Ik heb 46 euro rente op postbank internet sparen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn rente bij de rabo was zo'n 10 euro geloof ik.
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:40 schreef Dupje het volgende:
[..]
Pfff ik zei toch dat ik verslaafd ben... En ik ben er trots op!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:53 schreef Slarioux het volgende:
Ff boodschapjes doen! Uit het niets twee halogeen lampjes dood. Gelijk de hele kamer half donker
Is dit nu serieus ofquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fuck dan heb jij echt veel spaargeld!
Jup!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:53 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik sluit me hier volledig bij aanfestivalinfo ben ik niet bij aangemeld volgens mij. Heb je wel de last.fm client en de goede plug-ins gedownload?
Helaas niet hier dusquote:'Rabobank maakt fout bij Belgische klanten'
Uitgegeven: 2 januari 2009 17:24
Laatst gewijzigd: 2 januari 2009 17:41
BRUSSEL - Door een technische fout hebben ongeveer 80.000 Belgische klanten van Rabobank te weinig rente gekregen. Een woordvoerder van Rabobank België bevestigde vrijdag berichtgeving hierover door de Vlaamse publieke omroep VRT
Oh alleen Belgie..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Helaas niet hier dus
Bron: http://www.nu.nl/economie(...)lgische-klanten.html
Als je 300 euro rente krijgt, is dat 3,6% (want dat krijg je bij de Rabo). (300/3.6)*100=8.000 euro.quote:
Yashi kennelijk niet? Of die denkt dat 8k spaargeld voor een student weinig is ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
We kunnen allemaal wel rekenen heur.
Dat vind ik voor een student knap veel, jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm het is zelfs nog iets meer inderdaad
Dat ligt aan de rekening die je hebt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar 3.6 was het volgens mij niet hoor want dan heb ik dus wel te weinig rente gekregen
Nee het was niet sarcastischquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kon wel rekenen maar ik vroeg me af of je serieus vond of het veel was of dat het sarcastisch was.
En ik word zo verwend onder het mom van spaar maar lekker, en dat doe ik dan dus ook netjes
Klopt wat Mikkie zegtquote:Basisrente
Over het gehele saldo 3,000%
Bonusrente over het gehele kernsaldo
kernsaldo tot 1.000.000 0,600%
Een dosis wantrouwen is gezond, jwtz.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaan jullie nog iets speciaals doen vant weekend?
Ik zit alleen met mn huur en zorgverzekering daar al overheen. Dan tel ik m'n autoverzekering, eten, wegenbelasting en een volle tank benzine nog niet meequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef Slarioux het volgende:
En inmiddels, dankzij huur, zorgverzekering en andere uitgaves heb ik deze maand alweer 450 euro uitgegeven .
Oei da's wel zondequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:01 schreef Slarioux het volgende:
Mmm ik moet eens wat beter mijn best doen. Samen met nog 1 collega, volgens mij een nieuwe, als enige geen bonus van het afgelopen kwartaal
Whehequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gewoon wat meer tasjes overpricen joh
Mjah, care ook wel een beetje moet ik zeggen. Heb een beetje bonus binnengesleept dus ik ben al blij en verder vind ik het werk leuk genoeg zonder bonus. Plus, de verkooptechnieken, tja. Ik heb m'n babbel en de tips van het bedrijf en ik doe mijn best. Meer kan ik niet doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oei da's wel zonde. Minder fokken dus op het werk, en meer verkooptechnieksites bezoeken
Hehe nee, sorry voor de verwarringquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
verspreek je jezelf nu niet hierboven
Vanavond een verjaardag in Samson, morgen even bij mn ouwelui langs en zondag roept de betaalde arbeid weerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga vanavond nog ff leren, en morgen werken. 's Avonds de stad in. Mijn ex-vriendin gaat ook weer mee met onze groep, dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |