Ik koop vrijdags altijd een zak luxe krentenbollen en dan is dan meestal mijn middageten/voor in de treinquote:
De goedkope van de AH vind ik lekkerder dan die met roomboter.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:22 schreef MouzurX het volgende:
Zeg ik stel voor om wanneer het topic dicht is, dat diegene meteen een topic opent en daarna pas de OP maakt enz![]()
[..]
Ik koop vrijdags altijd een zak luxe krentenbollen en dan is dan meestal mijn middageten/voor in de trein
Krentenbollen met roomboter?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De goedkope van de AH vind ik lekkerder dan die met roomboter.
Gemaakt met roomboter.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Krentenbollen met roomboter?
Met luxe bedoel ik die krentenbollen die groter zijn
de bril omhoog laten staan is een slechte gewoonte, drinken nietquote:
Ken ik nietquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:30 schreef Fascination het volgende:
Bier is voor het plebs.
[ afbeelding ]
Dat vind ik echt zalig. Sinaasappelsmaak dan he.
Noh Goede Morgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:30 schreef Fascination het volgende:
Bier is voor het plebs.
[ afbeelding ]
yo barman, mag ik 2 bier en een vifitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:30 schreef Fascination het volgende:
Bier is voor het plebs.
[ afbeelding ]
Met een rietje... Heh wat? .... nee het bier!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
yo barman, mag ik 2 bier en een vifit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:33 schreef Bob-B het volgende:
[..]ben je chinees!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen een vervelend oogquote:
Omdat je lens kwijt is of zoiets tochquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alleen een vervelend oog
Met jou?
Ja, om een of andere manier lag mijn lens op mijn lenzendoosje ipv erin. Dus die was opgedroogd. Pak ik dat doosje en toen hoorde ik zo van *krak* dus ik zo van KUTTT was 'ie in 2 stukkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je lens kwijt is of zoiets toch? Weet niet meer wat je postte
.
Met mij alles goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |