Daar lijkt het nog wat, maar dan zie je deze foto, en ze heeft echt een kutkopquote:
Der haar is gewoon wat futloosquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar lijkt het nog wat, maar dan zie je deze foto, en ze heeft echt een kutkop:
[ afbeelding ]
Gast.. die tieten.. die tieten!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:39 schreef Lakitu het volgende:
En ze ziet er ook uit als 30 op die foto, terwijl ze 17 is.
Tieten!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:43 schreef McFearless het volgende:
Wie is dat mokkel in godensnaam en wat is er zo bijzonder aan?
Dat is niet bijzonder, zeker tegenwoordig niet meer.quote:
ik vind het leuker dan de heisa rondom bv fitnaquote:
Dat is weer een ander verhaal, maar ze is niet bijzonder ofzo, vind jij van wel dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het leuker dan de heisa rondom bv fitna
nee niet geheel bijzonder maar zeker goed te doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal, maar ze is niet bijzonder ofzo, vind jij van wel dan?
och armequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Ik heb alleen internet. [ afbeelding ]
Jup, zeker te doen, maar ik snap niet dat zij zo veel aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee niet geheel bijzonder maar zeker goed te doen![]()
[..]
och arme
er was weinig anders te doen denk ik zoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:53 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jup, zeker te doen, maar ik snap niet dat zij zo veel aandacht krijgt.
Zij staat met der tieten groot in de telegraafquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:53 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jup, zeker te doen, maar ik snap niet dat zij zo veel aandacht krijgt.
care, net of jij haar niet zou doen. Ik zou haar de grafkanker uit haar aidskut neuken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar lijkt het nog wat, maar dan zie je deze foto, en ze heeft echt een kutkop:
[ afbeelding ]
Whehehe, klasse, wat een reactie.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
care, net of jij haar niet zou doen. Ik zou haar de grafkanker uit haar aidskut neuken.
Tietenquote:
Dit meen ik trouwens niet, eigenlijk ben ik een heel romantisch persoon, en zou ik graag met haar naar zonsondergang kijken op het strand met een goed glas wijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
care, net of jij haar niet zou doen. Ik zou haar de grafkanker uit haar aidskut neuken.
vanavond weer achter de jonge mokkeltjes aan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehehe, klasse, wat een reactie.
Zit je moeder ineens naast je?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit meen ik trouwens niet, eigenlijk ben ik een heel romantisch persoon, en zou ik graag met haar naar zonsondergang kijken op het strand met een goed glas wijn.
yeah right and tomorrow all the wars in the world will disappear magicallyquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit meen ik trouwens niet, eigenlijk ben ik een heel romantisch persoon, en zou ik graag met haar naar zonsondergang kijken op het strand met een goed glas wijn.
Die leest altijd wel mee, ze is namelijk Yvonne.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zit je moeder ineens naast je?
en dat willen weten omdat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn darmen maken hetzelfde geluid als op oudejaarsavond.
Geen idee. Zag nergens staan dat jullie het wilden weten, dus ik dacht ik doe eens spontaan.quote:
Ontbijten om 3 uur 's middagsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Môgguh! Ik ga maar eens ontbijten en naar de stad! Groetsels.
Is hier anders ook standaard routine voor mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ontbijten om 3 uur 's middags![]()
Ik dacht dat ik erg was.
Nee, ik heb weinig geld over, dus hou het rustig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
vanavond weer achter de jonge mokkeltjes aan?
Kuttttt, ik moet ook nog ontbijten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Môgguh! Ik ga maar eens ontbijten en naar de stad! Groetsels.
Ik ben gister thuis gebleven dus sowieso weg vanavond. Eerst ff verjaardag en daarna zien we wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, ik heb weinig geld over, dus hou het rustig.![]()
Jij wel?
ik kreeg 200euro rentequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef afcajos het volgende:
Ik krijg nog 1000 euro loon, ik ben weer voor een paar maanden gered
Geef de helft even aan mij, a.u.b.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik kreeg 200euro rente
en nog 400 van de verzekering
en nog 800 van mn ouders![]()
![]()
Daar mag je me dan heel wat BJ's voor geven..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geef de helft even aan mij, a.u.b.
Iedereen heeft al alcohol geproefd in 2009quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, wtf, alsof dat mogelijk is voor de meeste.
voor mij iig nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, wtf, alsof dat mogelijk is voor de meeste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |