hehehehe. Ja logisch dat ie ligt te snurken!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Pubgolf...ipv 9 holes ga je naar 9 kroegen.
Iedere kroeg een ander drankje...dit was het schema van vandaag
En de behaalde resultaten van het snurkende monster..
Drank Par Aantal slokken ( dus die wil je uiteraard onder par drinken)
bier 3 1
jenever 1 1
cocktail 3 1
rode wijn 3 1
pint of guinness 5 1
BVO buiten de competitie![]()
flesje grolsch 4 2 (hij had het moeilijk ?)
borreltje cola 3 1 (weer hersteld)
Onderaan het formulier staan nog allerlei drankjes, geen idee of hij dat ook nog opheeft...
Tussen 12.00 - 19.30
Gheghe! Hij mag zich gelukkig prijzen met een vrouw als jij.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
"das gewoon mooi"
quote:drie vrouwen die alle hoogte- en dieptepunten van het leven en de liefde meemaken
Oh, dat kan ik niet hoor, boeken verkopen.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:45 schreef snoopy het volgende:
Daarom heb ik heel veel dingen te koop gezet op bol.com.
De echt fijne boeken hou ik natuurlijk! Ik ben ook van het boeken kopen
precies ! Dus euh...Reinhilde ....quote:Op zondag 4 januari 2009 21:41 schreef Reinhilde het volgende:
Noli, volgens mij is het dat er voor 1 guinness 5 slokken staan, oftewel dat je het in 5 slokken op moet drinken. En hij had m in 1 teug.
Nou, er zijn echt dingen die ik niet interessant vond toen ik het las maar weggooien kan ik niet. Dus dan mag het best verkocht.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:47 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik niet hoor, boeken verkopen.
Eeeeeh... als ik geen borstvoeding meer geef of voor 24 uur afgekolfd hebquote:Op zondag 4 januari 2009 21:49 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
precies ! Dus euh...Reinhilde ...., wanneer gaan wij dit doen op zondagmiddag in Den Haag ?
Hey! die lees ik ook(Stieg Larsson that is). Gekregen van mijn Bonusmoederquote:Op zondag 4 januari 2009 21:43 schreef Belana het volgende:
Ik lees nu, op aanraden van Lois, de serie van Stieg Larssonis echt goed
verdere favorieten: Mo Hayder, Henning Mankel, Arnaldur Indridason, Kjell Ola Dahl, Karin Slaughter. Ik verslind ze allemaal (nou figuurlijk dan, want ik lees nogal langzaam) en ik heb ze ook allemaal, want ik kan dus niet lenen (ik breng ze niet terug)
zelfde school: checkquote:Op zondag 4 januari 2009 22:08 schreef Belana het volgende:
alle Kings: check
dubbele Kings door samenvoegen huishouden: check
Billy's: check
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |