Ik weet niet, of je nog tips, wilt?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:13 schreef Reinhilde het volgende:
Wie heeft er een goeie tip voor een spannend boek voor een jongen van 15?
Dan zou ik zeggen: 'Ah, mooi, je hebt de sleutel bij je, ik wilde hem al terugvragen, geef gelijk maar hier'quote:Op zondag 4 januari 2009 18:32 schreef DJMO het volgende:
*ploft even neer voor ik pannenkoeken ga bakken*
niet bijgelezen maar even een vraagje:
lekker rustige dag gehad, net paar vrienden op bezoek gehad, gaat mijn deurbel, dus ik loop naar de deur; hoor ik meteen al een sleutel in het slot en staan mijn oom en tante binnen. zonder te wachten of ik zelf of johan open doen, zonder van te voren te bellen dat ze langskomen oid. ik stond echt even perplex en wist niet wat ik moest zeggen.. ik vond het en vind het nog steeds een beetje vreemd dat ze dat zomaar dedenof ligt het niet aan mij en is het gewoon raar dat mensen dat doen ??? ik bedoel; ik vertik het toch om overdag de deur op de knip te moeten doen omdat ik geen visite wil etc. (en ja ze hebben reservesleutel voor als ik hem vergeet of kwijt ben, net als mijn schoonvader er ook een heeft, maar die doen zoiets tenminste niet, die belt normaal aan
)
Maar ik vind de achterdeur die open staat toch iets anders dan de voordeur die dicht zit hoor, ik snap wel dat je het niet leuk vindt.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
zelfde "probleem" ! Mijn ouders komen iedere donderdagavond (ze passen vrijdag op) en komen altijd zonder aan te bellen binnen. Ik vind dat zo vreemd en inderdaad hoogste tijd om dat te zeggen. Zij denken daar totaal anders over. Zij vinden het geen probleem dat wij hun huissleutel gebruiken, ook al zijn ze thuis enzo..
Aan de andere kant...wij stampen daar ook gewoon naar binnen. Hup via de achterdeur en : " Hallo daar zijn we !!!", dus niet zo gek dat ze dat bij ons ook doen.
nespresso mag je niet vergelijken met senseoquote:Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n hele grote koffiedrinkerMaar het lijkt me gewoon erg lekker, lekkerder dan die pads, heb ik het idee.
Neuh, dat vermoedde ik dus alquote:Op zondag 4 januari 2009 19:17 schreef Belana het volgende:
nespresso mag je niet vergelijken met senseo
Chell [ Moderator (was: Yoni) ]quote:
Nee ik fok op mn telefoon. Ik zie ook geen moderator staan. Ik zie wel het kleurtje.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Naast het woordje moderator?
Ach so. Nou rewimo zei het net al. Yoniquote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ik fok op mn telefoon. Ik zie ook geen moderator staan. Ik zie wel het kleurtje.
daar kunnen we wel een keer afspreken (over een tijdjequote:Op zondag 4 januari 2009 17:21 schreef Fuente het volgende:
[..]
Leuk he? Wij zijn er vorige maand een keer geweest met Sara, ze vond het super!
Ik denk dat ik ze toen ook al las en ik heb echt heel veel van Stephen King maar ik vind er eigenlijk allang niets meer aanquote:Op zondag 4 januari 2009 20:55 schreef PM-girl het volgende:
Belana!Jij las ook King op je vijftiende! Ik las ze allemaal (Carrie was favoriet) en ook veel Robin Cook! Mijn moeder had ze staan, de Kings, dus ik hoefde ze niet in de bieb te halen.
Ik verslond ze ook rond die tijd. En vorig jaar heb ik ze allemaal weg gedaan. Te vaak gelezen en het deed me echt niks meer. Stond hier maar verschrikkelijk in de weg te staan, weg ermee...quote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze toen ook al las en ik heb echt heel veel van Stephen King maar ik vind er eigenlijk allang niets meer aan
Je had hem in dat logeerbed moeten leggenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
mijn vent ligt echt laveloos dronken in zijn bed te knorren...
*kp zet gasmasker weer af en maakt logeerbed op...*
Dat was ook mijn idee, inderdaad...maar ja...krijg dat exemplaar van 2 meter en 85 kilo en dronken en stinkend en snurkend en ... en ... maar eens het bed uit.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je had hem in dat logeerbed moeten leggen
Ergens tussen de binnenkomst en het op bed ploffen had je 'm dus subtiel een zetje de andere kant op moeten gevenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee, inderdaad...maar ja...krijg dat exemplaar van 2 meter en 85 kilo en dronken en stinkend en snurkend en ... en ... maar eens het bed uit.
Ik kwam er pas veel later achter dat dat toch eigenlijk niet echt geschikt is voor beginnende pubermeisjes (ol was een late puber, dat dan weer wel... ).quote:
Dat van dat traphekje is zeker nog behoorlijk nadenkend. Zie hij heeft ook pluspuntenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:23 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik hoorde alleen de voordeur dichtgaan....traphekje ging boven dicht ( das een plus !) en toen was het stil......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |