Ben aupair geweest in Rome. Ik kwam o.a. "mijn" bazin van toen tegen en een vriendin. In de tijd zijn de contacten verwaterd dus het is wel erg leuk om elkaar weer te zien. Het jongetje waar ik toen voor zorgde is inmiddels 21quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Sjak, mss kan dinges... ehm... Digger je wel helpen. Die zijn vrouw is toch Italiaans? Mss weet hij iets.
Het klinkt trouwens wel heel spannend hoor, die 'contacten van vroeger'.
Hahahahaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef sjak het volgende:
Sorry BE. jij deed het beter. Nu staat er: Goedemorgen, hoe heet je. En nog in plat romaans ook
Nou, doen we het zo dan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef sjak het volgende:
Sorry BE. jij deed het beter. Nu staat er: Goedemorgen, hoe heet je. En nog in plat romaans ook
True love! Zo mooi!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:42 schreef Lois het volgende:
Wij komen er nu achter dat, nu we beiden op de bank zitten, we weer een bakkie dipsaus kunnen delen
Knus he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:42 schreef Lois het volgende:
Wij komen er nu achter dat, nu we beiden op de bank zitten, we weer een bakkie dipsaus kunnen delen
oeeeeeequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:47 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En als je straks echt jarig bent kun je nog een leuke skin voor je Eeepc vragen
deze post is getikt op een zwarte ongeskinde Eeepc 701![]()
We gaan naar Seguret. Dat ligt bij Vaison la Romaine. Een mooi wijngebied. Ik weet nog niet precies wanneer maar we zitten aan de zomervakantie vast.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:32 schreef dutchie het volgende:
Sjak sorry je vroeg duidelijk om een goed online woordenboek. Die heb ik niet.
Waar in de Provence gaan jullie naartoe? We zitten er bijna tegenaan.
Verrek, doe je die niet gewoon downloaden dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
True love! Zo mooi!
Bij ons werd het ook ineens een stuk warmer sinds mijn EEE-tje.
Gewoon saampjes op de bank ipv hij daar en ik hier. Dat msn-en gaat toch wel vervelen na een paar jaar.
Geintje he dames, geintje! Babies worden niet met 1-en en 0-en gemaakt.
Best kans vanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef Moonah het volgende:
En Caecilius laborat.
Rewimo, is voor mij inmiddels ook al zo'n ruim 25 jaar geleden hoor. Dus was wrs hetzelfde boekje!![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:59 schreef PM-girl het volgende:
Lamerade, ik heb helaas geen Latijn geleerd en vind het erg jammer.
Canis= hond est= is in= in horto= tuin?
Ah! Zou het echt willen leren, maar een cursus lijkt me ook weer zo iets. Dan kies ik liever voor een levende taal. Zweeds lijkt me zo leuk!quote:
Tjonge, 16, dat is toch naar zeg. Zo zie je maar, geld geeft niet alles.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:07 schreef Suzziieee het volgende:
Lees net dat de zoon van John Travolta is overleden ten gevolgen van epilepsie...16 jaar..best triest.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 07:38 schreef Rewimo het volgende:
Verhip, 't is hier -11! Dat wordt bibberen in de auto zometeen...
Juist die oudere auto's starten in weer en wind.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:59 schreef PM-girl het volgende:
Ik vrees dat mijn auto niet gaat starten. Ik heb al drie keer de anwb zien rijden hier voor nieuwe, luxere auto's dan mijn citroën-knar. Maar ik ga het toch maar proberen, boodschappen doe ik niet op de fiets!
Helemaal niet buiten geweest? Is dat wel gezond? En zie je dan nog wel andere mensen...? Ik zou helemaal eenzaam worden..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zit gewoon al een week binnenVoor mijn gevoel vriest het helemaal niet! Tis juist lekker warm, een graadje of 21
Vraag me af of je wel op andere mensen zit te wachten als je griep hebt incl longontsteking.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:18 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Helemaal niet buiten geweest? Is dat wel gezond? En zie je dan nog wel andere mensen...? Ik zou helemaal eenzaam worden..
Oh sorry hoor. Dat ik niet helemaal up to date ben met het leven van jullie allemaal. Ik had namelijk ff gemist dat je ziek bent. Neem me vooral niet kwalijk....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Is dat wel gezond?Jij bent echt gek
De auto pakkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:55 schreef snoopy het volgende:
Het is idd erg koud op de fiets voor kindjes. Lis was van de week ook bijna bevroren. Weigert om wantjes aan te doenIk heb de hele weg naar huis met een sirene achterop gereden. Zoooo zielig maar ja, wat moet je anders?
foto!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja ik wel TicoAnders blijf ik vegen en heb ik ook nog zo`n schrale korst onder m`n neus
Vrienlief lachte me eerst keihard uit..tegenwoordig doet hij het ook
tot wanneer kun je die c1000 zegels inleveren?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:23 schreef E.T. het volgende:
keukenrol is ook niet voor je huid bedoeld.. veel te scherp![]()
Tissues (uit zo'n doos) kunnen het langst prettig mee onder je neus
quote:Actievoorwaarden
* Bij elke ¤ 5,-* aan boodschappen ontvangt u 1 zegel.
* De zegels moeten op deze spaarkaart worden geplakt.
* één volle spaarkaart geeft recht op één C1000 boodschappenpakket.
* U mag zoveel volle spaarkaarten inleveren als u wilt.
* Aangegeven smaken en varianten kunnen afwijken.
* De actie loopt van 17 november 2008 t/m 17 januari 2009.
* Volle spaarkaarten kunt u inleveren t/m 24 januari 2009.
* De spaarkaart is niet inwisselbaar voor contact geld.
* Alleen volledig ingevulde spaarkaarten worden geaccepteerd.
ok dank je welquote:
En van de rust genoten?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:30 schreef Fuente het volgende:
Succes Bar
Ik heb 2 kids knock out liggen! Sara op de bank (die is net afgeleverd door mijn schoonouders en viel zo in slaap) en Merel in de box. Heerlijk! Even rust
Ik geniet nog steedsquote:
Ik vind dit wel zo'n leuke postquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:30 schreef Fuente het volgende:
Succes Bar
Ik heb 2 kids knock out liggen! Sara op de bank (die is net afgeleverd door mijn schoonouders en viel zo in slaap) en Merel in de box. Heerlijk! Even rust
Dat is helemaal goed geregeld!quote:Op zondag 4 januari 2009 10:38 schreef Sugar het volgende:
Mijn man doet op zaterdag de grote boodschappen met de kinderen en met de auto. Dan sport ik.
![]()
De tussendoordingetjes doe ik idd op de fiets.
op het sporten na (dat doe ik nietquote:Op zondag 4 januari 2009 10:38 schreef Sugar het volgende:
Mijn man doet op zaterdag de grote boodschappen met de kinderen en met de auto. Dan sport ik.
![]()
De tussendoordingetjes doe ik idd op de fiets.
ik ga te voet met selene in de doek en zo'n boodschappenkarretje erbijquote:Op zondag 4 januari 2009 10:36 schreef PM-girl het volgende:
Doen jullie dan ook de boodschappen op de fiets?
quote:Op zondag 4 januari 2009 10:50 schreef Ticootje het volgende:
ik zou niet weten hoe ik de wekelijkse boodschappen op de fiets moet doen.
daar doe ik ook niet meer aanquote:Op zondag 4 januari 2009 11:29 schreef Vicky het volgende:
pff ik mag weer het boodschappenlijstje maken voor komende week maar ik heb totaal geen inspiratie...
jaaaaahquote:Op zondag 4 januari 2009 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
die vent met die amazing technicolour dreamcoat neem ik aan?
Leuk! Ik ben paar jaar geleden ook eens geweest naar een voorstelling, was heel erg leuk!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:01 schreef pinquit het volgende:
ik ga de 17e met een vriendinnetje naar javier guzman![]()
![]()
![]()
verjaardagskadootjezo keilief. en een ander vriendinnetje gaat oppassen.
jeuj!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |