Wat was er nouquote:
Je ging door mijn tekst heenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat was er nou? Zo kan ik niet vredig gaan slapen natuurlijk.
Sla-spatjes? Wat zijn dat nou weer?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
DaMart heeft last van Sla-spatjes. Laterpo's zijn zo 2008.
Oh... de officiële benaming is Mucken... zo komt het ook in het FOK!-woordenboek te staan binnenkort!quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, spatjes die Slarioux ook vertoond.
Ik niet meer eigenlijk... begin een beetje in te dutten... en dat kan ik beter in bed doen dan achter de pc, volgens mij, dus ik wens jullie een goede nachtquote:
Mooi héquote:
Dude, dit is vanmiddag al gepost. Je loopt achterquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:01 schreef swarmahoer het volgende:
Vuurwerk veroorzaakt ernstige smog door fijnstof
nijmegen weerik heb er goed aan meegewerkt iig gister
ik kan ook niet alles bijhoudenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude, dit is vanmiddag al gepost. Je loopt achter.
"Bier hier."quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:19 schreef swarmahoer het volgende:
zijn er hier mensen met een lijfspreuk
Hah! Ik deed al mucken in de Vrolijk Verder slowchat toen Muck's account nog verwekt moest wordenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh... de officiële benaming is Mucken... zo komt het ook in het FOK!-woordenboek te staan binnenkort!
En je wilt niet weten hoe vaak dit mij overkomt in de KSC.
Maar zeg nou zelf... Mucken rolt toch makkelijker over de tong dan Slariën?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hah! Ik deed al mucken in de Vrolijk Verder slowchat toen Muck's account nog verwekt moest worden
De term is voor haar hoor, mucken bekt lekkerder dan wat dan ook met 'Slari' erin. Hence ook de nickchangequote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf... Mucken rolt toch makkelijker over de tong dan Slariën?
Goedemorgen trouwens.
quote:
Kijk eens op de geijkte torrent sites, daar zwerft de voorstelling al rondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:34 schreef swarmahoer het volgende:
verdomme hij heeft maar 25 minuten youp opgenomen
* Queued.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:06 schreef Mikkie het volgende:
Kijk eens op de geijkte torrent sites, daar zwerft de voorstelling al rond. Althans, ik heb 'm al binnen.
Dat soort dingen moet je ook gewoon doen als FOK! plat ligt... en als je terugkomt, doet het het weerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga maar eens even boodschappen doen, zal wel weer stervensdruk zijn
Klopt. Ik had er helemaal niet aan gedacht, maar de Appie XL was net afgeladen vol. Alle kassa's open en nog makkelijk zes man per kassa in de rijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga maar eens even boodschappen doen, zal wel weer stervensdruk zijn
Dat heb je goed, ik moet me er nu apart voor gaan aankleden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn OV al had opgehaald
Je vergroeit nog een keer met dat bad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat dat boodschappen betreft ben ik blij dat ik nog bij smam en spap zit!
Nu ga ik even in badLeren in bad owned namelijk
Feestdagen he... tijd doorbrengen met vrienden, familie en lief... maar jullie zijn in mijn gedachten bij mequote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:15 schreef Dupje het volgende:
[..]
Doodkapje!
Zien we jou ook nog eens hier
hehe jeejquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Feestdagen he... tijd doorbrengen met vrienden, familie en lief... maar jullie zijn in mijn gedachten bij me
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindelijk m'n slippers weer gevonden, ze lagen onder een lege tas
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |