hehehehe. Ja logisch dat ie ligt te snurken!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Pubgolf...ipv 9 holes ga je naar 9 kroegen.
Iedere kroeg een ander drankje...dit was het schema van vandaag
En de behaalde resultaten van het snurkende monster..
Drank Par Aantal slokken ( dus die wil je uiteraard onder par drinken)
bier 3 1
jenever 1 1
cocktail 3 1
rode wijn 3 1
pint of guinness 5 1
BVO buiten de competitie![]()
flesje grolsch 4 2 (hij had het moeilijk ?)
borreltje cola 3 1 (weer hersteld)
Onderaan het formulier staan nog allerlei drankjes, geen idee of hij dat ook nog opheeft...
Tussen 12.00 - 19.30
Gheghe! Hij mag zich gelukkig prijzen met een vrouw als jij.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
"das gewoon mooi"
quote:drie vrouwen die alle hoogte- en dieptepunten van het leven en de liefde meemaken
Oh, dat kan ik niet hoor, boeken verkopen.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:45 schreef snoopy het volgende:
Daarom heb ik heel veel dingen te koop gezet op bol.com.
De echt fijne boeken hou ik natuurlijk! Ik ben ook van het boeken kopen
precies ! Dus euh...Reinhilde ....quote:Op zondag 4 januari 2009 21:41 schreef Reinhilde het volgende:
Noli, volgens mij is het dat er voor 1 guinness 5 slokken staan, oftewel dat je het in 5 slokken op moet drinken. En hij had m in 1 teug.
Nou, er zijn echt dingen die ik niet interessant vond toen ik het las maar weggooien kan ik niet. Dus dan mag het best verkocht.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:47 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik niet hoor, boeken verkopen.
Eeeeeh... als ik geen borstvoeding meer geef of voor 24 uur afgekolfd hebquote:Op zondag 4 januari 2009 21:49 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
precies ! Dus euh...Reinhilde ...., wanneer gaan wij dit doen op zondagmiddag in Den Haag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |