ik bedacht net, ik ga zo uit bed stappen, douchen, schaatsen op zoeken en richting mijn ouders schaatsen en eigen gemaakte snert fixxen maar toen bedacht ik me dat het koud isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bepaalde mensen niet mee krijg, omdat ze het niet kunnnen![]()
Oh, en ik heb geen schaatsen, dus dat gaat dan een beetje moeilijk.
Dan schud je toch even met je krenten en dan komt er vast een modje die he tkan veranderenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat ik de nummering in de TT verkeerd gedaan heb.
Nu zou ik iets beledigends kunnen zeggen, maar ik doe het nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedacht net, ik ga zo uit bed stappen, douchen, schaatsen op zoeken en richting mijn ouders schaatsen en eigen gemaakte snert fixxen maar toen bedacht ik me dat het koud is_!
bovendien bedenk ik me net dat mijn schaatsen bij mijn ouders liggenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu zou ik iets beledigends kunnen zeggen, maar ik doe het niet![]()
Het is idd erg koud..
fl-fl-flashback!!!!quote:
Dit? http://www.telegraaf.nl/b(...)t_ijs___.html?p=15,1quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:26 schreef reetveter het volgende:
Jacht
Via een sms-bericht vernam Luca vanochtend dat ze in bikini en met een warme Unox-muts op haar hoofd tijdens de traditionele nieuwjaarsduik in Egmond aan Zee de voorpagina van De Telegraaf had gehaald.
En het bleef niet bij dat ene bericht. Ook familie, vrienden en bekenden reageerden op de spontane foto. Wat de 17-jarige gymnasium scholiere niet wist, was dat op internet letterlijk jacht werd gemaakt op haar.
Iedereen wilde ineens weten wie dat schaars geklede meisje op de voorpagina was.
Oh, ik bedenk me net dat mijn schaatsen ook nog bij mn moeder liggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
bovendien bedenk ik me net dat mijn schaatsen bij mijn ouders liggen_!
nee ditquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dit? http://www.telegraaf.nl/b(...)t_ijs___.html?p=15,1
gewoon iets fanatieker je nagel knippen, geeft wat bloed maar je kan wel schaatsenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik bedenk me net dat mijn schaatsen ook nog bij mn moeder liggen.
Alleen denk ik dat het maat 36 is en ik heb nu 37/38
Verdorie
Hooindjequote:
Er lag een laag ijs op m'n fiets toen ik vannacht naar huis moestquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:36 schreef yvonne het volgende:
Emimich mag eens gaan nadenken over z'n kloonnamen, lang, tot Pasen ofzo
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:36 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: Krentenbol en 4ebebebe zijn aziatenJa, ze moeten saté maken! Ja godver zo van die mênnus chineeskes!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:36 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: Krentenbol en 4ebebebe zijn aziatenJa, ze moeten saté maken! Ja godver zo van die mênnus chineeskes!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
remlof_de_joswachterquote:
iddquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
btw een lekker sateetje zou er wel in gaan
moet ik wel eerst de kou inquote:
Je bent toch een man? Behaard enzo, warme vacht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er lag een laag ijs op m'n fiets toen ik vannacht naar huis moesten dan nog een half uu rmoeten fietsen ook
dat is niet tof
Koud blijft koud hoe dan ook en dat is niet tofquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je bent toch een man? Behaard enzo, warme vacht.
Zo koud is het nu toch niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Koud blijft koud hoe dan ook en dat is niet tof
Overdag valt het nog mee ja, afgelopen nacht daarentegenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zo koud is het nu toch niet?
Voelt minder koud aan dan een paar weken terug
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:47 schreef reetveter het volgende:
In Oostenrijk was het gewoon minder koudWie heeft er nog goede house muziek enzo?
niets moetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:05 schreef De_Ananas het volgende:
Godver m'n poot is nog steeds vernaggeld en ik moet dadelijk schoenen gaan kopen
Instant failquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Fappen met koude handen op je piemel die slaapt
stond al in mijn geheugen gegriftquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
Het uur van de wolf: Pink Floyd- Wie is Pink?
Supervet. Hopelijk lukt het om hem te kijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
Het Uur Van De Wolf: Pink Floyd; wie is Pink?
Ik ben ook bang dat ik het vergeet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Supervet. Hopelijk lukt het om hem te kijken
usenet ftwquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik het vergeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |