Sorry, ikkequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie gebruikt er dan ook iTunes.
Ik ga niks bijzonders doen dit weekend.
?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ben benieuwd of ik morgen nog mensen een gelukkig nieuw jaar kan wensen
Nostalgie!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Soms kom je hele coole dingen als je je muziek aan 't uitzoeken bent.
Morgen feestje in Venlo allemaal mensen die ik al een tijd niet heb gezien, en aangezien ik eergisteren zo dronken was heb ik geen idee of ik ze gesmst heb ofzoquote:
Kun je dat niet nakijken in verzonden bericht ofzo?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Morgen feestje in Venlo allemaal mensen die ik al een tijd niet heb gezien, en aangezien ik eergisteren zo dronken was heb ik geen idee of ik ze gesmst heb ofzo
Misschien kun je in de tussentijd een bad nemen?quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga maar eens richting Samson, tijd voor pils!.
Geven en nemen hèquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Eerst maar eens een huwelijksnacht dan.
Ja die komt toch meestal erna toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Eerst maar eens een huwelijksnacht dan.
Ik had een grap over een proefritje in mijn hoofd maar dan sla ik een beetje doorquote:
Ja da's waar. Wat doe jij? Klassiek een witte jurk of een ander kleurtje?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja die komt toch meestal erna toch?
Dan moeten we eerst door een chagrijnige bruiloft heen, want anders geen seksquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu heb je ze dus keihard beledigt he, dat wordt goedmaaksex.
Jawel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst door een chagrijnige bruiloft heen, want anders geen seks
Jij bent degene die met huwelijksnacht aan kwam zetten, die komt meestal na een bruiloftquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst door een chagrijnige bruiloft heen, want anders geen seks
De eindstand is dus geen seks, én geen huwelijk?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij bent degene die met huwelijksnacht aan kwam zetten, die komt meestal na een bruiloft
Dat wachten tot het huwelijk gaat hem toch al niet meer worden dus!
Twee mensen die compleet langs elkaar heen lullen, ik hoop dat je film interessanter wasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:14 schreef IrishBastard het volgende:
Ben je even een filmpje kijken, mis je iets als dit
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Twee mensen die compleet langs elkaar heen lullen, ik hoop dat je film interessanter was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |