Kapitale fout trouwensquote:Pink Floyd - wie is Pink?
Veertig jaar na hun debuutalbum ‘The Piper at the gates of dawn’ (1969) is het Britse Pink Floyd nog steeds een van de bekendste en meest geliefde rockbands ter wereld. Wereldwijd verkochten ze meer dan 300 miljoen albums, waarvan ‘Dark Side of the Moon’ (1973), ‘Wish You Were Here’ (1975) en ‘The Wall’ (1979) uitgroeiden tot moderne klassiekers. In Pink Floyd - wie is Pink? spreken de bandleden David Gilmour, Roger Waters, Richard Wright en Nick Mason openhartig over hun successen, hun crises en over de beladen relatie met hun eerste frontman Syd Barrett, die zich van de band vervreemdde en in 2006 overleed. Geïllustreerd met zeldzaam archiefmateriaal ontstaat een intiem portret van een band die grote invloed heeft gehad op de ontwikkeling van de popmuziek en die intern worstelt met haar creatieve leiderschap. Een documentaire over originaliteit, botsende ego’s, vriendschap, leiderschap en succes.
Ja dat leek mij ook ..want ik zag het vanochtend in mijn VARA gids staan, ik zei dat ga ik kijken tegen mijn man.quote:
Ik heb zojuist via mijn gids over getyptquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Kapitale fout trouwensIk mag niet hopen dat dit de aanleiding van de docu is.
Haha, waarom niet van de site gekopieerd, net zoals ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb zojuist via mijn gids over getyptIk kijk nu in mijn gids maar er staat niet alles op.
Welke site?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Haha, waarom niet van de site gekopieerd, net zoals ik
Mwah.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:56 schreef gr8w8 het volgende:
Mooi. Wat een karakters, toch nog wat oud zeer, maar top dat ze dat verder niet tegen elkaar uitgespeeld hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |