Ben aupair geweest in Rome. Ik kwam o.a. "mijn" bazin van toen tegen en een vriendin. In de tijd zijn de contacten verwaterd dus het is wel erg leuk om elkaar weer te zien. Het jongetje waar ik toen voor zorgde is inmiddels 21quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Sjak, mss kan dinges... ehm... Digger je wel helpen. Die zijn vrouw is toch Italiaans? Mss weet hij iets.
Het klinkt trouwens wel heel spannend hoor, die 'contacten van vroeger'.
Hahahahaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef sjak het volgende:
Sorry BE. jij deed het beter. Nu staat er: Goedemorgen, hoe heet je. En nog in plat romaans ook
Nou, doen we het zo dan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef sjak het volgende:
Sorry BE. jij deed het beter. Nu staat er: Goedemorgen, hoe heet je. En nog in plat romaans ook
True love! Zo mooi!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:42 schreef Lois het volgende:
Wij komen er nu achter dat, nu we beiden op de bank zitten, we weer een bakkie dipsaus kunnen delen
Knus he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:42 schreef Lois het volgende:
Wij komen er nu achter dat, nu we beiden op de bank zitten, we weer een bakkie dipsaus kunnen delen
oeeeeeequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:47 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En als je straks echt jarig bent kun je nog een leuke skin voor je Eeepc vragen
deze post is getikt op een zwarte ongeskinde Eeepc 701![]()
We gaan naar Seguret. Dat ligt bij Vaison la Romaine. Een mooi wijngebied. Ik weet nog niet precies wanneer maar we zitten aan de zomervakantie vast.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:32 schreef dutchie het volgende:
Sjak sorry je vroeg duidelijk om een goed online woordenboek. Die heb ik niet.
Waar in de Provence gaan jullie naartoe? We zitten er bijna tegenaan.
Verrek, doe je die niet gewoon downloaden dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
True love! Zo mooi!
Bij ons werd het ook ineens een stuk warmer sinds mijn EEE-tje.
Gewoon saampjes op de bank ipv hij daar en ik hier. Dat msn-en gaat toch wel vervelen na een paar jaar.
Geintje he dames, geintje! Babies worden niet met 1-en en 0-en gemaakt.
Best kans vanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef Moonah het volgende:
En Caecilius laborat.
Rewimo, is voor mij inmiddels ook al zo'n ruim 25 jaar geleden hoor. Dus was wrs hetzelfde boekje!![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:59 schreef PM-girl het volgende:
Lamerade, ik heb helaas geen Latijn geleerd en vind het erg jammer.
Canis= hond est= is in= in horto= tuin?
Ah! Zou het echt willen leren, maar een cursus lijkt me ook weer zo iets. Dan kies ik liever voor een levende taal. Zweeds lijkt me zo leuk!quote:
Tjonge, 16, dat is toch naar zeg. Zo zie je maar, geld geeft niet alles.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:07 schreef Suzziieee het volgende:
Lees net dat de zoon van John Travolta is overleden ten gevolgen van epilepsie...16 jaar..best triest.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 07:38 schreef Rewimo het volgende:
Verhip, 't is hier -11! Dat wordt bibberen in de auto zometeen...
Juist die oudere auto's starten in weer en wind.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:59 schreef PM-girl het volgende:
Ik vrees dat mijn auto niet gaat starten. Ik heb al drie keer de anwb zien rijden hier voor nieuwe, luxere auto's dan mijn citroën-knar. Maar ik ga het toch maar proberen, boodschappen doe ik niet op de fiets!
Helemaal niet buiten geweest? Is dat wel gezond? En zie je dan nog wel andere mensen...? Ik zou helemaal eenzaam worden..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zit gewoon al een week binnenVoor mijn gevoel vriest het helemaal niet! Tis juist lekker warm, een graadje of 21
Vraag me af of je wel op andere mensen zit te wachten als je griep hebt incl longontsteking.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:18 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Helemaal niet buiten geweest? Is dat wel gezond? En zie je dan nog wel andere mensen...? Ik zou helemaal eenzaam worden..
Oh sorry hoor. Dat ik niet helemaal up to date ben met het leven van jullie allemaal. Ik had namelijk ff gemist dat je ziek bent. Neem me vooral niet kwalijk....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Is dat wel gezond?Jij bent echt gek
De auto pakkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:55 schreef snoopy het volgende:
Het is idd erg koud op de fiets voor kindjes. Lis was van de week ook bijna bevroren. Weigert om wantjes aan te doenIk heb de hele weg naar huis met een sirene achterop gereden. Zoooo zielig maar ja, wat moet je anders?
foto!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja ik wel TicoAnders blijf ik vegen en heb ik ook nog zo`n schrale korst onder m`n neus
Vrienlief lachte me eerst keihard uit..tegenwoordig doet hij het ook
tot wanneer kun je die c1000 zegels inleveren?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:23 schreef E.T. het volgende:
keukenrol is ook niet voor je huid bedoeld.. veel te scherp![]()
Tissues (uit zo'n doos) kunnen het langst prettig mee onder je neus
quote:Actievoorwaarden
* Bij elke ¤ 5,-* aan boodschappen ontvangt u 1 zegel.
* De zegels moeten op deze spaarkaart worden geplakt.
* één volle spaarkaart geeft recht op één C1000 boodschappenpakket.
* U mag zoveel volle spaarkaarten inleveren als u wilt.
* Aangegeven smaken en varianten kunnen afwijken.
* De actie loopt van 17 november 2008 t/m 17 januari 2009.
* Volle spaarkaarten kunt u inleveren t/m 24 januari 2009.
* De spaarkaart is niet inwisselbaar voor contact geld.
* Alleen volledig ingevulde spaarkaarten worden geaccepteerd.
ok dank je welquote:
En van de rust genoten?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:30 schreef Fuente het volgende:
Succes Bar
Ik heb 2 kids knock out liggen! Sara op de bank (die is net afgeleverd door mijn schoonouders en viel zo in slaap) en Merel in de box. Heerlijk! Even rust
Ik geniet nog steedsquote:
Ik vind dit wel zo'n leuke postquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:30 schreef Fuente het volgende:
Succes Bar
Ik heb 2 kids knock out liggen! Sara op de bank (die is net afgeleverd door mijn schoonouders en viel zo in slaap) en Merel in de box. Heerlijk! Even rust
Dat is helemaal goed geregeld!quote:Op zondag 4 januari 2009 10:38 schreef Sugar het volgende:
Mijn man doet op zaterdag de grote boodschappen met de kinderen en met de auto. Dan sport ik.
![]()
De tussendoordingetjes doe ik idd op de fiets.
op het sporten na (dat doe ik nietquote:Op zondag 4 januari 2009 10:38 schreef Sugar het volgende:
Mijn man doet op zaterdag de grote boodschappen met de kinderen en met de auto. Dan sport ik.
![]()
De tussendoordingetjes doe ik idd op de fiets.
ik ga te voet met selene in de doek en zo'n boodschappenkarretje erbijquote:Op zondag 4 januari 2009 10:36 schreef PM-girl het volgende:
Doen jullie dan ook de boodschappen op de fiets?
quote:Op zondag 4 januari 2009 10:50 schreef Ticootje het volgende:
ik zou niet weten hoe ik de wekelijkse boodschappen op de fiets moet doen.
daar doe ik ook niet meer aanquote:Op zondag 4 januari 2009 11:29 schreef Vicky het volgende:
pff ik mag weer het boodschappenlijstje maken voor komende week maar ik heb totaal geen inspiratie...
jaaaaahquote:Op zondag 4 januari 2009 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
die vent met die amazing technicolour dreamcoat neem ik aan?
Leuk! Ik ben paar jaar geleden ook eens geweest naar een voorstelling, was heel erg leuk!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:01 schreef pinquit het volgende:
ik ga de 17e met een vriendinnetje naar javier guzman![]()
![]()
![]()
verjaardagskadootjezo keilief. en een ander vriendinnetje gaat oppassen.
jeuj!
Wij hebben de try-out gezien en al was dat pas de 2e keer dat hij de show deed, het was toch al erg goed!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:10 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben eind december naar Theo Maassen geweest, echt ge-wel-dig![]()
Kan nu al niet wachten wanneer die show op tv komt.
Ik lust helemaal geen chocolade, maar in de kraamweken na beide bevallingen had ik ook enorme behoefte aan chocolade. En daar vlogen tegelijkertijd de zorgvuldig tijdens de zwangerschap verloren kilo's er weer aanquote:Op zondag 4 januari 2009 11:50 schreef Reinhilde het volgende:
Mogguh!
Thomas heeft geen zin om te slapen. Rechtop tegen papa of mama aanzitten is veel leuker! Gek kind.![]()
Ik heb de afgelopen 2 weken echt heeeeeeeel veel behoefte aan chocolade. Ik snap er niets van!
Ik zoek er nog 6..Dus als je nog wat over hebt..graagquote:Op zondag 4 januari 2009 01:24 schreef Igraine het volgende:
Oh ja, die c1000 zegels. Is er nog iemand die er een aantal tekort komt voor een volle kaart? Ik heb al twee volle kaarten en nog één vol voor het einde van de actie zal ik waarschijnlijk niet redden. Maar ik doe daar wel regelmatig boodschappen. Dus ik zal nog wel wat zegeltjes overhouden.
Dus als iemand er nog wat nodig heeft, zegt 't maar.
We zullen 'm laten roulerenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:50 schreef Chell het volgende:
Ennuh Rewimo, mochten ze Clooney bijleveren, deel je 'm dan wel met ons?
quote:
gewoon zomaar, heb een sentimenteel buitje.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:38 schreef Moonah het volgende:
[..]Dankje! Maar waar heb ik hem aan verdiend?
spreek je het dan uit als sjel of gel?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:50 schreef Chell het volgende:
Voor de mensen die mij beter kennen, zal Chell helemaal niet wennen of vreemd zijn, omdat eigenlijk iedereen me zo kent (het is min of meer mijn roepnaam onder vrienden enzo). Kan me wel voorstellen dat mensen die me alleen van hier kennen, het wel even wennen vinden
Lekker dagje zo BE! Succes met softballen, wel voorzichtig doen met je rug he...klinkt niet fijn!
Ennuh Rewimo, mochten ze Clooney bijleveren, deel je 'm dan wel met ons?
Is dat iets tijdelijks? Klinkt wel errug lekkerquote:Op zondag 4 januari 2009 15:34 schreef p_iglet het volgende:
Rewimo, de caramel special smaak die ze op dit moment hebben
Ik ga gewoon de hele proefserie uitproberen. En als het goed is krijg ik er een waardebon bij waarmee ik voor ¤ 50 koffie kan kopenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef Belana het volgende:
rewimo, mijn favoriet is de livanto, maar het is gewoon heel persoonlijk
Leuk he? Wij zijn er vorige maand een keer geweest met Sara, ze vond het super!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Vanuit www.kidscity.nl de groetjes![]()
Brent gaat helemaal los! Hihi
bereid je voor dat je voortaan veul geld aan koffie kwijt bentquote:Op zondag 4 januari 2009 17:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is dat iets tijdelijks? Klinkt wel errug lekker
[..]
Ik ga gewoon de hele proefserie uitproberen. En als het goed is krijg ik er een waardebon bij waarmee ik voor ¤ 50 koffie kan kopenKoop ik gewoon hele series van de smaken die ik het lekkerst vind!
die caramel is inderdaad tijdelijk, en ze hebben ook mandarijn en geconfijte gember op dit moment.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is dat iets tijdelijks? Klinkt wel errug lekker
[..]
Ik ga gewoon de hele proefserie uitproberen. En als het goed is krijg ik er een waardebon bij waarmee ik voor ¤ 50 koffie kan kopenKoop ik gewoon hele series van de smaken die ik het lekkerst vind!
Ik ben niet zo'n hele grote koffiedrinkerquote:Op zondag 4 januari 2009 17:26 schreef Belana het volgende:
bereid je voor dat je voortaan veul geld aan koffie kwijt bent
de tijdelijke caramel is ook lekker jaow ja en de roma vind ik ook lekker, die is wat pittiger. de zwarte en de paarse zijn het sterkst en heel geschikt voor cappucino.
Tot nu toe nog niet bij de Makro gevonden eigenlijk!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef Rewimo het volgende:
Die laatste twee klinken me een stuk minder lekker in de oren
Ik las ergens dat de Makro de cups ook verkoopt, weet iemand dat?
oeh dat kan ik vanavond ook wel eens gaan doenquote:
Ik weet niet, of je nog tips, wilt?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:13 schreef Reinhilde het volgende:
Wie heeft er een goeie tip voor een spannend boek voor een jongen van 15?
Dan zou ik zeggen: 'Ah, mooi, je hebt de sleutel bij je, ik wilde hem al terugvragen, geef gelijk maar hier'quote:Op zondag 4 januari 2009 18:32 schreef DJMO het volgende:
*ploft even neer voor ik pannenkoeken ga bakken*
niet bijgelezen maar even een vraagje:
lekker rustige dag gehad, net paar vrienden op bezoek gehad, gaat mijn deurbel, dus ik loop naar de deur; hoor ik meteen al een sleutel in het slot en staan mijn oom en tante binnen. zonder te wachten of ik zelf of johan open doen, zonder van te voren te bellen dat ze langskomen oid. ik stond echt even perplex en wist niet wat ik moest zeggen.. ik vond het en vind het nog steeds een beetje vreemd dat ze dat zomaar dedenof ligt het niet aan mij en is het gewoon raar dat mensen dat doen ??? ik bedoel; ik vertik het toch om overdag de deur op de knip te moeten doen omdat ik geen visite wil etc. (en ja ze hebben reservesleutel voor als ik hem vergeet of kwijt ben, net als mijn schoonvader er ook een heeft, maar die doen zoiets tenminste niet, die belt normaal aan
)
Maar ik vind de achterdeur die open staat toch iets anders dan de voordeur die dicht zit hoor, ik snap wel dat je het niet leuk vindt.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
zelfde "probleem" ! Mijn ouders komen iedere donderdagavond (ze passen vrijdag op) en komen altijd zonder aan te bellen binnen. Ik vind dat zo vreemd en inderdaad hoogste tijd om dat te zeggen. Zij denken daar totaal anders over. Zij vinden het geen probleem dat wij hun huissleutel gebruiken, ook al zijn ze thuis enzo..
Aan de andere kant...wij stampen daar ook gewoon naar binnen. Hup via de achterdeur en : " Hallo daar zijn we !!!", dus niet zo gek dat ze dat bij ons ook doen.
nespresso mag je niet vergelijken met senseoquote:Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n hele grote koffiedrinkerMaar het lijkt me gewoon erg lekker, lekkerder dan die pads, heb ik het idee.
Neuh, dat vermoedde ik dus alquote:Op zondag 4 januari 2009 19:17 schreef Belana het volgende:
nespresso mag je niet vergelijken met senseo
Chell [ Moderator (was: Yoni) ]quote:
Nee ik fok op mn telefoon. Ik zie ook geen moderator staan. Ik zie wel het kleurtje.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Naast het woordje moderator?
Ach so. Nou rewimo zei het net al. Yoniquote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ik fok op mn telefoon. Ik zie ook geen moderator staan. Ik zie wel het kleurtje.
daar kunnen we wel een keer afspreken (over een tijdjequote:Op zondag 4 januari 2009 17:21 schreef Fuente het volgende:
[..]
Leuk he? Wij zijn er vorige maand een keer geweest met Sara, ze vond het super!
Ik denk dat ik ze toen ook al las en ik heb echt heel veel van Stephen King maar ik vind er eigenlijk allang niets meer aanquote:Op zondag 4 januari 2009 20:55 schreef PM-girl het volgende:
Belana!Jij las ook King op je vijftiende! Ik las ze allemaal (Carrie was favoriet) en ook veel Robin Cook! Mijn moeder had ze staan, de Kings, dus ik hoefde ze niet in de bieb te halen.
Ik verslond ze ook rond die tijd. En vorig jaar heb ik ze allemaal weg gedaan. Te vaak gelezen en het deed me echt niks meer. Stond hier maar verschrikkelijk in de weg te staan, weg ermee...quote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze toen ook al las en ik heb echt heel veel van Stephen King maar ik vind er eigenlijk allang niets meer aan
Je had hem in dat logeerbed moeten leggenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
mijn vent ligt echt laveloos dronken in zijn bed te knorren...
*kp zet gasmasker weer af en maakt logeerbed op...*
Dat was ook mijn idee, inderdaad...maar ja...krijg dat exemplaar van 2 meter en 85 kilo en dronken en stinkend en snurkend en ... en ... maar eens het bed uit.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je had hem in dat logeerbed moeten leggen
Ergens tussen de binnenkomst en het op bed ploffen had je 'm dus subtiel een zetje de andere kant op moeten gevenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee, inderdaad...maar ja...krijg dat exemplaar van 2 meter en 85 kilo en dronken en stinkend en snurkend en ... en ... maar eens het bed uit.
Ik kwam er pas veel later achter dat dat toch eigenlijk niet echt geschikt is voor beginnende pubermeisjes (ol was een late puber, dat dan weer wel... ).quote:
Dat van dat traphekje is zeker nog behoorlijk nadenkend. Zie hij heeft ook pluspuntenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:23 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik hoorde alleen de voordeur dichtgaan....traphekje ging boven dicht ( das een plus !) en toen was het stil......
hehehehe. Ja logisch dat ie ligt te snurken!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Pubgolf...ipv 9 holes ga je naar 9 kroegen.
Iedere kroeg een ander drankje...dit was het schema van vandaag
En de behaalde resultaten van het snurkende monster..
Drank Par Aantal slokken ( dus die wil je uiteraard onder par drinken)
bier 3 1
jenever 1 1
cocktail 3 1
rode wijn 3 1
pint of guinness 5 1
BVO buiten de competitie![]()
flesje grolsch 4 2 (hij had het moeilijk ?)
borreltje cola 3 1 (weer hersteld)
Onderaan het formulier staan nog allerlei drankjes, geen idee of hij dat ook nog opheeft...
Tussen 12.00 - 19.30
Gheghe! Hij mag zich gelukkig prijzen met een vrouw als jij.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
"das gewoon mooi"
quote:drie vrouwen die alle hoogte- en dieptepunten van het leven en de liefde meemaken
Oh, dat kan ik niet hoor, boeken verkopen.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:45 schreef snoopy het volgende:
Daarom heb ik heel veel dingen te koop gezet op bol.com.
De echt fijne boeken hou ik natuurlijk! Ik ben ook van het boeken kopen
precies ! Dus euh...Reinhilde ....quote:Op zondag 4 januari 2009 21:41 schreef Reinhilde het volgende:
Noli, volgens mij is het dat er voor 1 guinness 5 slokken staan, oftewel dat je het in 5 slokken op moet drinken. En hij had m in 1 teug.
Nou, er zijn echt dingen die ik niet interessant vond toen ik het las maar weggooien kan ik niet. Dus dan mag het best verkocht.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:47 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik niet hoor, boeken verkopen.
Eeeeeh... als ik geen borstvoeding meer geef of voor 24 uur afgekolfd hebquote:Op zondag 4 januari 2009 21:49 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
precies ! Dus euh...Reinhilde ...., wanneer gaan wij dit doen op zondagmiddag in Den Haag ?
Hey! die lees ik ook(Stieg Larsson that is). Gekregen van mijn Bonusmoederquote:Op zondag 4 januari 2009 21:43 schreef Belana het volgende:
Ik lees nu, op aanraden van Lois, de serie van Stieg Larssonis echt goed
verdere favorieten: Mo Hayder, Henning Mankel, Arnaldur Indridason, Kjell Ola Dahl, Karin Slaughter. Ik verslind ze allemaal (nou figuurlijk dan, want ik lees nogal langzaam) en ik heb ze ook allemaal, want ik kan dus niet lenen (ik breng ze niet terug)
zelfde school: checkquote:Op zondag 4 januari 2009 22:08 schreef Belana het volgende:
alle Kings: check
dubbele Kings door samenvoegen huishouden: check
Billy's: check
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |