Ben aupair geweest in Rome. Ik kwam o.a. "mijn" bazin van toen tegen en een vriendin. In de tijd zijn de contacten verwaterd dus het is wel erg leuk om elkaar weer te zien. Het jongetje waar ik toen voor zorgde is inmiddels 21quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Sjak, mss kan dinges... ehm... Digger je wel helpen. Die zijn vrouw is toch Italiaans? Mss weet hij iets.
Het klinkt trouwens wel heel spannend hoor, die 'contacten van vroeger'.
Hahahahaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef sjak het volgende:
Sorry BE. jij deed het beter. Nu staat er: Goedemorgen, hoe heet je. En nog in plat romaans ook
Nou, doen we het zo dan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef sjak het volgende:
Sorry BE. jij deed het beter. Nu staat er: Goedemorgen, hoe heet je. En nog in plat romaans ook
True love! Zo mooi!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:42 schreef Lois het volgende:
Wij komen er nu achter dat, nu we beiden op de bank zitten, we weer een bakkie dipsaus kunnen delen
Knus he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:42 schreef Lois het volgende:
Wij komen er nu achter dat, nu we beiden op de bank zitten, we weer een bakkie dipsaus kunnen delen
oeeeeeequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:47 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En als je straks echt jarig bent kun je nog een leuke skin voor je Eeepc vragen
deze post is getikt op een zwarte ongeskinde Eeepc 701![]()
We gaan naar Seguret. Dat ligt bij Vaison la Romaine. Een mooi wijngebied. Ik weet nog niet precies wanneer maar we zitten aan de zomervakantie vast.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:32 schreef dutchie het volgende:
Sjak sorry je vroeg duidelijk om een goed online woordenboek. Die heb ik niet.
Waar in de Provence gaan jullie naartoe? We zitten er bijna tegenaan.
Verrek, doe je die niet gewoon downloaden dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
True love! Zo mooi!
Bij ons werd het ook ineens een stuk warmer sinds mijn EEE-tje.
Gewoon saampjes op de bank ipv hij daar en ik hier. Dat msn-en gaat toch wel vervelen na een paar jaar.
Geintje he dames, geintje! Babies worden niet met 1-en en 0-en gemaakt.
Best kans vanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef Moonah het volgende:
En Caecilius laborat.
Rewimo, is voor mij inmiddels ook al zo'n ruim 25 jaar geleden hoor. Dus was wrs hetzelfde boekje!![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:59 schreef PM-girl het volgende:
Lamerade, ik heb helaas geen Latijn geleerd en vind het erg jammer.
Canis= hond est= is in= in horto= tuin?
Ah! Zou het echt willen leren, maar een cursus lijkt me ook weer zo iets. Dan kies ik liever voor een levende taal. Zweeds lijkt me zo leuk!quote:
Tjonge, 16, dat is toch naar zeg. Zo zie je maar, geld geeft niet alles.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:07 schreef Suzziieee het volgende:
Lees net dat de zoon van John Travolta is overleden ten gevolgen van epilepsie...16 jaar..best triest.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 07:38 schreef Rewimo het volgende:
Verhip, 't is hier -11! Dat wordt bibberen in de auto zometeen...
Juist die oudere auto's starten in weer en wind.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:59 schreef PM-girl het volgende:
Ik vrees dat mijn auto niet gaat starten. Ik heb al drie keer de anwb zien rijden hier voor nieuwe, luxere auto's dan mijn citroën-knar. Maar ik ga het toch maar proberen, boodschappen doe ik niet op de fiets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |