Wat was er nouquote:
Je ging door mijn tekst heenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat was er nou? Zo kan ik niet vredig gaan slapen natuurlijk.
Sla-spatjes? Wat zijn dat nou weer?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
DaMart heeft last van Sla-spatjes. Laterpo's zijn zo 2008.
Oh... de officiële benaming is Mucken... zo komt het ook in het FOK!-woordenboek te staan binnenkort!quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, spatjes die Slarioux ook vertoond.
Ik niet meer eigenlijk... begin een beetje in te dutten... en dat kan ik beter in bed doen dan achter de pc, volgens mij, dus ik wens jullie een goede nachtquote:
Mooi héquote:
Dude, dit is vanmiddag al gepost. Je loopt achterquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:01 schreef swarmahoer het volgende:
Vuurwerk veroorzaakt ernstige smog door fijnstof
nijmegen weerik heb er goed aan meegewerkt iig gister
ik kan ook niet alles bijhoudenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude, dit is vanmiddag al gepost. Je loopt achter.
"Bier hier."quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:19 schreef swarmahoer het volgende:
zijn er hier mensen met een lijfspreuk
Hah! Ik deed al mucken in de Vrolijk Verder slowchat toen Muck's account nog verwekt moest wordenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh... de officiële benaming is Mucken... zo komt het ook in het FOK!-woordenboek te staan binnenkort!
En je wilt niet weten hoe vaak dit mij overkomt in de KSC.
Maar zeg nou zelf... Mucken rolt toch makkelijker over de tong dan Slariën?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hah! Ik deed al mucken in de Vrolijk Verder slowchat toen Muck's account nog verwekt moest worden
De term is voor haar hoor, mucken bekt lekkerder dan wat dan ook met 'Slari' erin. Hence ook de nickchangequote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf... Mucken rolt toch makkelijker over de tong dan Slariën?
Goedemorgen trouwens.
quote:
Kijk eens op de geijkte torrent sites, daar zwerft de voorstelling al rondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:34 schreef swarmahoer het volgende:
verdomme hij heeft maar 25 minuten youp opgenomen
* Queued.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:06 schreef Mikkie het volgende:
Kijk eens op de geijkte torrent sites, daar zwerft de voorstelling al rond. Althans, ik heb 'm al binnen.
Dat soort dingen moet je ook gewoon doen als FOK! plat ligt... en als je terugkomt, doet het het weerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga maar eens even boodschappen doen, zal wel weer stervensdruk zijn
Klopt. Ik had er helemaal niet aan gedacht, maar de Appie XL was net afgeladen vol. Alle kassa's open en nog makkelijk zes man per kassa in de rijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga maar eens even boodschappen doen, zal wel weer stervensdruk zijn
Dat heb je goed, ik moet me er nu apart voor gaan aankleden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn OV al had opgehaald
Je vergroeit nog een keer met dat bad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat dat boodschappen betreft ben ik blij dat ik nog bij smam en spap zit!
Nu ga ik even in badLeren in bad owned namelijk
Feestdagen he... tijd doorbrengen met vrienden, familie en lief... maar jullie zijn in mijn gedachten bij mequote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:15 schreef Dupje het volgende:
[..]
Doodkapje!
Zien we jou ook nog eens hier
hehe jeejquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Feestdagen he... tijd doorbrengen met vrienden, familie en lief... maar jullie zijn in mijn gedachten bij me
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindelijk m'n slippers weer gevonden, ze lagen onder een lege tas
.
Ja, vooral ook omdat ik alle kamers in huis gehad heb, en ze uiteindelijk nog geen 30 cm van de plek waar ik begon lagenquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, ik heb mijn wekelijkse bad ook weer gehad
Wasda?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
misschien ook maar eens een keer douchen
Jow wat een gedoe...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Hoi ben ik weer
Ik heb een nieuwe laptop... heel erg fijn. Was gelukkig niet al te duur en eigenlijk gewoon een nieuwere versie van m'n vorige
En @ jullie hele discussie over m'n zusje & fiets: ze zit nog op de middelbare school he, dus geld heeft ze echt niet.. daar zit het em ook niet in. Het gaat me er meer om dat die fiets het enige thuis is dat nog echt van mij is, ik heb geen kamer of bed meer enzo, alleen die fiets had ik nog.. Dus was wel erg boos gister. Overigens is m'n moeder ontzettend boos op d'r, maar m'n vader zegt er niks van.. terwijl hij gisterochtend superboos op mij was dat ik m'n jas had "laten jatten"... daar was ik dan weer boos over en moeders ook weer.. maar zij zoeken maar even uit hoe ze het oplossen, ga me niet in zo'n megaruzie mengen haha.
Autsj. Koppakking vervangen is meestal niet heel goedkoop. Maar...wel goedkoper dan wanneer ie scheurt terwijl je aan het rijden bentquote:
Heb je altijd al je festivalbandjes omquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:27 schreef Dupje het volgende:
Bluh, moet dus dinsdag naar zkh voor de operatie aan mn pols, en ik moet dus serieus AL mijn sieraden af, ik moet dus mijn festivalbandjes afknippen!Jullie zullen miss wel denken "wat is het probleem?" maar ik ben er eigenlijk best wel gehecht aan geraakt ofzo...
Nou had Morgane het goede idee er klitteband aan te maken zodat ik ze daarna nog om kan doen. Kan ook met elastiek erachter stikken, moet even kijken wat ik doe.
Maar ik baal wel!
Dat weet ik niet echt. Anders moet ik hem maar kopen en iemand anders het er maar laten inzetten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
appeltje eitjewat vragen ze er voor ?
Dan kan iedereen zien waar je geweest bentquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:44 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind van die mensen die meer dan een week na een festival nog met zo'n bandje rondlopen eigenlijk vrij kansloos, maar goed. Waarom? Wat is de lol ervan?
Leuk he, ouders, het zijn net echte mensenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:24 schreef LastRequest het volgende:
En @ jullie hele discussie over m'n zusje & fiets: ze zit nog op de middelbare school he, dus geld heeft ze echt niet.. daar zit het em ook niet in. Het gaat me er meer om dat die fiets het enige thuis is dat nog echt van mij is, ik heb geen kamer of bed meer enzo, alleen die fiets had ik nog.. Dus was wel erg boos gister. Overigens is m'n moeder ontzettend boos op d'r, maar m'n vader zegt er niks van.. terwijl hij gisterochtend superboos op mij was dat ik m'n jas had "laten jatten"... daar was ik dan weer boos over en moeders ook weer.. maar zij zoeken maar even uit hoe ze het oplossen, ga me niet in zo'n megaruzie mengen haha.
Klinkt matig LR, vooral die reactie van je pa is wel vreemd?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Hoi ben ik weer
Ik heb een nieuwe laptop... heel erg fijn. Was gelukkig niet al te duur en eigenlijk gewoon een nieuwere versie van m'n vorige
Het materiaal is het meestal niet, ook al blijft het vaak niet bij een koppakking. Vlakken, nieuwe riem enzo. Paar honderd euro moet je zeker wel rekenen ben ik bang.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat weet ik niet echt. Anders moet ik hem maar kopen en iemand anders het er maar laten inzetten.
Ja... Heb alleen Pinkpop 2005 afgelopen zomer afgeknipt want die zag er echt niet meer uitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je altijd al je festivalbandjes om?
Hehe tsja, geen idee ik had vroeger al gewone armbandjes vet lang om (daar is er nog 1 van over) en nu doe ik dat met die festivalbandjes. Het hoort volgens mij een beetje bij mij, want zelfs met mn gala enzo liep ik in een galajurk, met ook festivalbandjes omquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:44 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind van die mensen die meer dan een week na een festival nog met zo'n bandje rondlopen eigenlijk vrij kansloos, maar goed. Waarom? Wat is de lol ervan?
Daar was ik ook al bang voor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het materiaal is het meestal niet, ook al blijft het vaak niet bij een koppakking. Vlakken, nieuwe riem enzo. Paar honderd euro moet je zeker wel rekenen ben ik bang.
Ben ik nu aan het kijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een voorproefje van Youp, ik heb 'm inmiddels binnen
.
Vriend van mij doet dat ook, maar die gaat nu dus stage lopen (geneeskunde, moeten ze bij een ziekenhuis mee gaan lopen) en dan moet hij ook die bandjes afknippen. Opzich ook wel logisch dat t moet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:27 schreef Dupje het volgende:
Bluh, moet dus dinsdag naar zkh voor de operatie aan mn pols, en ik moet dus serieus AL mijn sieraden af, ik moet dus mijn festivalbandjes afknippen!Jullie zullen miss wel denken "wat is het probleem?" maar ik ben er eigenlijk best wel gehecht aan geraakt ofzo...
Nou had Morgane het goede idee er klitteband aan te maken zodat ik ze daarna nog om kan doen. Kan ook met elastiek erachter stikken, moet even kijken wat ik doe.
Maar ik baal wel!
Dus als ik het goed begrijp heb je nog festivalbandjes uit 2006 om je arm zitten? Daar zal wel een compleet nieuwe ecocultuur in ontstaan zijn inmiddelsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja... Heb alleen Pinkpop 2005 afgelopen zomer afgeknipt want die zag er echt niet meer uitDe rest heb ik nog om, het zijn er nu nog 7...
[..]
Hehe tsja, geen idee ik had vroeger al gewone armbandjes vet lang om (daar is er nog 1 van over) en nu doe ik dat met die festivalbandjes. Het hoort volgens mij een beetje bij mij, want zelfs met mn gala enzo liep ik in een galajurk, met ook festivalbandjes om![]()
Tsja, een miniverslaving ofzo.
Jahoor dat is het zeker.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef Nielez het volgende:
[..]
Vriend van mij doet dat ook, maar die gaat nu dus stage lopen (geneeskunde, moeten ze bij een ziekenhuis mee gaan lopen) en dan moet hij ook die bandjes afknippen. Opzich ook wel logisch dat t moet.
Bij basketball moet je er dan een of ander zweetbandje omheen doen ofzo omdat anders iemand anders zn vinger erachter blijft hakenOpzich ook wel logische shizzle.
De oudste is Lowlands 2005.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp heb je nog festivalbandjes uit 2006 om je arm zitten? Daar zal wel een compleet nieuwe ecocultuur in ontstaan zijn inmiddels.
Daar ben ik het wel mee eens jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt matig LR, vooral die reactie van je pa is wel vreemd?
Overigens vind ik de redenering over je zusje aardig bullshit. Ze heeft geen geld (ze werkt niet, neem ik aan?), dus is het zielig dat ze het moet betalen, dus laat dan maar zitten? Welcome to the real world, denk ik dan. Voor niets komt de zon op, en voor de rest zul je toch je best moeten doen. Het zou toch wat zijn als iedereen die geen geld had maar ongestraft z'n gang kon gaan.
Nee. Dit staat garant voor nog meer ruzie aangezien er toch een moment komt dat ze 'm beide nodig hebbenquote:
Hehe kijk, nog iemand die het ook tof vindtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:30 schreef morgane het volgende:
Gaaaf Dupje! Ik heb er maar 2, 1 van Pinkpop en 1 van een concert van The Sheer waar ze die dingen uitdeelden
Ik weet het, maar ik heb vanochtend mijn hoofd gestoten tegen de auto en dus zware hoofdpijn, en even geen zin om iets anders te regelenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee. Dit staat garant voor nog meer ruzie aangezien er toch een moment komt dat ze 'm beide nodig hebben. Als zuslief een team moet trainen, als ze niet komt staat er een heel team op haar te wachten, en LR moet boodschappen doen, krijgt zus de fiets.
Zo immoreel als ik weet niet wat, maar 't gebeurt.
Jij hebt de pech voor 2009 wel weer gehadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet het, maar ik heb vanochtend mijn hoofd gestoten tegen de auto en dus zware hoofdpijn, en even geen zin om iets anders te regelen
Hij gaat inderdaad lekker haha.. maar ben wel erg blij dat ik een laptop heb, nu kan ik weer normaal aan het werk enzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt de pech voor 2009 wel weer gehad, damn
.
Hehe tsja, zoals ik al zei, het is voor mij nogal een verslavingquote:
Dat is precies dat ik ook dacht. Als puntje bij paaltje komt wordt LR binnenkort weer keihard gepwndquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee. Dit staat garant voor nog meer ruzie aangezien er toch een moment komt dat ze 'm beide nodig hebben. Als zuslief een team moet trainen, als ze niet komt staat er een heel team op haar te wachten, en LR moet boodschappen doen, krijgt zus de fiets.
Zo immoreel als ik weet niet wat, maar 't gebeurt.
Da's zeker een pluspunt ja. Nu nog heel even vakantie en dan weer vol aan de bakquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:36 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hij gaat inderdaad lekker haha.. maar ben wel erg blij dat ik een laptop heb, nu kan ik weer normaal aan het werk enzo.
Daar heb je zeker gelijk in. Vandaar dat ik ook zeg 'het is geven en nemen'. Het is alleen zuur dat anderen het wat dat betreft op financieel gebied moeten ontgelden, terwijl die verder geen enkele baat hebben bij de topsport.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aan de andere kant is 't ook weer niet fair om zuslief "topsport" te ontnemen omdat de rest van de familie dat ook niet doet. Het is dus wel een "uitzondering", zeker als ze veel moeite doet op 't sportgebied staat dat qua eeeuuhhh maatschappelijke bijdrage wel gelijk aan werken. Alleen financieel word je er niet beter van.
Nu wel! Leuk!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
hey morgane ken je Ska-P![]()
Begin februari melkweg.
Euhm jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:54 schreef morgane het volgende:
[..]
& Dupje, ik ben ook naar het bevrijdingsfestival, appelpop, vierdaagsefeesten en oranjepop geweest. Maar jij hebt wel een enórme lijkthou je ook alle bands bij die je live hebt gezien?
Heb ik, maar ik doe er niks mee, hij doet t namelijk niet hier (omdat ik t daarvoor vanaf een andere pc gebruikte), geen idee hoe ik dat recht moet zetten. Nieuw account aanmaken doet ie ook niet...quote:
Alle bands ergens opslaan (ik heb t in een word document en op festivalinfo) die ik live heb gezienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat bedoelen jullie met bands bijhouden?
Hehe naja zoiets jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:32 schreef Slarioux het volgende:
Een soort Qyroz. Die houdt bij welke FOK!kers hij heeft gemeet.
Ah mênquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:32 schreef Slarioux het volgende:
Een soort Qyroz. Die houdt bij welke FOK!kers hij heeft gemeet.
Mijn rente bij de rabo was zo'n 10 euro geloof ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das kut!
Ik ga even ergens een raboreader scoren en naar mijn rente kijken
Pfff ik zei toch dat ik verslaafd ben... En ik ben er trots op!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar van bands vind ik dat eigenlijk ook vrij ernstig moet ik zeggen.
Ik heb 46 euro rente op postbank internet sparen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn rente bij de rabo was zo'n 10 euro geloof ik.
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:40 schreef Dupje het volgende:
[..]
Pfff ik zei toch dat ik verslaafd ben... En ik ben er trots op!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:53 schreef Slarioux het volgende:
Ff boodschapjes doen! Uit het niets twee halogeen lampjes dood. Gelijk de hele kamer half donker
Is dit nu serieus ofquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fuck dan heb jij echt veel spaargeld!
Jup!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:53 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik sluit me hier volledig bij aanfestivalinfo ben ik niet bij aangemeld volgens mij. Heb je wel de last.fm client en de goede plug-ins gedownload?
Helaas niet hier dusquote:'Rabobank maakt fout bij Belgische klanten'
Uitgegeven: 2 januari 2009 17:24
Laatst gewijzigd: 2 januari 2009 17:41
BRUSSEL - Door een technische fout hebben ongeveer 80.000 Belgische klanten van Rabobank te weinig rente gekregen. Een woordvoerder van Rabobank België bevestigde vrijdag berichtgeving hierover door de Vlaamse publieke omroep VRT
Oh alleen Belgie..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Helaas niet hier dus
Bron: http://www.nu.nl/economie(...)lgische-klanten.html
Als je 300 euro rente krijgt, is dat 3,6% (want dat krijg je bij de Rabo). (300/3.6)*100=8.000 euro.quote:
Yashi kennelijk niet? Of die denkt dat 8k spaargeld voor een student weinig is ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
We kunnen allemaal wel rekenen heur.
Dat vind ik voor een student knap veel, jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm het is zelfs nog iets meer inderdaad
Dat ligt aan de rekening die je hebt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar 3.6 was het volgens mij niet hoor want dan heb ik dus wel te weinig rente gekregen
Nee het was niet sarcastischquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kon wel rekenen maar ik vroeg me af of je serieus vond of het veel was of dat het sarcastisch was.
En ik word zo verwend onder het mom van spaar maar lekker, en dat doe ik dan dus ook netjes
Klopt wat Mikkie zegtquote:Basisrente
Over het gehele saldo 3,000%
Bonusrente over het gehele kernsaldo
kernsaldo tot 1.000.000 0,600%
Een dosis wantrouwen is gezond, jwtz.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaan jullie nog iets speciaals doen vant weekend?
Ik zit alleen met mn huur en zorgverzekering daar al overheen. Dan tel ik m'n autoverzekering, eten, wegenbelasting en een volle tank benzine nog niet meequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef Slarioux het volgende:
En inmiddels, dankzij huur, zorgverzekering en andere uitgaves heb ik deze maand alweer 450 euro uitgegeven .
Oei da's wel zondequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:01 schreef Slarioux het volgende:
Mmm ik moet eens wat beter mijn best doen. Samen met nog 1 collega, volgens mij een nieuwe, als enige geen bonus van het afgelopen kwartaal
Whehequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gewoon wat meer tasjes overpricen joh
Mjah, care ook wel een beetje moet ik zeggen. Heb een beetje bonus binnengesleept dus ik ben al blij en verder vind ik het werk leuk genoeg zonder bonus. Plus, de verkooptechnieken, tja. Ik heb m'n babbel en de tips van het bedrijf en ik doe mijn best. Meer kan ik niet doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oei da's wel zonde. Minder fokken dus op het werk, en meer verkooptechnieksites bezoeken
Hehe nee, sorry voor de verwarringquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
verspreek je jezelf nu niet hierboven
Vanavond een verjaardag in Samson, morgen even bij mn ouwelui langs en zondag roept de betaalde arbeid weerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga vanavond nog ff leren, en morgen werken. 's Avonds de stad in. Mijn ex-vriendin gaat ook weer mee met onze groep, dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sorry, ikkequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie gebruikt er dan ook iTunes.
Ik ga niks bijzonders doen dit weekend.
?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ben benieuwd of ik morgen nog mensen een gelukkig nieuw jaar kan wensen
Nostalgie!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Soms kom je hele coole dingen als je je muziek aan 't uitzoeken bent.
Morgen feestje in Venlo allemaal mensen die ik al een tijd niet heb gezien, en aangezien ik eergisteren zo dronken was heb ik geen idee of ik ze gesmst heb ofzoquote:
Kun je dat niet nakijken in verzonden bericht ofzo?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Morgen feestje in Venlo allemaal mensen die ik al een tijd niet heb gezien, en aangezien ik eergisteren zo dronken was heb ik geen idee of ik ze gesmst heb ofzo
Misschien kun je in de tussentijd een bad nemen?quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga maar eens richting Samson, tijd voor pils!.
Geven en nemen hèquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Eerst maar eens een huwelijksnacht dan.
Ja die komt toch meestal erna toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Eerst maar eens een huwelijksnacht dan.
Ik had een grap over een proefritje in mijn hoofd maar dan sla ik een beetje doorquote:
Ja da's waar. Wat doe jij? Klassiek een witte jurk of een ander kleurtje?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja die komt toch meestal erna toch?
Dan moeten we eerst door een chagrijnige bruiloft heen, want anders geen seksquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu heb je ze dus keihard beledigt he, dat wordt goedmaaksex.
Jawel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst door een chagrijnige bruiloft heen, want anders geen seks
Jij bent degene die met huwelijksnacht aan kwam zetten, die komt meestal na een bruiloftquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst door een chagrijnige bruiloft heen, want anders geen seks
De eindstand is dus geen seks, én geen huwelijk?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij bent degene die met huwelijksnacht aan kwam zetten, die komt meestal na een bruiloft
Dat wachten tot het huwelijk gaat hem toch al niet meer worden dus!
Twee mensen die compleet langs elkaar heen lullen, ik hoop dat je film interessanter wasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:14 schreef IrishBastard het volgende:
Ben je even een filmpje kijken, mis je iets als dit
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Twee mensen die compleet langs elkaar heen lullen, ik hoop dat je film interessanter was?
quote:
Ik snap er ook niks van. Allemaal rijke ouders ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef IrishBastard het volgende:
Volgende keer gewoon weer tagliatelle hoor, maar dan een beetje voorzichtiger open maken enzo
Hoe komt iedereen toch aan die spaarcenten zeg
quote:
Mijn zus gaat trouwen in mei ergens, dus ik moet sparen. Maar ik ben zo blut als een mongool en ik wil graag ook nog m'n zorgvuldig, tien jaar lang gekweekte bierbuik kwijtraken. Oh noes!quote:
Dan moet hij een pak aan, en een pak staat niet zo charmant met een bierbuikjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 07:21 schreef Nielez het volgende:
Groot gelijk heb je.
Oh en Mik. Wat heeft die bierbuik met je trouwgelegenheid te maken?
Kwestie van discipline. Zei de man zonder disciplinequote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:22 schreef Mikkie het volgende:
Mijn zus gaat trouwen in mei ergens, dus ik moet sparen. Maar ik ben zo blut als een mongool en ik wil graag ook nog m'n zorgvuldig, tien jaar lang gekweekte bierbuik kwijtraken. Oh noes!.
Ik laatt gewoon maandelijks een bedrag door de bank op mijn spaarrekening storten. Dat doe ik al sinds ik een bijbaantje naast mijn studie had. En dan gewoon een doel ervoor bedenken. Zo had ik het bestemd om mijn woning ooit in te richten. En dat lukte aardig met een bedrag met 4 nullenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Allemaal rijke ouders ofzoIk doe in elk geval niet mee in het veel-spaarcenten-circus
.
[..]
Met watquote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:23 schreef Mikkie het volgende:
Oh trouwens, shockeer ik jullie wel eens op zuipavonden? Ik schijn vanavond een aantal mensen in verlegenheid te hebben gebracht![]()
.
Wat is nou weer een loyaalrekeningquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:02 schreef morgane het volgende:
Iedereen heeft 't over rente, maar ik heb op mijn loyaalrekening nog helemaal geen rente gezien?
Ik had 't over yashi, niet over je l0llergrapquote:
Quoten danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik had 't over yashi, niet over je l0llergrap.
Dat zijn idd de tijden voor hele hele vreemde dromen. Heb je dat ook trouwens, dat je tussen de snoozes door droomt in episodes? Bij mij gaat mn droom elke keer verder nadat ik de wekker weer uitdrukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Sla, praat me niet over dromen, ik heb echt vaak de mafste dromen, vooral als ik bijv na 8 uur nog in slaap val tot een uur of 10 ofzo
Een spaarrekening bij de postbank. Officieel krijg je die pas bij een inleg van 10.000 euro, maar door een foutje van de bank heb ik m ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is nou weer een loyaalrekening?
waar de staafmixer het klutsen overneemtquote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |