Oh da's kutquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, om een of andere manier lag mijn lens op mijn lenzendoosje ipv erin. Dus die was opgedroogd. Pak ik dat doosje en toen hoorde ik zo van *krak* dus ik zo van KUTTT was 'ie in 2 stukken![]()
hot dangquote:
HENKIEEEEEEEEquote:
Vast niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh da's kut. Waren toch geen dure lenzen mag ik hopen?
Wat voor sterkte heb je dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vast niet.
Maar ik heb donderdag een afspraak voor controle en dan bestellen ze nieuwe lenzen. Dus ik moet zo nog een week rondlopen.._!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Niet heel sterk, hij zei zomaar krak
[..]
mijn grap, wat doe jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
[..]
Waarom heb ik bij elk plaatje "oud, al gezien" ?quote:
-1,25 dat heb ik ook, binnenkort toch maar eens naar zo'n oog laser kliniek wordt echt gek van mijn bril en lenzenquote:
Omdat je teveel op internet zit?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom heb ik bij elk plaatje "oud, al gezien" ?
Heb je wel een kans dat je helemaal blind wordtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
-1,25 dat heb ik ook, binnenkort toch maar eens naar zo'n oog laser kliniek wordt echt gek van mijn bril en lenzen
Nee er komen te weinig nieuwe plaatjes op het internetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat je teveel op internet zit?
ja en je hebt ook een kans dat er morgen een stalen plaat uit de lucht op je hoofd dondertquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb je wel een kans dat je helemaal blind wordt
Is er niet een kans van 0,1% dat het fout gaat ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en je hebt ook een kans dat er morgen een stalen plaat uit de lucht op je hoofd dondert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |