Daar lijkt het nog wat, maar dan zie je deze foto, en ze heeft echt een kutkopquote:
Der haar is gewoon wat futloosquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar lijkt het nog wat, maar dan zie je deze foto, en ze heeft echt een kutkop:
[ afbeelding ]
Gast.. die tieten.. die tieten!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:39 schreef Lakitu het volgende:
En ze ziet er ook uit als 30 op die foto, terwijl ze 17 is.
Tieten!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:43 schreef McFearless het volgende:
Wie is dat mokkel in godensnaam en wat is er zo bijzonder aan?
Dat is niet bijzonder, zeker tegenwoordig niet meer.quote:
ik vind het leuker dan de heisa rondom bv fitnaquote:
Dat is weer een ander verhaal, maar ze is niet bijzonder ofzo, vind jij van wel dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het leuker dan de heisa rondom bv fitna
nee niet geheel bijzonder maar zeker goed te doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal, maar ze is niet bijzonder ofzo, vind jij van wel dan?
och armequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Ik heb alleen internet. [ afbeelding ]
Jup, zeker te doen, maar ik snap niet dat zij zo veel aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee niet geheel bijzonder maar zeker goed te doen![]()
[..]
och arme
er was weinig anders te doen denk ik zoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:53 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jup, zeker te doen, maar ik snap niet dat zij zo veel aandacht krijgt.
Zij staat met der tieten groot in de telegraafquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:53 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jup, zeker te doen, maar ik snap niet dat zij zo veel aandacht krijgt.
care, net of jij haar niet zou doen. Ik zou haar de grafkanker uit haar aidskut neuken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar lijkt het nog wat, maar dan zie je deze foto, en ze heeft echt een kutkop:
[ afbeelding ]
Whehehe, klasse, wat een reactie.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
care, net of jij haar niet zou doen. Ik zou haar de grafkanker uit haar aidskut neuken.
Tietenquote:
Dit meen ik trouwens niet, eigenlijk ben ik een heel romantisch persoon, en zou ik graag met haar naar zonsondergang kijken op het strand met een goed glas wijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
care, net of jij haar niet zou doen. Ik zou haar de grafkanker uit haar aidskut neuken.
vanavond weer achter de jonge mokkeltjes aan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehehe, klasse, wat een reactie.
Zit je moeder ineens naast je?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit meen ik trouwens niet, eigenlijk ben ik een heel romantisch persoon, en zou ik graag met haar naar zonsondergang kijken op het strand met een goed glas wijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |