iddquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
btw een lekker sateetje zou er wel in gaan
moet ik wel eerst de kou inquote:
Je bent toch een man? Behaard enzo, warme vacht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er lag een laag ijs op m'n fiets toen ik vannacht naar huis moesten dan nog een half uu rmoeten fietsen ook
dat is niet tof
Koud blijft koud hoe dan ook en dat is niet tofquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je bent toch een man? Behaard enzo, warme vacht.
Zo koud is het nu toch niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Koud blijft koud hoe dan ook en dat is niet tof
Overdag valt het nog mee ja, afgelopen nacht daarentegenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zo koud is het nu toch niet?
Voelt minder koud aan dan een paar weken terug
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:47 schreef reetveter het volgende:
In Oostenrijk was het gewoon minder koudWie heeft er nog goede house muziek enzo?
niets moetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:05 schreef De_Ananas het volgende:
Godver m'n poot is nog steeds vernaggeld en ik moet dadelijk schoenen gaan kopen
Instant failquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Fappen met koude handen op je piemel die slaapt
stond al in mijn geheugen gegriftquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
Het uur van de wolf: Pink Floyd- Wie is Pink?
Supervet. Hopelijk lukt het om hem te kijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
Het Uur Van De Wolf: Pink Floyd; wie is Pink?
Ik ben ook bang dat ik het vergeet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Supervet. Hopelijk lukt het om hem te kijken
usenet ftwquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik het vergeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |