tot wanneer kun je die c1000 zegels inleveren?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:23 schreef E.T. het volgende:
keukenrol is ook niet voor je huid bedoeld.. veel te scherp![]()
Tissues (uit zo'n doos) kunnen het langst prettig mee onder je neus
quote:Actievoorwaarden
* Bij elke ¤ 5,-* aan boodschappen ontvangt u 1 zegel.
* De zegels moeten op deze spaarkaart worden geplakt.
* één volle spaarkaart geeft recht op één C1000 boodschappenpakket.
* U mag zoveel volle spaarkaarten inleveren als u wilt.
* Aangegeven smaken en varianten kunnen afwijken.
* De actie loopt van 17 november 2008 t/m 17 januari 2009.
* Volle spaarkaarten kunt u inleveren t/m 24 januari 2009.
* De spaarkaart is niet inwisselbaar voor contact geld.
* Alleen volledig ingevulde spaarkaarten worden geaccepteerd.
ok dank je welquote:
En van de rust genoten?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:30 schreef Fuente het volgende:
Succes Bar
Ik heb 2 kids knock out liggen! Sara op de bank (die is net afgeleverd door mijn schoonouders en viel zo in slaap) en Merel in de box. Heerlijk! Even rust
Ik geniet nog steedsquote:
Ik vind dit wel zo'n leuke postquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:30 schreef Fuente het volgende:
Succes Bar
Ik heb 2 kids knock out liggen! Sara op de bank (die is net afgeleverd door mijn schoonouders en viel zo in slaap) en Merel in de box. Heerlijk! Even rust
Dat is helemaal goed geregeld!quote:Op zondag 4 januari 2009 10:38 schreef Sugar het volgende:
Mijn man doet op zaterdag de grote boodschappen met de kinderen en met de auto. Dan sport ik.
![]()
De tussendoordingetjes doe ik idd op de fiets.
op het sporten na (dat doe ik nietquote:Op zondag 4 januari 2009 10:38 schreef Sugar het volgende:
Mijn man doet op zaterdag de grote boodschappen met de kinderen en met de auto. Dan sport ik.
![]()
De tussendoordingetjes doe ik idd op de fiets.
ik ga te voet met selene in de doek en zo'n boodschappenkarretje erbijquote:Op zondag 4 januari 2009 10:36 schreef PM-girl het volgende:
Doen jullie dan ook de boodschappen op de fiets?
quote:Op zondag 4 januari 2009 10:50 schreef Ticootje het volgende:
ik zou niet weten hoe ik de wekelijkse boodschappen op de fiets moet doen.
daar doe ik ook niet meer aanquote:Op zondag 4 januari 2009 11:29 schreef Vicky het volgende:
pff ik mag weer het boodschappenlijstje maken voor komende week maar ik heb totaal geen inspiratie...
jaaaaahquote:Op zondag 4 januari 2009 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
die vent met die amazing technicolour dreamcoat neem ik aan?
Leuk! Ik ben paar jaar geleden ook eens geweest naar een voorstelling, was heel erg leuk!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:01 schreef pinquit het volgende:
ik ga de 17e met een vriendinnetje naar javier guzman![]()
![]()
![]()
verjaardagskadootjezo keilief. en een ander vriendinnetje gaat oppassen.
jeuj!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |