elk plaatje "oud, al gezien" ?quote:
-1,25 dat heb ik ook, binnenkort toch maar eens naar zo'n oog laser kliniek wordt echt gek van mijn bril en lenzenquote:
Omdat je teveel op internet zit?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom heb ik bij elk plaatje "oud, al gezien" ?
Heb je wel een kans dat je helemaal blind wordtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
-1,25 dat heb ik ook, binnenkort toch maar eens naar zo'n oog laser kliniek wordt echt gek van mijn bril en lenzen
Nee er komen te weinig nieuwe plaatjes op het internetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat je teveel op internet zit?
ja en je hebt ook een kans dat er morgen een stalen plaat uit de lucht op je hoofd dondertquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb je wel een kans dat je helemaal blind wordt
Is er niet een kans van 0,1% dat het fout gaat ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en je hebt ook een kans dat er morgen een stalen plaat uit de lucht op je hoofd dondert
wowquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is er niet een kans van 0,1% dat het fout gaat ?
Redelijk groot hoor... 1 op de duizend
Ja dat lijkt weinig maar bij 1 op de 500 mensen gaat het dus fout (2 ogen per persoon)quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:01 schreef MouzurX het volgende:
Ik wil een pic van FasZodat ik kan zien of ze normaal is of echt zon pot met pittig kapsel enz
verwaarloosbare cijfers dusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat lijkt weinig maar bij 1 op de 500 mensen gaat het dus fout (2 ogen per persoon)
Heb je niet neequote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:02 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ik heb geen pittig kort kapsel heur
. Maar ik vertrouw je niet zo
.
Ik zit te denken, of had ik nu -2 ofzo? Mmmm whatever.
byequote:
mooi gedaanquote:
ooh wacht james zingt het echt verotquote:
Ja.quote:
Nee.quote:
quote:
Ik vind weinig liedjes/muziek niet leuk maar dit is er toch wel een vanquote:
Wat een idioot ben je toch.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vind weinig liedjes/muziek niet leuk maar dit is er toch wel een van![]()
Zo leeg/langzaam/saai/eentonig
amenquote:
Ik vind het een van de of wel het beste nummer ooit geschreven.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vind weinig liedjes/muziek niet leuk maar dit is er toch wel een van![]()
Zo leeg/langzaam/saai/eentonig
Mouzur is een speciale jongen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een idioot ben je toch.
wat een kut nummer van queenquote:
Zo eentje met een gebruiksaanwijzing.quote:
Diagnose heet dat tegenwoordig geloof ik..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:34 schreef LudoSanders het volgende:
Zo eentje met een gebruiksaanwijzing.
beter verbrand je hetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Had ik maar een gebruiksaanwijzingquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Fas, post eens wat leuke muziek, mooie dames of ander vermaak
Zo geven ze aan dat ze eigenlijk diep van binnen van me houdenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:39 schreef Fascination het volgende:
Zit Mouzur niet de hele tijd zo af te zeiken.
Dat denk je zeker ook van alle chicks die je niet eens durft aan te spreken..?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:41 schreef MouzurX het volgende:
Zo geven ze aan dat ze eigenlijk diep van binnen van me houden![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat denk je zeker ook van alle chicks die je niet eens durft aan te spreken..?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:40 schreef Emimich het volgende:
Echt, ik krijg echt een intens gevoel van geluk als ik de versie van Jimi van All along the watchtower hoor!
Morgen weer, in disco Jojo.quote:
dancing de bonte steegquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Morgen weer, in disco Jojo.[ afbeelding ]
trustequote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Oh. Dan ga ik maar naar bed.
![]()
Slaap lekker alvast.
waarquote:
Binnen afzienbare tijd.quote:
Gastquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Morgen weer, in disco Jojo.[ afbeelding ]
de tv staat aan dus tiet zatquote:
wrom datquote:
Waar ga je dan heen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
GastHou nou op met die baggertent.
Waar was die foto van dat unox meisje trouwens?
Waarom gaan ze daar bij rtlboulevard over praten?![]()
Leuk om zon meid op te zoeken op fok maar om het in de media te doen? wtf?
TV, daar hedde niks an!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
de tv staat aan dus tiet zat
ooh ps irl zoepen
[..]
wrom dat
Nergens?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar ga je dan heen?
[..]
TV, daar hedde niks an!
Oh ik ook, morgen.
Je hoeft als je nu gaat slapen maar tot 11:17 te slapen hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:16 schreef Fascination het volgende:
Kom ik morgen weer heul laat uit bed terwijl ik moet leren.
hoeveel moet je dan wel niet lerenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:16 schreef Fascination het volgende:
Kom ik morgen weer heul laat uit bed terwijl ik moet leren.
Dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:18 schreef Fascination het volgende:
Inderdaad, Mouzur, ik ga maar eens. Slaap lekker.
Dooie! Als je niet van huis komt blijf je eeuwig maagd.quote:
Nou enquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dooie! Als je niet van huis komt blijf je eeuwig maagd.
Bolle?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou en![]()
Ik ga wel in tilburg uit veel leuker
Heb hem nog niet gezien, ben ook net terug van week wegquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:45 schreef postmortum het volgende:
hey allemaal ik ben een week weggeweest , maar weet iemand hoe het met NB en Mirre gaat ?
hebbuhquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:18 schreef reetveter het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eet_je_hart_uit.html
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:18 schreef reetveter het volgende:
Hahaha, omg fantastisch.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:18 schreef reetveter het volgende:
ik heb al op marktplaats een inloop koelcel gekocht van een failliet vleesbedrijfquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb al een ingenieur in gehuurt
ikkequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:49 schreef reetveter het volgende:
Wie heeft nog meer dat meisje gezien van de nieuwjaarsduik? Neem aan dat het ook groot nieuws op FOK! was
linkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:49 schreef reetveter het volgende:
Wie heeft nog meer dat meisje gezien van de nieuwjaarsduik? Neem aan dat het ook groot nieuws op FOK! was
snel vol postenquote:
Jamaar eerst gaat het nog dooien. En hier bij het ijsselmeer vriest het nooit hard. Het hele ijsselmeer is trouwens wel bevroren.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lekker! En het gaat richting de -10!
Mooi zo, schaatsen op de Amstelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lekker! En het gaat richting de -10!
Vorige was 601 dus ik heb er 602 van gemaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:11 schreef Silentalarm het volgende:
De klopt trouwens geen flikker van die nummering. we hebben nu al twee keer 602. En hiervoor waren we ook nog bij 648.
vorige was 602.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vorige was 601 dus ik heb er 602 van gemaakt.
dat was ook al fout tochquote:
Jij als kutnoob zijnde hebt de echte tijd niet meegemaakt, we schoten van 10 naar 350 en 240.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:18 schreef MouzurX het volgende:
650 - 601 - 602 - 602![]()
Ach tis vakantie he
Nummertjes zijn ook gewoon moeilijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:18 schreef MouzurX het volgende:
650 - 601 - 602 - 602![]()
Ach tis vakantie he
quote:
Ik wil schaatsenquote:
Hij is gewoon niet weg te krijgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij als kutnoob zijnde hebt de echte tijd niet meegemaakt, we schoten van 10 naar 350 en 240.
Dát waren nog eens tijden.
en dat kan niet omdat?quote:
Ik bepaalde mensen niet mee krijg, omdat ze het niet kunnnenquote:
Omdat ik de nummering in de TT verkeerd gedaan heb.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:22 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is iedereen aan het janken ?![]()
Life is a celebration
ik bedacht net, ik ga zo uit bed stappen, douchen, schaatsen op zoeken en richting mijn ouders schaatsen en eigen gemaakte snert fixxen maar toen bedacht ik me dat het koud isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bepaalde mensen niet mee krijg, omdat ze het niet kunnnen![]()
Oh, en ik heb geen schaatsen, dus dat gaat dan een beetje moeilijk.
Dan schud je toch even met je krenten en dan komt er vast een modje die he tkan veranderenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat ik de nummering in de TT verkeerd gedaan heb.
Nu zou ik iets beledigends kunnen zeggen, maar ik doe het nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedacht net, ik ga zo uit bed stappen, douchen, schaatsen op zoeken en richting mijn ouders schaatsen en eigen gemaakte snert fixxen maar toen bedacht ik me dat het koud is_!
bovendien bedenk ik me net dat mijn schaatsen bij mijn ouders liggenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu zou ik iets beledigends kunnen zeggen, maar ik doe het niet![]()
Het is idd erg koud..
fl-fl-flashback!!!!quote:
Dit? http://www.telegraaf.nl/b(...)t_ijs___.html?p=15,1quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:26 schreef reetveter het volgende:
Jacht
Via een sms-bericht vernam Luca vanochtend dat ze in bikini en met een warme Unox-muts op haar hoofd tijdens de traditionele nieuwjaarsduik in Egmond aan Zee de voorpagina van De Telegraaf had gehaald.
En het bleef niet bij dat ene bericht. Ook familie, vrienden en bekenden reageerden op de spontane foto. Wat de 17-jarige gymnasium scholiere niet wist, was dat op internet letterlijk jacht werd gemaakt op haar.
Iedereen wilde ineens weten wie dat schaars geklede meisje op de voorpagina was.
Oh, ik bedenk me net dat mijn schaatsen ook nog bij mn moeder liggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
bovendien bedenk ik me net dat mijn schaatsen bij mijn ouders liggen_!
nee ditquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dit? http://www.telegraaf.nl/b(...)t_ijs___.html?p=15,1
gewoon iets fanatieker je nagel knippen, geeft wat bloed maar je kan wel schaatsenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik bedenk me net dat mijn schaatsen ook nog bij mn moeder liggen.
Alleen denk ik dat het maat 36 is en ik heb nu 37/38
Verdorie
Hooindjequote:
Er lag een laag ijs op m'n fiets toen ik vannacht naar huis moestquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:36 schreef yvonne het volgende:
Emimich mag eens gaan nadenken over z'n kloonnamen, lang, tot Pasen ofzo
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:36 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: Krentenbol en 4ebebebe zijn aziatenJa, ze moeten saté maken! Ja godver zo van die mênnus chineeskes!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:36 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: Krentenbol en 4ebebebe zijn aziatenJa, ze moeten saté maken! Ja godver zo van die mênnus chineeskes!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
remlof_de_joswachterquote:
iddquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
btw een lekker sateetje zou er wel in gaan
moet ik wel eerst de kou inquote:
Je bent toch een man? Behaard enzo, warme vacht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er lag een laag ijs op m'n fiets toen ik vannacht naar huis moesten dan nog een half uu rmoeten fietsen ook
dat is niet tof
Koud blijft koud hoe dan ook en dat is niet tofquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je bent toch een man? Behaard enzo, warme vacht.
Zo koud is het nu toch niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Koud blijft koud hoe dan ook en dat is niet tof
Overdag valt het nog mee ja, afgelopen nacht daarentegenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zo koud is het nu toch niet?
Voelt minder koud aan dan een paar weken terug
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:47 schreef reetveter het volgende:
In Oostenrijk was het gewoon minder koudWie heeft er nog goede house muziek enzo?
niets moetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:05 schreef De_Ananas het volgende:
Godver m'n poot is nog steeds vernaggeld en ik moet dadelijk schoenen gaan kopen
Instant failquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Fappen met koude handen op je piemel die slaapt
stond al in mijn geheugen gegriftquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
Het uur van de wolf: Pink Floyd- Wie is Pink?
Supervet. Hopelijk lukt het om hem te kijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
Het Uur Van De Wolf: Pink Floyd; wie is Pink?
Ik ben ook bang dat ik het vergeet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Supervet. Hopelijk lukt het om hem te kijken
usenet ftwquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik het vergeet.
Daar lijkt het nog wat, maar dan zie je deze foto, en ze heeft echt een kutkopquote:
Der haar is gewoon wat futloosquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar lijkt het nog wat, maar dan zie je deze foto, en ze heeft echt een kutkop:
[ afbeelding ]
Gast.. die tieten.. die tieten!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:39 schreef Lakitu het volgende:
En ze ziet er ook uit als 30 op die foto, terwijl ze 17 is.
Tieten!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:43 schreef McFearless het volgende:
Wie is dat mokkel in godensnaam en wat is er zo bijzonder aan?
Dat is niet bijzonder, zeker tegenwoordig niet meer.quote:
ik vind het leuker dan de heisa rondom bv fitnaquote:
Dat is weer een ander verhaal, maar ze is niet bijzonder ofzo, vind jij van wel dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het leuker dan de heisa rondom bv fitna
nee niet geheel bijzonder maar zeker goed te doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal, maar ze is niet bijzonder ofzo, vind jij van wel dan?
och armequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Ik heb alleen internet. [ afbeelding ]
Jup, zeker te doen, maar ik snap niet dat zij zo veel aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee niet geheel bijzonder maar zeker goed te doen![]()
[..]
och arme
er was weinig anders te doen denk ik zoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:53 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jup, zeker te doen, maar ik snap niet dat zij zo veel aandacht krijgt.
Zij staat met der tieten groot in de telegraafquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:53 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jup, zeker te doen, maar ik snap niet dat zij zo veel aandacht krijgt.
care, net of jij haar niet zou doen. Ik zou haar de grafkanker uit haar aidskut neuken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar lijkt het nog wat, maar dan zie je deze foto, en ze heeft echt een kutkop:
[ afbeelding ]
Whehehe, klasse, wat een reactie.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
care, net of jij haar niet zou doen. Ik zou haar de grafkanker uit haar aidskut neuken.
Tietenquote:
Dit meen ik trouwens niet, eigenlijk ben ik een heel romantisch persoon, en zou ik graag met haar naar zonsondergang kijken op het strand met een goed glas wijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
care, net of jij haar niet zou doen. Ik zou haar de grafkanker uit haar aidskut neuken.
vanavond weer achter de jonge mokkeltjes aan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehehe, klasse, wat een reactie.
Zit je moeder ineens naast je?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit meen ik trouwens niet, eigenlijk ben ik een heel romantisch persoon, en zou ik graag met haar naar zonsondergang kijken op het strand met een goed glas wijn.
yeah right and tomorrow all the wars in the world will disappear magicallyquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit meen ik trouwens niet, eigenlijk ben ik een heel romantisch persoon, en zou ik graag met haar naar zonsondergang kijken op het strand met een goed glas wijn.
Die leest altijd wel mee, ze is namelijk Yvonne.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zit je moeder ineens naast je?
en dat willen weten omdat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn darmen maken hetzelfde geluid als op oudejaarsavond.
Geen idee. Zag nergens staan dat jullie het wilden weten, dus ik dacht ik doe eens spontaan.quote:
Ontbijten om 3 uur 's middagsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Môgguh! Ik ga maar eens ontbijten en naar de stad! Groetsels.
Is hier anders ook standaard routine voor mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ontbijten om 3 uur 's middags![]()
Ik dacht dat ik erg was.
Nee, ik heb weinig geld over, dus hou het rustig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
vanavond weer achter de jonge mokkeltjes aan?
Kuttttt, ik moet ook nog ontbijten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Môgguh! Ik ga maar eens ontbijten en naar de stad! Groetsels.
Ik ben gister thuis gebleven dus sowieso weg vanavond. Eerst ff verjaardag en daarna zien we wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, ik heb weinig geld over, dus hou het rustig.![]()
Jij wel?
ik kreeg 200euro rentequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef afcajos het volgende:
Ik krijg nog 1000 euro loon, ik ben weer voor een paar maanden gered
Geef de helft even aan mij, a.u.b.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik kreeg 200euro rente
en nog 400 van de verzekering
en nog 800 van mn ouders![]()
![]()
Daar mag je me dan heel wat BJ's voor geven..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geef de helft even aan mij, a.u.b.
Iedereen heeft al alcohol geproefd in 2009quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, wtf, alsof dat mogelijk is voor de meeste.
voor mij iig nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, wtf, alsof dat mogelijk is voor de meeste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |