tot wanneer kun je die c1000 zegels inleveren?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:23 schreef E.T. het volgende:
keukenrol is ook niet voor je huid bedoeld.. veel te scherp![]()
Tissues (uit zo'n doos) kunnen het langst prettig mee onder je neus
quote:Actievoorwaarden
* Bij elke ¤ 5,-* aan boodschappen ontvangt u 1 zegel.
* De zegels moeten op deze spaarkaart worden geplakt.
* één volle spaarkaart geeft recht op één C1000 boodschappenpakket.
* U mag zoveel volle spaarkaarten inleveren als u wilt.
* Aangegeven smaken en varianten kunnen afwijken.
* De actie loopt van 17 november 2008 t/m 17 januari 2009.
* Volle spaarkaarten kunt u inleveren t/m 24 januari 2009.
* De spaarkaart is niet inwisselbaar voor contact geld.
* Alleen volledig ingevulde spaarkaarten worden geaccepteerd.
ok dank je welquote:
En van de rust genoten?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:30 schreef Fuente het volgende:
Succes Bar
Ik heb 2 kids knock out liggen! Sara op de bank (die is net afgeleverd door mijn schoonouders en viel zo in slaap) en Merel in de box. Heerlijk! Even rust
Ik geniet nog steedsquote:
Ik vind dit wel zo'n leuke postquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:30 schreef Fuente het volgende:
Succes Bar
Ik heb 2 kids knock out liggen! Sara op de bank (die is net afgeleverd door mijn schoonouders en viel zo in slaap) en Merel in de box. Heerlijk! Even rust
Dat is helemaal goed geregeld!quote:Op zondag 4 januari 2009 10:38 schreef Sugar het volgende:
Mijn man doet op zaterdag de grote boodschappen met de kinderen en met de auto. Dan sport ik.
![]()
De tussendoordingetjes doe ik idd op de fiets.
op het sporten na (dat doe ik nietquote:Op zondag 4 januari 2009 10:38 schreef Sugar het volgende:
Mijn man doet op zaterdag de grote boodschappen met de kinderen en met de auto. Dan sport ik.
![]()
De tussendoordingetjes doe ik idd op de fiets.
ik ga te voet met selene in de doek en zo'n boodschappenkarretje erbijquote:Op zondag 4 januari 2009 10:36 schreef PM-girl het volgende:
Doen jullie dan ook de boodschappen op de fiets?
quote:Op zondag 4 januari 2009 10:50 schreef Ticootje het volgende:
ik zou niet weten hoe ik de wekelijkse boodschappen op de fiets moet doen.
daar doe ik ook niet meer aanquote:Op zondag 4 januari 2009 11:29 schreef Vicky het volgende:
pff ik mag weer het boodschappenlijstje maken voor komende week maar ik heb totaal geen inspiratie...
jaaaaahquote:Op zondag 4 januari 2009 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
die vent met die amazing technicolour dreamcoat neem ik aan?
Leuk! Ik ben paar jaar geleden ook eens geweest naar een voorstelling, was heel erg leuk!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:01 schreef pinquit het volgende:
ik ga de 17e met een vriendinnetje naar javier guzman![]()
![]()
![]()
verjaardagskadootjezo keilief. en een ander vriendinnetje gaat oppassen.
jeuj!
Wij hebben de try-out gezien en al was dat pas de 2e keer dat hij de show deed, het was toch al erg goed!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:10 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben eind december naar Theo Maassen geweest, echt ge-wel-dig![]()
Kan nu al niet wachten wanneer die show op tv komt.
Ik lust helemaal geen chocolade, maar in de kraamweken na beide bevallingen had ik ook enorme behoefte aan chocolade. En daar vlogen tegelijkertijd de zorgvuldig tijdens de zwangerschap verloren kilo's er weer aanquote:Op zondag 4 januari 2009 11:50 schreef Reinhilde het volgende:
Mogguh!
Thomas heeft geen zin om te slapen. Rechtop tegen papa of mama aanzitten is veel leuker! Gek kind.![]()
Ik heb de afgelopen 2 weken echt heeeeeeeel veel behoefte aan chocolade. Ik snap er niets van!
Ik zoek er nog 6..Dus als je nog wat over hebt..graagquote:Op zondag 4 januari 2009 01:24 schreef Igraine het volgende:
Oh ja, die c1000 zegels. Is er nog iemand die er een aantal tekort komt voor een volle kaart? Ik heb al twee volle kaarten en nog één vol voor het einde van de actie zal ik waarschijnlijk niet redden. Maar ik doe daar wel regelmatig boodschappen. Dus ik zal nog wel wat zegeltjes overhouden.
Dus als iemand er nog wat nodig heeft, zegt 't maar.
We zullen 'm laten roulerenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:50 schreef Chell het volgende:
Ennuh Rewimo, mochten ze Clooney bijleveren, deel je 'm dan wel met ons?
quote:
gewoon zomaar, heb een sentimenteel buitje.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:38 schreef Moonah het volgende:
[..]Dankje! Maar waar heb ik hem aan verdiend?
spreek je het dan uit als sjel of gel?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:50 schreef Chell het volgende:
Voor de mensen die mij beter kennen, zal Chell helemaal niet wennen of vreemd zijn, omdat eigenlijk iedereen me zo kent (het is min of meer mijn roepnaam onder vrienden enzo). Kan me wel voorstellen dat mensen die me alleen van hier kennen, het wel even wennen vinden
Lekker dagje zo BE! Succes met softballen, wel voorzichtig doen met je rug he...klinkt niet fijn!
Ennuh Rewimo, mochten ze Clooney bijleveren, deel je 'm dan wel met ons?
Is dat iets tijdelijks? Klinkt wel errug lekkerquote:Op zondag 4 januari 2009 15:34 schreef p_iglet het volgende:
Rewimo, de caramel special smaak die ze op dit moment hebben
Ik ga gewoon de hele proefserie uitproberen. En als het goed is krijg ik er een waardebon bij waarmee ik voor ¤ 50 koffie kan kopenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef Belana het volgende:
rewimo, mijn favoriet is de livanto, maar het is gewoon heel persoonlijk
Leuk he? Wij zijn er vorige maand een keer geweest met Sara, ze vond het super!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Vanuit www.kidscity.nl de groetjes![]()
Brent gaat helemaal los! Hihi
bereid je voor dat je voortaan veul geld aan koffie kwijt bentquote:Op zondag 4 januari 2009 17:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is dat iets tijdelijks? Klinkt wel errug lekker
[..]
Ik ga gewoon de hele proefserie uitproberen. En als het goed is krijg ik er een waardebon bij waarmee ik voor ¤ 50 koffie kan kopenKoop ik gewoon hele series van de smaken die ik het lekkerst vind!
die caramel is inderdaad tijdelijk, en ze hebben ook mandarijn en geconfijte gember op dit moment.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is dat iets tijdelijks? Klinkt wel errug lekker
[..]
Ik ga gewoon de hele proefserie uitproberen. En als het goed is krijg ik er een waardebon bij waarmee ik voor ¤ 50 koffie kan kopenKoop ik gewoon hele series van de smaken die ik het lekkerst vind!
Ik ben niet zo'n hele grote koffiedrinkerquote:Op zondag 4 januari 2009 17:26 schreef Belana het volgende:
bereid je voor dat je voortaan veul geld aan koffie kwijt bent
de tijdelijke caramel is ook lekker jaow ja en de roma vind ik ook lekker, die is wat pittiger. de zwarte en de paarse zijn het sterkst en heel geschikt voor cappucino.
Tot nu toe nog niet bij de Makro gevonden eigenlijk!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef Rewimo het volgende:
Die laatste twee klinken me een stuk minder lekker in de oren
Ik las ergens dat de Makro de cups ook verkoopt, weet iemand dat?
oeh dat kan ik vanavond ook wel eens gaan doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |