Ik drink geen alcohol.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat drink je dan?
Mixjes van 5 euro per stuk?
Vieze mint smaak terwijl je bier drinktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat is er mis met pepermuntjes en bier=
Redbull -wodkaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat drink je dan?
Mixjes van 5 euro per stuk?
Je vind het vies of qua geloof of gewoon voor jezelf?quote:
Vies in de eerste plaats en gewoon voor mezelf, geen behoefte aan en vind het overbodig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je vind het vies of qua geloof of gewoon voor jezelf?
Krentenbol met alcohol lijkt me ook niet zo lekker neequote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vies in de eerste plaats en gewoon voor mezelf, geen behoefte aan en vind het overbodig.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Krentenbol met alcohol lijkt me ook niet zo lekker nee
Caipirinhaquote:
Yesquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:16 schreef reetveter het volgende:
Voor 2009 wens ik je het beste toe... Geluk,liefde bla, bla, bla......Allemaal Bullshit! Weg met die onzin! Ik wens je ongelofelijke wippartijen,onvergetelijke orgasmes, en duizenden van zulke nachten... Dat je maar voor de helft hoeft te werken maar het dubbele verdient. En dat je de Staatsloterij wint!
Als je dit naar 10 andere personen stuurt, gebeurt er geen ruk,maar je zult op z'n minst iemand laten glimlachen.
Beste wensen
xxx
Krentenbol.quote:
Die stuurde yael ook naar mij. Gelukkig heb ik geen zwakzinnigen op msn, want dat kost me toch zeker weer een minuut kijken met die slome hotmailsitequote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:16 schreef reetveter het volgende:
Voor 2009 wens ik je het beste toe... Geluk,liefde bla, bla, bla......Allemaal Bullshit! Weg met die onzin! Ik wens je ongelofelijke wippartijen,onvergetelijke orgasmes, en duizenden van zulke nachten... Dat je maar voor de helft hoeft te werken maar het dubbele verdient. En dat je de Staatsloterij wint!
Als je dit naar 10 andere personen stuurt, gebeurt er geen ruk,maar je zult op z'n minst iemand laten glimlachen.
Beste wensen
xxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |